A w Watykanie

Data: 2013-05-10 11:36:16
Autor: leszek niewiadomski
A w Watykanie
>Portal TorrentFreak opublikował listę plików, jakie pobrano z torrentów przy użyciu jednego z watykańskich adresów IP. W pierwszym kwartale tego roku za jego pośrednictwem najchętniej ściągano seriale, w tym odcinki "Chicago Fire", "Lightfields", "The Neighbours" i "Touch". Pobrano także komedię romantyczną "To właśnie miłość" oraz filmy akcji "Snitch" i "Likwidator".

Nie to jednak przykuło uwagę serwisu TorrentFreak. Okazało się bowiem, że z tego samego adresu pobierano filmy pornograficzne. W lutym ktoś ściągnął w Watykanie produkcję z udziałem aktorek porno Krissy Lynn i Lei Lexis. Miesiąc wcześniej pobrano natomiast film, w którym zobaczyć można zestawienie innej gwiazdy branży dla dorosłych Sheeny Shaw z transseksualistką Tiffany Starr, oraz obraz zatytułowany "BDSM Sklavin Zuchtigung im dunklen Hobbykeller teen fesselspiele".<

http://natemat.pl/57477,w-watykanie-sciagano-filmy-pornograficzne

ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-05-10 14:57:49
Autor: pulsar
A w Watykanie
W dniu 2013-05-10 11:36, leszek niewiadomski pisze:

[...]

No, to jeszcze nie jest sensacja... sensacją by było,
gdyby się okazało, że pornosy wymieniają teraz między
sobÄ… Benek z Frankiem...

A w Watykanie