A w Lidlu 2 w 1

Data: 2009-08-12 15:55:33
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
A w Lidlu 2 w 1
Czyli torebka podsiodłowa, a po rozłożeniu plecak.
Fajne.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-12 16:10:15
Autor: Andrzej
A w Lidlu 2 w 1

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h5ugf8$2a3$1news.interia.pl...
Czyli torebka podsiodłowa, a po rozłożeniu plecak.
Fajne.

Ten egzemplarz który widziałem już w sklepie był popruty - kiepski materiał. IMHO - podobnie jak rękawiczki - dla "koneserów".

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-08-12 12:37:08
Autor: pw
A w Lidlu 2 w 1
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w
> [...]

Ten egzemplarz który widziałem już w sklepie był popruty - kiepski materiał.
IMHO - podobnie jak rękawiczki - dla "koneserów".

Prawdziwy koneser kupuje na bazarach od wietnamczykow albo
ukraincow :)

Pozdro,
pw

Data: 2009-08-12 18:01:53
Autor: Kosu
A w Lidlu 2 w 1
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Czyli torebka podsiodłowa, a po rozłożeniu plecak.
Fajne.

A to nie jest tak, że to jest plecak, który składa się do formy torebki podsiodłowej? Jak powszechne plecaki i kurtki składające się do torebki na pasek? Bo w tym wypadku to jest 1 w 1, a do tego słabo wykonane:]

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-12 18:28:52
Autor: Wooyek
A w Lidlu 2 w 1
Czyli torebka podsiodłowa, a po rozłożeniu plecak.
Fajne.

Może i ciekawe, ale przyznajmy szczerze - całkowicie bezużyteczne.

Data: 2009-08-12 11:38:08
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
A w Lidlu 2 w 1
Podepne sie pod temat LIDLowy:
w Czechach sa skarpetki oddychajace, wodoszczelne, wiatroodporne, z
Coolmaxem. W PL tez sa albo byly? Po przeliczeniu z koron ok 30-kilka
zl, testowalem juz w zlewie i "dzialaja":)

Data: 2009-08-12 21:44:39
Autor: click
A w Lidlu 2 w 1
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:
Podepne sie pod temat LIDLowy:
w Czechach sa skarpetki oddychajace, wodoszczelne, wiatroodporne,

3 rodzaje? czy jedna para jednoczesnie?

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-08-12 13:15:03
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
A w Lidlu 2 w 1
On 12 Sie, 21:44, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:
3 rodzaje? czy jedna para jednoczesnie?

O takie: http://tinyurl.com/m2nhch

(3w1)

Czyli, ze nie ma takich u nas?:)

Data: 2009-08-12 22:21:29
Autor: Wooyek
A w Lidlu 2 w 1
> 3 rodzaje? czy jedna para jednoczesnie?

O takie: http://tinyurl.com/m2nhch

(3w1)

Czyli, ze nie ma takich u nas?:)

Sledze oferte od ok. 2 lat (newsletter i Lidl pod domem) i takich nie widzialem.

Data: 2009-08-12 13:34:26
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Skarpety LIDL
On 12 Sie, 22:21, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:

> O takie:http://tinyurl.com/m2nhch

> (3w1)

> Czyli, ze nie ma takich u nas?:)

Sledze oferte od ok. 2 lat (newsletter i Lidl pod domem) i takich nie
widzialem.
To jutro jade po jeszcze kilka par i na Allegro:P

Jaki wynik jesli chodzi o wodoszczelnosc bedzie dobry? Tzn przy tescie
zanurzeniowym

Data: 2009-08-12 22:26:08
Autor: click
A w Lidlu 2 w 1
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:
On 12 Sie, 21:44, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:
3 rodzaje? czy jedna para jednoczesnie?

O takie: http://tinyurl.com/m2nhch

i sprawdziles, ze one rzeczywiscie sa nieprzemakalne, odporne na wiatr i oddychaja
jednoczesnie?
czyli dymajac srogi podjazd w deszczu i wielkim wietrze twoja stopa jest sucha i ciepla?
Lidl wykonczy merynosy!

Data: 2009-08-12 13:41:26
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
A w Lidlu 2 w 1
On 12 Sie, 22:26, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:
[...]

Nie, dzisiaj kupilem i sprawdzalem chwile pod kranem i pozostaly suche
od srodka. Napewno lepiej niz w zwyklej skarpecie.

Moze zaproponujesz jakis test do wykonania w warunkach "domowych"?
Teraz sa idealne warunki do testu (gory i podjazdy, wiatr i deszcz),
ale schowalem rower u sasiadow, a oni spia:/

Data: 2009-08-13 14:38:21
Autor: Kosu
A w Lidlu 2 w 1
Michał 'miok' Rzeźnik wrote:
Nie, dzisiaj kupilem i sprawdzalem chwile pod kranem i pozostaly suche
od srodka. Napewno lepiej niz w zwyklej skarpecie.

Nie jest problemem zrobienie wodoszczelnej skarpety. Nie jest też problemem zrobienie jej z oddychającego materiału typu coolmax. Połączenie tych dwóch rzeczy to już pewne osiągnięcie :] Trudno powiedzieć, żeby oddychalność membran typu gore-tex była jakkolwiek użyteczna dla rowerzysty, więc z czego jest zrobiona ta skarpeta? :P

Moze zaproponujesz jakis test do wykonania w warunkach "domowych"?
Teraz sa idealne warunki do testu (gory i podjazdy, wiatr i deszcz),
ale schowalem rower u sasiadow, a oni spia:/

W domu testować to możesz "binarne" cechy. Np czy skarpeta się pali czy nie. Takie rzeczy jak oddychalność i wodoodporność wymagają jednak kilku godzin jazdy (wtedy masz jakieś pierwsze wrażenie ;])

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-13 00:30:26
Autor: Adrian S.
A w Lidlu 2 w 1
Michał 'miok' Rzeźnik wrote:

Podepne sie pod temat LIDLowy:
w Czechach sa skarpetki oddychajace, wodoszczelne, wiatroodporne, z
Coolmaxem. W PL tez sa albo byly?

 tak, były te 2 tygodnie temu, razem z okularkami ala Cratoni i tymi
plecako-sakiewkami.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-08-12 23:23:05
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
A w Lidlu 2 w 1

Czyli torebka podsiodłowa, a po rozłożeniu plecak.
Fajne.

Może i ciekawe, ale przyznajmy szczerze - całkowicie bezużyteczne.

Oj nie.
Jedziesz sobie na przejażdżkę, wracasz o tak obok lidla, nie masz plecaka ani żadnej torby, tylko tę torebkę.
Robisz zakupy i nie masz w co zapakować i w tym momencie taka torebka-plecak jest zbawieniem.

Po za tym synowi się bardzo podoba.
;-)

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-13 07:24:49
Autor: Andrzej
A w Lidlu 2 w 1

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h5vamd$kj$1news.interia.pl...

[...]

o ile doniesiesz zakupy do domu :P

Po za tym synowi się bardzo podoba.

z tym się już dyskutować nie da :)

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-08-13 15:41:59
Autor: Wooyek
A w Lidlu 2 w 1

> Może i ciekawe, ale przyznajmy szczerze - całkowicie bezużyteczne.

Oj nie.
Jedziesz sobie na przejażdżkę, wracasz o tak obok lidla, nie masz
plecaka ani żadnej torby, tylko tę torebkę.

Pytanie tylko, po cholerę masz wozić na rowerze tą torebkę, skoro w jej wnętrzu mieści się co najwyżej... plecak?

Robisz zakupy i nie masz w co zapakować i w tym momencie taka
torebka-plecak jest zbawieniem.

W Lidlu są dość solidne reklamówki za 7 groszy :P Ew. trochę mocniejsze, bodajże za 35 - rozmiar optymalny do powieszenia na kierownicy.

Po za tym synowi się bardzo podoba.
;-)

To akurat jest jakiś argument :P

Data: 2009-08-13 15:44:55
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
A w Lidlu 2 w 1

> [...]

Pytanie tylko, po cholerę masz wozić na rowerze tą torebkę, skoro w jej wnętrzu mieści się co najwyżej... plecak?

Ma dodatkową kieszonkę na narzędzia i dlatego też jest fajna.

[...]

I taką reklamówkę szlag trafia na ostrej krawędzi.