A w TokFm...

Data: 2021-01-28 18:08:40
Autor: _Master_
A w TokFm...
Ekonomista z Pulsu biznesu twierdzi że stan polskiej gospodarki jest zaskakująco DOBRY.
Jak już mam się do czegoś PRZYPIERDOLIĆ to do stylu i sposobu informowania oraz do tego że nie każdy potrzebujący dostanie tyle "odszkodowań" ile by chciał.

Zaznaczył też że są tacy przedsiębiorcy co dostali POMOC ale drą mordę bo wiedzą że medialna nagonka DZIAŁA
On nie potrafi odróżnić tych KŁAMCÓW od porządnych przedsiębiorców

Co to się na antenie tego radia WYPRAWIA? Jak można tak zakłamywać rzeczywistość? kogo oni tam zapraszają? ;-)

Data: 2021-01-29 08:31:01
Autor: Runt
A w TVP Info cisza...
W dniu 2021-01-28 o 18:08, świr _Master_ pisze:
[...]

https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/ojciec-tadeusz-rydzyk-dostal-900-tysiecy-zlotych-dla-fundacji-i-spolek-z-tarczy-antykryzysowej-4942017

https://oko.press/rydzyk-dyplomata-ponad-2-mln-msz/

https://ddtorun.pl/pl/675_polityka/29113_torun-rzad-pis-hojny-dla-ojca-rydzyka-tym-razem-otrzymal-pieniadze-od-mon.html

Kombinuj ;-)))))

--
Runt

Data: 2021-01-29 11:45:01
Autor: _Master_
A w TVP Info cisza...
Ale doczytałeś że martwię się o jakość programów tokfm?
Po co mi te linki? Facet w opozycyjnym radiu powiedział że nie jest tak źle jak wyją RUNTY.

KŁAMAŁ?

Data: 2021-01-31 09:11:45
Autor: Runt
A w TVP Info cisza...
W dniu 2021-01-29 o 11:45,pajac  _Master_ pisze:
Ale doczytałeś że martwię się o jakość programów tokfm?
tylko nie rycz ;-))))
Po co mi te linki?
a jak sądzisz?
Facet w opozycyjnym radiu powiedział że nie jest tak źle
POważnie?
jak wyją RUNTY.
jako ze pochodzisz w prostej linii od kundla wycie jest twoim jedynym zajęciem ;-)

KŁAMAŁ?
a jak sądzisz?

--
Runt

Data: 2021-02-01 15:27:14
Autor: _Master_
A w TVP Info cisza...
Cały RUNT.

To nawet Osik i Lord potrafią więcej z siebie WYDUSIĆ.

Data: 2021-02-01 15:48:10
Autor: Runt
A w TVP Info cisza...
W dniu 2021-02-01 o 15:27, pajac _Master_ pisze:
Cały RUNT.
masz jakiś problem ze wzwodem?

To nawet Osik i Lord potrafią więcej z siebie WYDUSIĆ.
to sobie wyduszaj.

Nie masz nic do POwiedzenia w temacie to WON!

--
Runt

Data: 2021-02-01 19:35:59
Autor: _Master_
A w TVP Info cisza...
WON!

Data: 2021-02-01 20:39:51
Autor: u2
A w TVP Info cisza...
W dniu 01.02.2021 o 19:35, _Master_ pisze:
WON!

ho ho widzę kolejny wkurzony na srunta:))))))))

Data: 2021-02-01 20:54:20
Autor: Yogi
A w TVP Info cisza...
Dnia Mon, 1 Feb 2021 20:39:51 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 01.02.2021 o 19:35, _Master_ pisze:
WON!

ho ho widzę kolejny wkurzony na srunta:))))))))

Liczysz na skuteczne umizgi mastera? ;-)

Data: 2021-02-01 21:57:47
Autor: _Master_
A w TVP Info cisza...
Ja przecież cytuję jego wiekopomne DZIEŁA ;-)

Data: 2021-02-01 20:55:01
Autor: Yogi
A w TVP Info cisza...
Dnia Mon, 1 Feb 2021 19:35:59 +0100, _Master_ napisał(a):

WON!

Do czego to9 doszło! Głąb wygania siebie! ;-)

Data: 2021-02-01 20:56:51
Autor: Yogi
A w TVP Info cisza...
Dnia Mon, 1 Feb 2021 15:27:14 +0100, _Master_ napisał(a):

Cały RUNT.

To nawet Osik i Lord potrafią więcej z siebie WYDUSIĆ.

A tak konkretnie to o co chodzi? ;-)

Data: 2021-02-01 22:01:47
Autor: _Master_
A w TVP Info cisza...
O jakość DZIEŁ Runta.

Ty jeszcze długo będziesz się mu podlizywał

PS. Akurat leciało w tv:

Co ma wspólnego Yogi i czarna dziura?

Jedno i drugie SSIE ;-)

Data: 2021-02-02 08:21:37
Autor: Alojzy Gąska
A w TVP Info cisza...
niedziela, 31 stycznia 2021 o 09:11:47 UTC+1 Runt napisał(a):
W dniu 2021-01-29 o 11:45,pajac _Master_ pisze:
> Ale doczytałeś że martwię się o jakość programów tokfm?
tylko nie rycz ;-))))
> Po co mi te linki?
a jak sądzisz?
>Facet w opozycyjnym radiu powiedział że nie jest tak > źle
POważnie? >jak wyją RUNTY. jako ze pochodzisz w prostej linii od kundla wycie jest twoim jedynym zajęciem ;-) > > KŁAMAŁ? a jak sądzisz?

Sądzimy że dajesz regularnie dzień w dzień 6-9 wklejek na tak niszowej stronie
ja pl.soc.polityka, więc nie jest tak źle i tobie co skapuje,  i zakładamy też
że produkujesz się równie płodnie na innych bardziej poczytnych stronach.

Fajnie, za pisów nawet niepełnosprawni mają jakie zajęcie, szczytna inicjatywa
można powiedzieć. Papatki pajdziu i trzym się cieplutko.

Data: 2021-02-02 17:49:45
Autor: u2
A w TVP Info cisza...
W dniu 02.02.2021 o 17:21, Alojzy Gąska pisze:
Fajnie, za pisów nawet niepełnosprawni mają jakie zajęcie

nie obrażaj niepełnosprawnych niemiecki cieciu, oni są o niebo sympatyczniejsi od srunta:)

Data: 2021-02-02 20:45:37
Autor: Runt
A w TVP Info cisza...
W dniu 2021-02-02 o 17:49, PIJACZYNA u2 pisze:
W dniu 02.02.2021 o 17:21, Alojzy Gąska pisze:
Fajnie, za pisów nawet niepełnosprawni mają jakie zajęcie

nie obrażaj niepełnosprawnych niemiecki cieciu, oni są o niebo sympatyczniejsi od srunta:)

wróciłes już z odwyku? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-02-02 20:45:33
Autor: Runt
A w TVP Info cisza...
W dniu 2021-02-02 o 17:21, Alojzy Gąska pisze:
[...]

kto my?

że dajesz regularnie dzień w dzień 6-9 wklejek na tak niszowej stronie
ja pl.soc.polityka,

czy ja ci zabraniam?

więc nie jest tak źle i tobie co skapuje,

nu!

i zakładamy

jestes tu z rodziną?

też że produkujesz się równie płodnie na innych bardziej poczytnych stronach.

szukaj szarik, szukaj ;-)))

Fajnie, za pisów nawet niepełnosprawni mają jakie zajęcie,

no widzisz. ocalili ci życie ;-)))

szczytna inicjatywa można powiedzieć.

nu!

Papatki