A w Niemczech Merkel też konstytucję pogwałciła! ;-) [podatek atomowy]

Data: 2017-06-07 17:24:14
Autor: A. Filip
A w Niemczech Merkel też konstytucję pogwałciła! ;-) [podatek atomowy]
http://www.bbc.co.uk/news/business-40186278
Court rules that Germany's nuclear tax is illegal
Germany's energy utilities look set to receive refunds of billions of
euros after the government's tax on their use of nuclear fuel rods was
declared illegal by the country's top court.
Between 2011 and 2016, nuclear power operators made payments of more
than 6bn euros (?5.2bn) to the government.
*The Constitutional Court* has ruled the tax was
" *uconstitutional* and void". [...]

To tak a pro po niektórych "bardzo daleko idących" komentarzy
prawno-politycznych co do nad-łaski prezydenta Dudy (PiS) :-)

--
A. Filip

Data: 2017-06-08 09:46:29
Autor: Olin
Dnia Wed, 07 Jun 2017 17:24:14 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

[...]

No dobrze; czy Merkelowa nazwała ten wyrok opinią kolesi albo powiedziała,
że ichni Sąd Konstytucyjny nie ma uprawnień do orzekania o sprawach
związanych z energetyką?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

Data: 2017-06-08 09:58:18
Autor: Trefniś
W dniu .06.2017 o 09:46 Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:

[...]

Ale czy Sąd Konstytucyjny u Niemiaszków stał się organem partyjnym, jak u  nas?

--
Trefniś

Data: 2017-06-08 11:09:49
Autor: Olin
Dnia Thu, 08 Jun 2017 09:58:18 +0200, Trefniś napisał(a):

Ale czy Sąd Konstytucyjny u Niemiaszków stał się organem partyjnym, jak u  nas?

Tam dobra zmiana jeszcze nie dotarła, ale TW Wolfgang dwoi się i troi, żeby
poszerzyć krąg naszych sojuszników, bo San Escobar, Węgry i Białoruś to
przymało.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
 że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell

Data: 2017-06-08 11:24:01
Autor: Trefniś
W dniu .06.2017 o 11:09 Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:

[...]

TW Oscar ma doświadczenie, pouczy Merkel, co ma zrobić z Sądem  Konstytucyjnym.

--
Trefniś

Data: 2017-06-08 14:04:08
Autor: Olin
Dnia Thu, 08 Jun 2017 11:24:01 +0200, Trefniś napisał(a):

TW Oscar ma doświadczenie, pouczy Merkel, co ma zrobić z Sądem  Konstytucyjnym.

Zawsze lepiej obcować ze światem realnym, niż wytworami wytężonej pracy
zawodowych wylewaczy pomyj z Frondy. Na pewno pomocną dłoń wyciągnie Julia Przyłębska-Wolfgangowa, która egzamin
sędziowski zdała na dostateczny, a w 2001 wyznaczono sędziego do oceny jej
orzeczeń. Następnie Kolegium Sądu Okręgowego zamknęło jej drogę do
orzekania, ale po zmianie przepisów wróciła do zawodu.

http://www.gloswielkopolski.pl/wiadomosci/poznan/a/julia-przylebska-nie-nadaje-sie-do-orzekania-to-opinia-sedziow-z-poznania,11586256/

Na takie właśnie wszechstronnie utalentowane kadry stawia dobra zmiana, bo
można być pewnym, że posuną sie do wszystkiego.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
Boga."
Ambroży, mędrzec Kościoła

Data: 2017-06-08 16:31:30
Autor: Trefniś
W dniu .06.2017 o 14:04 Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:

[...]

Grrrówno wiesz nt. pracy sędziów.
Każdy sędzia podlega ocenie pracy! Tyle, że jedni "bardziej", inni mniej  (a to krzewiciele III RP, pokomunistyczna dziedziczna kasta).

Dlatego niech żaden "teoretyk" nie myśli, że środowisko sędziowskie jest  przeciwne en bloc zmianom PiS w sądownictwie. Niektórzy wiedzą, że bez  zmian sądownictwo szkodzi państwu i obywatelom.
Całe szczęście, że także własnemu środowisku w tym kształcie.

--
Trefniś

Data: 2017-06-08 22:30:35
Autor: rg
A w Niemczech Merkel też konstytucję pogwałciła! ;-) [podatek atomowy]
Thu, 08 Jun 2017 16:31:30 +0200, w
<op.y1iqmsokmtaby1@tncap.wroclaw.vectranet.pl>, Trefniś
<trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]

Każdy sędzia podlega ocenie pracy! Tyle, że jedni "bardziej", inni mniej  (a to krzewiciele III RP, pokomunistyczna dziedziczna kasta).

Oczywiście to "kasta" pewnie jest niesprawiedliwie wysoko oceniana, a młody
zdolny narybek, jak Wolfgangowa, niesprawiedliwie nisko i to od studiów. Bo to
spisek kast.
Wystarczy jej posłuchać, nic dziwnego że trybunał ogarnia za inną inny artysta,
a uzasadnienia zlecają firmie zewnętrznej.

Data: 2017-06-09 09:57:26
Autor: Olin
A w Niemczech Merkel też konstytucję pogwa łciła! ;-) [podatek atomowy]
Dnia Thu, 08 Jun 2017 16:31:30 +0200, Trefniś napisał(a):

Grrrówno wiesz

Jeśli chodzi o zawartość wychodków, bez walki oddaję Ci palmę
pierwszeństwa, bo na tym akurat znasz się jak mało kto.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
św. Tomasz z Akwinu

Data: 2017-06-09 10:15:18
Autor: Trefniś
W dniu .06.2017 o 09:57 Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:

Dnia Thu, 08 Jun 2017 16:31:30 +0200, Trefniś napisał(a):

Grrrówno wiesz

Jeśli chodzi o zawartość wychodków, bez walki oddaję Ci palmę
pierwszeństwa, bo na tym akurat znasz się jak mało kto.

Pójdź dziecię, ja cię uczyć każę!
Gdybyś odrobinę bardziej przyłożył się do swojej umysłowości, wiedziałbyś,  co sparafrazowałem.
Ale tobie pewnie wszystko z wychodkiem się kojarzy, taka nowoczesna  estetyka.

--
Trefniś

Data: 2017-06-09 11:31:45
Autor: Olin
Dnia Fri, 09 Jun 2017 10:15:18 +0200, Trefniś napisał(a):

Gdybyś odrobinę bardziej przyłożył się do swojej umysłowości, wiedziałbyś,  co sparafrazowałem.

Palę się ze wstydu, że nie znam tak wspaniałej literatury, z jaką każdego
dnia obcują niepokorni czytelnicy niepokornych autorów. Muszę się pogodzić z myślą, że umrę nieświadomy, czy o tych fekaliach pisał
Ziemkiewicz, Wildstein, czy zgoła jakiś innych klasyk dobrej zmiany.

Data: 2017-06-09 12:24:38
Autor: Trefniś
W dniu .06.2017 o 11:31 Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:

[...]

Nie zostawię cię głupszym.

http://culture.pl/pl/artykul/krol-ubu-czyli-polacy-oczami-polakow

"Król Ubu, czyli Polacy" Alfred Jarry, 1888, wystawiona w 1896.

"Rzecz dzieje się w Polsce, to znaczy nigdzie" jak mówił autor.

To niewątpliwie prekursor "dobrej zmiany", do tego  jeszcze z XIX wieku!!!

Tu masz w tłumaczeniu Tadeusza Boy-Żeleńskiego:
http://wolnelektury.pl/katalog/lektura/ubu-krol.html

Nota bene nasuwa się po "dyskusji" z Olinem:
"Dzięki rozpowszechnieniu oświaty można dziś czytać, pisać i publikować,  nie przestając być analfabetą" (Hugo Steinhaus)

--
Trefniś

Data: 2017-06-09 12:44:43
Autor: Olin
Dnia Fri, 09 Jun 2017 12:24:38 +0200, Trefniś napisał(a):

Tu masz w tłumaczeniu Tadeusza Boy-Żeleńskiego:
http://wolnelektury.pl/katalog/lektura/ubu-krol.html

Jestem nieskończenie wdzięczny, że tak szalenie poszerzyłeś me horyzonty.
Rzadko można spotkać tak wybitnego erudytę i to jeszcze w osądzanym od czci
i wiary internecie, gdzie można spotkać przeważnie królów paździerza,
których ulubionym - i najczęściej jedynym - środkiem erystycznym są obelgi.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

prawo Sattingera:
Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
do gniazdka.

Data: 2017-06-09 23:58:26
Autor: rg
A w Niemczech Merkel też konstytucję pogwałciła! ;-) [podatek atomowy]
Fri, 09 Jun 2017 12:24:38 +0200, w
<op.y1j9vcxru09i5n@tncap.wroclaw.vectranet.pl>, Trefniś
<trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

"Dzięki rozpowszechnieniu oświaty można dziś czytać, pisać i publikować,  nie przestając być analfabetą" (Hugo Steinhaus)

A tak -- jak widzę dzięki oświacie niektórzy opanowali nowe wulgaryzmy i
potrafią tą wiedzą górować nad innymi.
No chwali się.

Data: 2017-06-11 10:32:14
Autor: Trefniś
W dniu .06.2017 o 23:58 rg <nie_ma_emaila@onet.pl> pisze:

[...]

Jakie nowe wulgaryzmy???
Tłumaczem Boy-Żeleński, naczelny antyklerykał międzywojnia, sztuka z lat  osiemdziesiątych dziewiętnastego stulecia i dotyczy boleśnie Polski.

Ale dla was ważne są tylko wulgaryzmy z certyfikatem III RP, np. Klątwa w  Powszechnym.
Każdy ma takich bożków, na jakich zasługuje.

--
Trefniś

Data: 2017-06-12 14:23:59
Autor: rg
A w Niemczech Merkel też konstytucję pogwałciła! ;-) [podatek atomowy]
Sun, 11 Jun 2017 10:32:14 +0200, w
<op.y1ntz0e9mtaby1@tncap.wroclaw.vectranet.pl>, Trefniś
> [...]

Ale dla was ważne są tylko wulgaryzmy z certyfikatem III RP, np. Klątwa w  Powszechnym.
Każdy ma takich bożków, na jakich zasługuje.

Jakieś schizy Ciebie dopadły. A myszki też widzisz?

Data: 2017-06-12 19:13:26
Autor: Trefniś
W dniu .06.2017 o 14:23 rg <nie_ma_emaila@onet.pl> pisze:

> [...]

Powszechnym.
Każdy ma takich bożków, na jakich zasługuje.

Jakieś schizy Ciebie dopadły. A myszki też widzisz?

Przeczytaj tę sztukę, podałem link do świetnego tłumaczenia.
Zanim oblezie cię robactwo!

--
Trefniś

A w Niemczech Merkel też konstytucję pogwałciła! ;-) [podatek atomowy]