A w UK KOBIETA odsiaduje dożywocie za gwałt :-)

Data: 2017-03-21 07:46:43
Autor: A. Filip
A w UK KOBIETA odsiaduje dożywocie za gwałt :-)
https://news.google.com/news/more?ncl=dwGjAPsSpZKag2MWiFTjZn2zgpe0M&authuser=0&ned=uk&topic=h

http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/transgender-rapist-who-attacked-two-10065681
Transgender rapist who attacked two young girls 'moved to women's jail after ?10k NHS sex change surgery'
Jessica Winfield, born Martin Ponting, has been moved to HMP
Bronzefield after transitioning while serving a life sentence
00:33, 21 MAR 2017; Updated 00:51, 21 MAR 2017

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

A w UK KOBIETA odsiaduje dożywocie za gwałt :-)