A w Lidlu 2 w 1

Data: 2009-08-12 16:10:15
Autor: Andrzej
A w Lidlu 2 w 1

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h5ugf8$2a3$1news.interia.pl...
Czyli torebka podsiodłowa, a po rozłożeniu plecak.
Fajne.

Ten egzemplarz który widziałem już w sklepie był popruty - kiepski materiał. IMHO - podobnie jak rękawiczki - dla "koneserów".

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-08-12 12:37:08
Autor: pw
A w Lidlu 2 w 1
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w
> [...]

Ten egzemplarz który widziałem już w sklepie był popruty - kiepski materiał.
IMHO - podobnie jak rękawiczki - dla "koneserów".

Prawdziwy koneser kupuje na bazarach od wietnamczykow albo
ukraincow :)

Pozdro,
pw

A w Lidlu 2 w 1