A w Szkocji...

Data: 2009-03-19 23:16:49
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
A w Szkocji...
niemal wszyscy jeżdżą w ubraniu odblaskowym.
Również w dzień niektórzy mają włączone malutkie ledówki.
Po mieście przypindalają, że hoho, jakby co drugi był kurierem.
Ostre tylko jedno widziałem (w Edynburgu).
Przedział wiekowy olbrzymi, jeżdżą nawet staruszkowie ledwo prowadzący rower przez przejście dla pieszych.
Nie widziałem żadnego kolesia na rowerku fr/dh/4x.
:-(

zyga

Data: 2009-03-19 23:23:27
Autor: Szprota aka Stefandora
A w Szkocji...
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Nie widziałem żadnego kolesia na rowerku fr/dh/4x.
:-(

W mieście? To faktycznie dziwne... ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-19 15:36:35
Autor: trzybanany
A w Szkocji...
barry jeździ na dh :D
jeździłem z nim parę razy, oczywiście w pentlandy, ale przez miasto
musiał do nas dojechać

Data: 2009-03-19 23:53:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
A w Szkocji...

Nie widziałem żadnego kolesia na rowerku fr/dh/4x.
:-(

W mieście? To faktycznie dziwne... ;)

W Kraku jest taki jeden z monsterem z przodu jeździ.
W Edynburgu są świetne miejsca na dh/fr i te schody.

zyga

Data: 2009-03-20 16:21:32
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
A w Szkocji...
Panie Zygmunt M. Zarzecki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gpuhh0$hp4$1news.interia.pl> przy ul....

Nie widziałem żadnego kolesia na rowerku fr/dh/4x.
:-(

W mieście? To faktycznie dziwne... ;)

W Kraku jest taki jeden z monsterem z przodu jeździ.

Do Jaworzna przyjedź. Smarki się wożą na dehowych i innych takich rowerach
(a gówno na nich robią), możesz se z nimi pogadać. Nawet Cię podprowadzę do
miejsca, się spotykają (ale spotykają się tylko w lecie).

Data: 2009-03-20 16:37:25
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
A w Szkocji...

[...]

Skoro tylko w lecie to cieniasy.

Jutro zamierzam pobić rekord trasy FIS.
;-)

zyga

Data: 2009-03-20 16:45:42
Autor: click
A w Szkocji...
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Jutro zamierzam pobić rekord trasy FIS.
;-)

film i tak bedzie za dlugi ;P
--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-03-20 00:40:42
Autor: Wojtas
A w Szkocji...
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

niemal wszyscy jeżdżą w ubraniu odblaskowym.
Również w dzień niektórzy mają włączone malutkie ledówki.
Po mieście przypindalają, że hoho, jakby co drugi był kurierem.

Z moonem byliście?

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

[...]