św. Krzysztof

Data: 2012-06-04 09:41:52
Autor: Robert_J
św. Krzysztof
...o ile jego podobizna zmniejsza
ryzyko wypadków?

Nie wiem jak z wypadkami, ale podobno zmniejsza zużycie paliwa o 17 %. Zakup figurki zwraca się po dwóch tankowaniach ;-).

PS. A może warto od razu zamontować dwóch lub trzech?

Może i warto, ale nie należy spodziewać się proporcjonalnego spadku spalania ;-). Możliwe że drugi powoduje mniejsze branie oleju...

Data: 2012-06-04 18:13:18
Autor: to
¶w. Krzysztof
begin Robert_J
Nie wiem jak z wypadkami, ale podobno zmniejsza zużycie paliwa o 17 %.
Zakup figurki zwraca się po dwóch tankowaniach ;-).

Ale wrzuca siÄ™ jÄ… do baku czy gdzie?

PS. A może warto od razu zamontować dwóch lub trzech?

Może i warto, ale nie należy spodziewać się proporcjonalnego spadku
spalania ;-). Możliwe że drugi powoduje mniejsze branie oleju...

A czy św. Krzysztofa można stosować także do paliwa wysokooktanowego?

Data: 2012-06-05 08:48:25
Autor: Robert_J
św. Krzysztof
Nie wiem jak z wypadkami, ale podobno zmniejsza zużycie paliwa o 17 %.
Zakup figurki zwraca się po dwóch tankowaniach ;-).

Ale wrzuca siÄ™ jÄ… do baku czy gdzie?

Nie wiesz??? Należy przymocować do przewodu paliwowego ;-). Wtedy zbawienne pole powoduje uporządkowanie przepływu molekuł :-)

A czy św. Krzysztofa można stosować także do paliwa wysokooktanowego?

Oczywiście. A jak jeszcze przed podróżą obalisz dwa redbulle to gablota zacznie lewitować ;-). Nie wiem co będzie jak RB dolejesz do baku, obawiam się że można wystartować na orbitę...
PS.
Figurka nie działa podobno na paliwa "z drugiego tłoczenia", czyli przechodzoną fryturę i kujawski ;-).

Data: 2012-06-05 09:25:55
Autor: to
¶w. Krzysztof
begin Robert_J
Nie wiesz??? Należy przymocować do przewodu paliwowego ;-). Wtedy
zbawienne pole powoduje uporządkowanie przepływu molekuł :-)

Czyli św. Krzysztof w tym wypadku zastępuje magnetyzer? A może z nim współgra? Czy montując św. Krzysztofa na przewodzie paliwowym powinienem zdemontować czy pozostawić magnetyzer MAXOR?>
[...]

To chyba dobrze, ponieważ z grupy pl.soc.religia dowiedziałem się, że Jezus przybędzie niebawem na ziemie z kosmosu, w ufie. Dzięki temu spotkam go jako pierwszy.

Figurka nie działa podobno na paliwa "z drugiego tłoczenia", czyli
przechodzonÄ… fryturÄ™ i kujawski ;-).

To coś wybredny ten św. Krzysztof. :/

św. Krzysztof