A w Lidlu...

Data: 2010-09-30 19:16:31
Autor: BoDro
A w Lidlu...
.... rowerowa posucha. Na pocieszenie, 07.10.2010, opaska na czerep (lub czapeczka)
 http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-60069424-E0390DDC/lidl_pl/hs.xsl/index_13316.htm

pomijam skarpetki sportowe, bo to już klasyka :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-09-30 11:07:39
Autor: shoot
A w Lidlu...
wodoszczelna?

Data: 2010-09-30 20:21:42
Autor: BoDro
A w Lidlu...
shoot pisze:

wodoszczelna?

nie wiem - piszą, że:

"
- wodoszczelna
- chroniąca przed wiatrem i przepuszczająca powietrze
- szybkoschnąca
- 100% poliester
- 3 wzory"

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-09-30 20:40:42
Autor: Piotr M
A w Lidlu...
Dnia 30-09-2010 o 20:21:42 BoDro <bolek@lolek.pl> napisał(a):

shoot pisze:

wodoszczelna?

nie wiem - piszą, że:

"
- wodoszczelna
- chroniąca przed wiatrem i przepuszczająca powietrze
- szybkoschnąca
- 100% poliester
- 3 wzory"

To specjalny model do wyjazdów na pływalnie.
Może machnęło im się z wodoodpornościa, ale to też raczej nie, co?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-09-30 22:27:19
Autor: BoDro
A w Lidlu...
Piotr M pisze:

- wodoszczelna
- szybkoschnąca

To specjalny model do wyjazdów na pływalnie.
Może machnęło im się z wodoodpornościa, ale to też raczej nie, co?

może z membraną :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-10-03 23:02:35
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
A w Lidlu...
BoDro bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Piotr M pisze:

- wodoszczelna
- szybkoschnąca

To specjalny model do wyjazdów na pływalnie.
Może machnęło im się z wodoodpornościa, ale to też raczej nie, co?

może z membraną :-)

Membrana też ma jakąś-tam granicę.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-10-04 01:11:49
Autor: mirek
A w Lidlu...
Witam.
Mam identyczną czapeczkę i opaskę, produkcji Crane`a, kupione przed
wielu laty w Aldiku w Niemczech. Nic rewelacyjnego. Czapka jak każda
inna
Pozdrawiam

Data: 2010-10-04 17:16:14
Autor: BoDro
A w Lidlu...
mirek pisze:

Mam identyczną czapeczkę i opaskę, produkcji Crane`a, kupione przed
wielu laty w Aldiku w Niemczech. Nic rewelacyjnego. Czapka jak każda

ale opaska mimo wszystko warta zakupu za te pieniądze?(używana będzie jesień/wiosna, oprócz zimy, bo na ten okres czapkę mam.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-10-01 00:22:19
Autor: Marcin Gryszkalis
A w Lidlu...
BoDro wrote:

... rowerowa posucha. Na pocieszenie, 07.10.2010, opaska na czerep (lub
czapeczka)

Czy mi się wydaje, czy to jest w dziale "dla najmłodszych"? pozdrawiam
--
Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
jabber jid:mg@fork.pl, gg:2532994

Data: 2010-10-01 00:33:18
Autor: Wooyek
A w Lidlu...
> ... rowerowa posucha. Na pocieszenie, 07.10.2010, opaska na czerep
> (lub czapeczka)

Czy mi się wydaje, czy to jest w dziale "dla najmłodszych"?

Zawsze jest jakiś motyw przewodni każdego "rzutu towaru", ale oprócz niego zawsze jest coś jeszcze. Czasem śmiesznie to wygląda, jak np. w gazetce "wszystko dla maluchów" są wietarki udarowe i frezy do drewna, albo w "wiosenne prace ogrodowe" śpiochy dla dzieci albo skapetki rowerowe ;) Taki urok Lidla, warto rzucić okiem na każdą gazetkę (tudzież newsletter).

Data: 2010-10-01 20:39:14
Autor: Piotr M
A w Lidlu...
Dnia 01-10-2010 o 00:33:18 Wooyek epf.pl> <wooyek> napisał(a):

Zawsze jest jakiś motyw przewodni każdego "rzutu towaru", ale oprócz  niego zawsze jest coś jeszcze.

No właśnie.. stoi sobie regał/duży stand ze spożywczymi artykułami  bożonarodzeniowymi a niedaleko paleta ze zniczami. No to chyba są pierwsi  na rynku z tak szeroką ofertą :)

PS.
To fakt że nieraz coś rzucają dodatkowego, npo zdarza się że widzę jeszcze  jakieś artykuły z poprzednich gazetek, mimo że już się wyprzedały  poprzednio.

Ehh, na pelerynę poncho rowerowe nie załapałem się, same S/M.. :(

Data: 2010-10-01 20:55:35
Autor: keramp z Pyrlandii
A w Lidlu...
No właśnie.. stoi sobie regał/duży stand ze spożywczymi artykułami bożonarodzeniowymi a niedaleko paleta ze zniczami. No to chyba są
pierwsi   na rynku z tak szeroką ofertą :)

Witam
Byście sie ździwili od kiedy sieci marketów(Tesco, Lidl, Polo itd) odbierają od producentów znicze na samą akcje "Znicz" na 1 listopada :D
Trwa to juz nieco ponad miesiąc :D
Zdrówka

Data: 2010-10-01 21:06:21
Autor: Piotr M
A w Lidlu...
Dnia 01-10-2010 o 20:55:35 keramp z Pyrlandii <keramp@interia.pl>  napisał(a):

ByÂście sie Âździwili od kiedy sieci marketĂłw(Tesco, Lidl, Polo itd)  odbierajÂą
od producentĂłw znicze na samÂą akcje "Znicz" na 1 listopada :D
Trwa to juz nieco ponad miesiÂąc :D

Znaczy co? Odkładają je sobie, w jakimś polskim (lub nie) centrum  logistycznym? ... kontenery z Chin?

Data: 2010-10-01 21:50:17
Autor: keramp z Pyrlandii
A w Lidlu...

By?cie sie ?dziwili od kiedy sieci marketów(Tesco, Lidl, Polo itd)
odbieraj?
od producentów znicze na sam? akcje "Znicz" na 1 listopada :D
Trwa to juz nieco ponad miesi?c :D
Znaczy co? Odkładają je sobie, w jakimś polskim (lub nie) centrum logistycznym? ... kontenery z Chin?

Bynajmniej nie z Chin, jednak jakością i artyzmem są bliskie ;) Od naszych producentów krajowych, gdzie to przechowują nie wiem. Zapewne maja jakieś magazynowe powierzchnie gotowe na przyjecie takiego towaru. Po akcji "Znicz" pozostałości często wędrują nazad do producenta.
Zdrówka

Data: 2010-10-01 22:26:12
Autor: Piotr M
A w Lidlu...
Dnia 01-10-2010 o 21:50:17 keramp z Pyrlandii <keramp@interia.pl>  napisał(a):

By?cie sie ?dziwili od kiedy sieci marketĂłw(Tesco, Lidl, Polo itd)
odbieraj?
od producentĂłw znicze na sam? akcje "Znicz" na 1 listopada :D
Trwa to juz nieco ponad miesi?c :D
Znaczy co? OdkÂładajÂą je sobie, w jakimÂś polskim (lub nie) centrum
logistycznym? ... kontenery z Chin?

Bynajmniej nie z Chin, jednak jakoÂściÂą i artyzmem sÂą bliskie ;) Od  naszych
producentĂłw krajowych

Eee, to się nie znają sieci wielkopowierzchniowe, przecieĹź od dawien dawna  wiadomo Ĺźe Dobre bo Chińskie..

Po akcji "Znicz"
pozostaÂłoÂści czĂŞsto wĂŞdrujÂą nazad do producenta.

A producenci jeszcze kary płacą że target niewyrobiony..

Data: 2010-10-01 22:46:51
Autor: Elias
A w Lidlu...
On 2010-09-30 19:16:31 +0200, BoDro said:

[...]

Witam wszystkich z okazji pierwszego postu na tejże grupie :)
Moja małżowina dokonała jakiś czas temu zakupów" rowerowych" w Lidlu. Koszulka i kurtka jak na razie sprawiają się bardzo dobrze, moje skarpetki również. Niniejszym zaryzykuję i kupię również coś na glacę :)

--
Elias

Data: 2010-10-01 23:33:23
Autor: Piotr M
A w Lidlu...
Dnia 01-10-2010 o 22:46:51 Elias <eliasu@nospamorange.pl> napisał(a):

zaryzykuję i kupię również coś na glacę

A tak właściwie to po co akurat tą (taką) kupować, jest przecież multum  czapek..

Data: 2010-10-02 00:22:02
Autor: Elias
A w Lidlu...
On 2010-10-01 23:33:23 +0200, Piotr M said:

A tak właściwie to po co akurat tą (taką) kupować, jest przecież multum czapek..
Bo ja wolę w kasku, a alternatywą jest śednio dostępny:
http://www.centrumrowerowe.pl/%28S%28aeud3yeefnrokx45fatotk45%29%29/15207019003/GORE_BIKE_WEAR-ochraniacz_na_kask_rozmiar_m_54-58cm_/Produkt.aspx?cid=z

--

Elias