A w Szwajcarii...

Data: 2015-09-11 11:53:19
Autor: szklanynocnik
A w Szwajcarii...
użytkownik Chiron napisał:
Nie ma bezrobocia. No ale nie każdy może znaleĽć pracę. Ciekawe, dlaczego?

http://wgospodarce.pl/informacje/21035-szokujace-dane-ze-szwajcarii-90-proc-islamskich-imigrantow-nie-pracuje-to-samo-czeka-polske

U japońca jak chcesz obywatelstwo, musisz zdać egzamin z języka:)

Data: 2015-09-11 20:54:39
Autor: u2
A w Szwajcarii...
W dniu 2015-09-11 o 20:53, szklanynocnik@gmail.com pisze:
U japońca jak chcesz obywatelstwo, musisz zdać egzamin z języka:)

klewciu chyba zdał:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-09-12 08:29:59
Autor: Mark Woydak
A w Szwajcarii...
https://www.youtube.com/watch?v=CFuDTPDCh6o

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:55f3236e$0$8385$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2015-09-11 21:46:24
Autor: the_foe
A w Szwajcarii...
W dniu 2015-09-11 o 20:53, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik Chiron napisał:
Nie ma bezrobocia. No ale nie każdy może znaleźć pracę. Ciekawe, dlaczego?

http://wgospodarce.pl/informacje/21035-szokujace-dane-ze-szwajcarii-90-proc-islamskich-imigrantow-nie-pracuje-to-samo-czeka-polske

U japońca jak chcesz obywatelstwo, musisz zdać egzamin z języka:)

u nas teĹĽ
http://www.migrant.info.pl/jak-uzyskac-obywatelstwo-polskie.html

WAŻNE: aby móc zostać uznanym za obywatela polskiego, cudzoziemiec – za wyjątkiem przypadków określonych w punktach 4 i 5 – ma obowiązek znać język polski. Jego znajomość musi zostać potwierdzona certyfikatem znajomości języka uzyskanym po zdaniu egzaminu państwowego, świadectwem ukończenia szkoły (np. szkoły podstawowej, średniej lub wyższej) w Polsce lub świadectwem ukończenia szkoły za granicą z wykładowym językiem polskim.

--
@foe_pl

Data: 2015-09-11 14:23:36
Autor: Marek
A w Szwajcarii...
W dniu pi±tek, 11 wrze¶nia 2015 21:46:24 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:

> U japońca jak chcesz obywatelstwo, musisz zdać egzamin z języka:)

u nas też
http://www.migrant.info.pl/jak-uzyskac-obywatelstwo-polskie.html

WAŻNE: aby móc zostać uznanym za obywatela polskiego, cudzoziemiec - za wyj±tkiem przypadków okre¶lonych w punktach 4 i 5 - ma obowi±zek znać język polski. Jego znajomo¶ć musi zostać potwierdzona certyfikatem znajomo¶ci języka uzyskanym po zdaniu egzaminu państwowego, ¶wiadectwem ukończenia szkoły (np. szkoły podstawowej, ¶redniej lub wyższej) w Polsce lub ¶wiadectwem ukończenia szkoły za granic± z wykładowym językiem polskim.

-- @foe_pl

Kiedy pracowalem u Niemca, jednym z klientow mojego szefa byl nauczyciel w szkole.
Poprosilem go, zeby napisal mi swiadectwo znajomosci jezyka niemieckiego.
To wystarczylo dla urzedu.
Dostalem wszystkie mozliwe papiery.

Data: 2015-09-11 14:36:30
Autor: szklanynocnik
A w Szwajcarii...
użytkownik the_foe napisał:

WAŻNE: aby móc zostać uznanym za obywatela polskiego, cudzoziemiec - za wyj±tkiem przypadków okre¶lonych w punktach 4 i 5

Emmanuel Olisadebe zdawał egzamin z j.polskiego?

Data: 2015-09-12 00:13:50
Autor: the_foe
A w Szwajcarii...
W dniu 2015-09-11 o 23:36, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik the_foe napisał:

WAŻNE: aby móc zostać uznanym za obywatela polskiego, cudzoziemiec - za
wyj±tkiem przypadków okre¶lonych w punktach 4 i 5

Emmanuel Olisadebe zdawał egzamin z j.polskiego?

on skorzystał z procedury dla VIPów

--
@foe_pl

Data: 2015-09-12 00:19:51
Autor: u2
A w Szwajcarii...
W dniu 2015-09-12 o 00:13, the_bankster pisze:
on skorzystał z procedury dla VIPów

i spierdolił do Grecji:)

Data: 2015-09-12 08:30:17
Autor: Mark Woydak
A w Szwajcarii...
https://www.youtube.com/watch?v=CFuDTPDCh6o

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:55f35386$0$8372$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2015-09-12 08:50:42
Autor: Chiron
A w Szwajcarii...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:55f35386$0$8372$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-09-12 o 00:13, the_bankster pisze:
on skorzystał z procedury dla VIPów

i spierdolił do Grecji:)

Jeszcze o imigrantach:

A tu ciekawie mówi- krótko i tre¶ciwie prof.Wolniewicz

https://www.youtube.com/watch?v=gzWFXXJjCqk

a tu Grzegorz Braun gdzie¶ od 53 minuty:
https://www.youtube.com/watch?v=khLU77kFPZs

--

Chiron

Data: 2015-09-11 21:48:54
Autor: u2
A w Szwajcarii...
W dniu 2015-09-11 o 21:46, the_bankster pisze:
za wyjątkiem przypadków określonych w punktach 4 i 5 – ma obowiązek znać
język polski

taaa, polska jezyk trudna jezyk:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".