A w Szwajcarii...

Data: 2015-09-11 20:30:38
Autor: Chiron
A w Szwajcarii...
Nie ma bezrobocia. No ale nie każdy może znaleĽć pracę. Ciekawe, dlaczego?

http://wgospodarce.pl/informacje/21035-szokujace-dane-ze-szwajcarii-90-proc-islamskich-imigrantow-nie-pracuje-to-samo-czeka-polske

--

Chiron

Data: 2015-09-11 11:53:19
Autor: szklanynocnik
A w Szwajcarii...
użytkownik Chiron napisał:
Nie ma bezrobocia. No ale nie każdy może znaleĽć pracę. Ciekawe, dlaczego?

http://wgospodarce.pl/informacje/21035-szokujace-dane-ze-szwajcarii-90-proc-islamskich-imigrantow-nie-pracuje-to-samo-czeka-polske

U japońca jak chcesz obywatelstwo, musisz zdać egzamin z języka:)

Data: 2015-09-11 20:54:39
Autor: u2
A w Szwajcarii...
W dniu 2015-09-11 o 20:53, szklanynocnik@gmail.com pisze:
U japońca jak chcesz obywatelstwo, musisz zdać egzamin z języka:)

klewciu chyba zdał:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-09-12 08:29:59
Autor: Mark Woydak
A w Szwajcarii...
https://www.youtube.com/watch?v=CFuDTPDCh6o

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:55f3236e$0$8385$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2015-09-11 21:46:24
Autor: the_foe
A w Szwajcarii...
W dniu 2015-09-11 o 20:53, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik Chiron napisał:
Nie ma bezrobocia. No ale nie każdy może znaleźć pracę. Ciekawe, dlaczego?

http://wgospodarce.pl/informacje/21035-szokujace-dane-ze-szwajcarii-90-proc-islamskich-imigrantow-nie-pracuje-to-samo-czeka-polske

U japońca jak chcesz obywatelstwo, musisz zdać egzamin z języka:)

u nas teĹĽ
http://www.migrant.info.pl/jak-uzyskac-obywatelstwo-polskie.html

WAŻNE: aby móc zostać uznanym za obywatela polskiego, cudzoziemiec – za wyjątkiem przypadków określonych w punktach 4 i 5 – ma obowiązek znać język polski. Jego znajomość musi zostać potwierdzona certyfikatem znajomości języka uzyskanym po zdaniu egzaminu państwowego, świadectwem ukończenia szkoły (np. szkoły podstawowej, średniej lub wyższej) w Polsce lub świadectwem ukończenia szkoły za granicą z wykładowym językiem polskim.

--
@foe_pl

Data: 2015-09-11 14:23:36
Autor: Marek
A w Szwajcarii...
W dniu pi±tek, 11 wrze¶nia 2015 21:46:24 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:

> U japońca jak chcesz obywatelstwo, musisz zdać egzamin z języka:)

u nas też
http://www.migrant.info.pl/jak-uzyskac-obywatelstwo-polskie.html

WAŻNE: aby móc zostać uznanym za obywatela polskiego, cudzoziemiec - za wyj±tkiem przypadków okre¶lonych w punktach 4 i 5 - ma obowi±zek znać język polski. Jego znajomo¶ć musi zostać potwierdzona certyfikatem znajomo¶ci języka uzyskanym po zdaniu egzaminu państwowego, ¶wiadectwem ukończenia szkoły (np. szkoły podstawowej, ¶redniej lub wyższej) w Polsce lub ¶wiadectwem ukończenia szkoły za granic± z wykładowym językiem polskim.

-- @foe_pl

Kiedy pracowalem u Niemca, jednym z klientow mojego szefa byl nauczyciel w szkole.
Poprosilem go, zeby napisal mi swiadectwo znajomosci jezyka niemieckiego.
To wystarczylo dla urzedu.
Dostalem wszystkie mozliwe papiery.

Data: 2015-09-11 14:36:30
Autor: szklanynocnik
A w Szwajcarii...
użytkownik the_foe napisał:

WAŻNE: aby móc zostać uznanym za obywatela polskiego, cudzoziemiec - za wyj±tkiem przypadków okre¶lonych w punktach 4 i 5

Emmanuel Olisadebe zdawał egzamin z j.polskiego?

Data: 2015-09-12 00:13:50
Autor: the_foe
A w Szwajcarii...
W dniu 2015-09-11 o 23:36, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik the_foe napisał:

WAŻNE: aby móc zostać uznanym za obywatela polskiego, cudzoziemiec - za
wyj±tkiem przypadków okre¶lonych w punktach 4 i 5

Emmanuel Olisadebe zdawał egzamin z j.polskiego?

on skorzystał z procedury dla VIPów

--
@foe_pl

Data: 2015-09-12 00:19:51
Autor: u2
A w Szwajcarii...
W dniu 2015-09-12 o 00:13, the_bankster pisze:
on skorzystał z procedury dla VIPów

i spierdolił do Grecji:)

Data: 2015-09-12 08:30:17
Autor: Mark Woydak
A w Szwajcarii...
https://www.youtube.com/watch?v=CFuDTPDCh6o

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:55f35386$0$8372$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2015-09-12 08:50:42
Autor: Chiron
A w Szwajcarii...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:55f35386$0$8372$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-09-12 o 00:13, the_bankster pisze:
on skorzystał z procedury dla VIPów

i spierdolił do Grecji:)

Jeszcze o imigrantach:

A tu ciekawie mówi- krótko i tre¶ciwie prof.Wolniewicz

https://www.youtube.com/watch?v=gzWFXXJjCqk

a tu Grzegorz Braun gdzie¶ od 53 minuty:
https://www.youtube.com/watch?v=khLU77kFPZs

--

Chiron

Data: 2015-09-11 21:48:54
Autor: u2
A w Szwajcarii...
W dniu 2015-09-11 o 21:46, the_bankster pisze:
za wyjątkiem przypadków określonych w punktach 4 i 5 – ma obowiązek znać
język polski

taaa, polska jezyk trudna jezyk:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-09-11 20:43:57
Autor: u2
A w Szwajcarii...
W dniu 2015-09-11 o 20:30, Chiron pisze:
Nie ma bezrobocia. No ale nie każdy może znaleĽć pracę. Ciekawe, dlaczego?

ukradli zydom zloto podczas 2 wojny ?:)

Data: 2015-09-11 21:17:26
Autor: Chiron
A w Szwajcarii...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:55f320ed$0$8367$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-09-11 o 20:30, Chiron pisze:
Nie ma bezrobocia. No ale nie każdy może znaleĽć pracę. Ciekawe, dlaczego?

ukradli zydom zloto podczas 2 wojny ?:)

Erytrejczycy? Całkiem to być może, choć mało prawdopodobne
:-)

--

Chiron

Data: 2015-09-11 21:44:15
Autor: the_foe
A w Szwajcarii...
[...]

jak "uchodzca" doczłapie do Niemiec na powitanie dostaje 140€ i tak co miesiąc. Oprocz tego 3 darmowe posiłki i ubrania. A po uzyskaniu statusu uchodzcy bedzie juz tylko lepiej.

--
@foe_pl

Data: 2015-09-11 21:49:43
Autor: u2
A w Szwajcarii...
W dniu 2015-09-11 o 21:44, the_bankster pisze:
jak "uchodzca" doczłapie do Niemiec na powitanie dostaje 140€ i tak co
miesiąc. Oprocz tego 3 darmowe posiłki i ubrania. A po uzyskaniu statusu
uchodzcy bedzie juz tylko lepiej.

oki to wypierdalaj

Data: 2015-09-11 23:31:36
Autor: silvio balconetti
A w Szwajcarii...
Am 11.09.2015 um 21:44 schrieb the_foe:
[...]

A Niemiec pokaze mi prospekt z domami do wyboru lub od razu da klucze do duzego mieszkania.

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-09-11 14:34:28
Autor: Marek
A w Szwajcarii...
W dniu pi±tek, 11 wrze¶nia 2015 23:31:37 UTC+2 użytkownik silvio balconetti napisał:

> jak "uchodzca" doczłapie do Niemiec na powitanie dostaje 140 EURO i tak co
> miesi±c. Oprocz tego 3 darmowe posiłki i ubrania. A po uzyskaniu statusu
> uchodzcy bedzie juz tylko lepiej.

A Niemiec pokaze mi prospekt z domami do wyboru lub od razu da klucze do duzego mieszkania.

....no i jeszcze kilka niemieckich dziewic do rozdziewiczenia...
18- to byloby wygórowane oczekiwanie !

Data: 2015-09-12 00:12:34
Autor: the_foe
A w Szwajcarii...
W dniu 2015-09-11 o 23:31, silvio balconetti pisze:
[...]

jak zapłacisz, to dlaczego miałby nie?

--
@foe_pl

Data: 2015-09-12 08:45:19
Autor: Chiron
A w Szwajcarii...

Użytkownik "the_foe" <the_foewytnijto@wp.pl> napisał w wiadomości news:msvjkh$aj1$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jak zapłacisz. Uchodźca nie płaci- tylko bierze "pieniądze Allaha"

--

Chiron

Data: 2015-09-12 10:50:16
Autor: silvio balconetti
A w Szwajcarii...
Am 12.09.2015 um 08:45 schrieb Chiron:

[...]

Kazdy by chcial co miesiac kasowac po 140 euro. Znalazlem wlasnie zdjecie takiego, co oszczedzal i po roku kupil auto.
http://tinyurl.com/o4jpw9x

Data: 2015-09-12 02:34:22
Autor: szklanynocnik
A w Szwajcarii...
użytkownik silvio balconetti napisał:

Kazdy by chcial co miesiac kasowac po 140 euro. Znalazlem wlasnie zdjecie takiego, co oszczedzal i po roku kupil auto.
http://tinyurl.com/o4jpw9x

Widać musi mieć dużo żon.
Co przekłada się na dużo dzieci.

54s. i cud:)
https://www.youtube.com/watch?v=PSprgVjLFgk

Data: 2015-09-12 21:48:58
Autor: the_foe
A w Szwajcarii...
W dniu 2015-09-12 o 08:45, Chiron pisze:

[...]

uchodzca bierze bo dają. Kto głupi, ten co bierze czy ten co daje a potem narzeka, ze zjeżdżają się ludzie z wyłączną opcją na "daj daj daj!"?

--
@foe_pl

Data: 2015-09-12 23:28:25
Autor: silvio balconetti
A w Szwajcarii...

[...]

Zapytaj kolego rodzicow lub znajomych jak to jezdzili za miedze i kasowali pieniadze, brali na kilogramy ciuchy, wybierali z kontenerow co lepsze rzeczy i wysylali do ojczyzny. Slyszalem tez o takich co kradli w sklepach mszczac sie za okupacje i Oswiecim. To nie bylo znowu tak dawno.

Data: 2015-09-12 23:33:20
Autor: the_foe
A w Szwajcarii...
W dniu 2015-09-12 o 23:28, silvio balconetti pisze:

[...]

nie obracam siÄ™ wsrĂłd lumpĂłw

--
@foe_pl

Data: 2015-09-13 09:00:35
Autor: Budzik
A w Szwajcarii...
[...]

nie obracam się wsród lumpów

Wygrałes nagrodę na najgłupsz± rispotę tygodnia...

Data: 2015-09-13 13:09:09
Autor: the_foe
A w Szwajcarii...
W dniu 2015-09-13 o 11:00, Budzik pisze:
[...]

uważasz, ze gastarbeiterzy dorabiajacy sobie drobnymi kradzieżami to nie lumpy? Mam inne standardy niż Ty.

--
@foe_pl

Data: 2015-09-13 12:00:23
Autor: Budzik
A w Szwajcarii...
[...]

Uwazam, ze w wypowiedzi na ktor± odpisywałes było kilka rodzajów ludzi, nie tylko ci trudni±cy się kradzież±.

Data: 2015-09-13 16:21:14
Autor: the_foe
A w Szwajcarii...
W dniu 2015-09-13 o 14:00, Budzik pisze:
[...]

IMO jezdzenie do s±siada by wyłudzać zasiłki, brać wiecej ciuchów niż to było im potrzebne, przetrzebiać kontenery Rotkreutz  i handlować tym w Polsce to jest forma kradzieży typowa dla lumpow.

--
@foe_pl

Data: 2015-09-13 17:00:32
Autor: Budzik
A w Szwajcarii...
[...]

Inaczej zrozumiałem czesc wypowiedzi:
- jezdzili za miedze i kasowali czyli pracowali tam za co pobierali wypłate
- brali na kilogramy ciuchów - przemycali ciuchy z Polski i tam nimi handlowali.

A w Szwajcarii...