A w takim razie ciekaw jestem co jest w tych zamknietych zasobach IPN

Data: 2011-01-06 23:13:07
Autor: D. J. MC Donald Musk
A w takim razie ciekaw jestem co jest w tych zamknietych zasobach IPN
Bo przeciez taki jest. Jak da sie ujawnic ambasadora - ruskiego szpiona z normalnych zasobow to kto musi byc w zasobach niejawnych!
Co to za szychy musza byc!
Az sie boje napisac ale wiadomo o kogo chodzi.
Mnie juz nic nie zdziwi...

Bo niech nikt mi nie pierniczy, ze tam sa szpiegi polskie aktywne na misjach. Oni juz dawno na emeryturach i siedza w ciepluch krajach!

--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco

Data: 2011-01-06 14:19:36
Autor: Antenka
A w takim razie ciekaw jestem co jest w tych zamknietych zasobach IPN
On 6 Sty, 23:13, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
wrote:
[...]

 Gdy obstrukcjoni ci stan si zbyt irytuj cy, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczaj co
 cz sto powtarzane, stanie si faktem w opinii publicznej."
- dyrektywa Stalina z 1943 r. :-)
Co ty mo esz zarzuci Urbanowi?
Przecie to najuczciwszy facet pod s o cem.*Idzikowski 2010.11.10

Jak to kto? Sami swoi - tzw. saloon.

Antenka

A w takim razie ciekaw jestem co jest w tych zamknietych zasobach IPN