św. Krzysztof

Data: 2012-06-04 07:58:04
Autor: Ghost
św. Krzysztof

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:jqg95v$9fc$193usenet.news.interia.pl...
Zauważyłem, że wielu kierowców ma we wnętrzu zamontowaną podobiznę św.
Krzysztofa. Googlując dowiedziałem się, że ów jegomość jest patronem
kierowców. Tu pojawia się pytanie -- o ile jego podobizna zmniejsza
ryzyko wypadków? Czy ktoś z Was ma dostęp do takich badań?

PS. A może warto od razu zamontować dwóch lub trzech?

Jesli widok sw. Krzystzofa przywodzi co jakis czas do glowy mysl, iz lamanie przepisow (szczegolnie przekraczanie limitu predkosci) jest grzechem, to jego podobizna zmniejsza ryzykow wypadku w sposob oczywisty.

Tylko dlaczego dupku krosujesz?

Data: 2012-06-04 18:07:46
Autor: to
¶w. Krzysztof
begin Ghost
Tylko dlaczego dupku krosujesz?

A dlaczego nie pajacu? Jest jakiÅ› zakaz?

Data: 2012-06-05 14:16:41
Autor: Ghost
św. Krzysztof

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:jqithi$9fc$220usenet.news.interia.pl...
begin Ghost

Tylko dlaczego dupku krosujesz?

A dlaczego nie pajacu?

Bo dupku.

Jest jakiÅ› zakaz?

Tak.

Data: 2012-06-05 13:59:34
Autor: to
¶w. Krzysztof
begin Ghost
Tylko dlaczego dupku krosujesz?

A dlaczego nie pajacu?

Bo dupku.

Aha pajacu.

Jest jakiÅ› zakaz?

Tak.

Gdzie?

Data: 2012-06-05 18:36:25
Autor: Ghost
św. Krzysztof

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:jql3c6$9fc$240usenet.news.interia.pl...
begin Ghost

Tylko dlaczego dupku krosujesz?

A dlaczego nie pajacu?

Bo dupku.

Jest jakiÅ› zakaz?

Tak.

Gdzie?

Na pewno nie na twojej melinie.

Data: 2012-06-05 17:45:26
Autor: to
¶w. Krzysztof
begin Ghost
Jest jakiÅ› zakaz?

Tak.

Gdzie?

Na pewno nie na twojej melinie.

"To, że Ty mieszkasz w melinie nie oznacza, że inni też. Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest Ci podobny."

Data: 2012-06-06 09:02:00
Autor: Ghost
św. Krzysztof

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:jqlgjm$9fc$253usenet.news.interia.pl...
[...]

[...]