A we wtorek idziemy na rowery!

Data: 2012-03-18 07:29:16
Autor: Kapsel
A we wtorek idziemy na rowery!

http://cycle-space.com/?p=8793

W skrócie: we wtorek między 18 a 19 wszyscy idą na rowery, bo rowery są
fajne. Prawdę mówiąc nie do końca łapię o co chodzi, ale zawsze to okazja, żeby
się ruszyć :)
http://cycle-space.com/?p=8793

O, i jest facebookowy event jeszcze:

PS. nie, to nie jest masa krytyczna ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-03-19 17:35:11
Autor: rmikke
A we wtorek idziemy na rowery!
Dnia Sun, 18 Mar 2012 07:29:16 +0100, Kapsel naskrobał/a:

http://cycle-space.com/?p=8793

W skrócie: we wtorek między 18 a 19 wszyscy idą na rowery, bo rowery są
fajne.

Ja, niestety, pracuje do 20:00 akurat, ale potem bede nadrabiac :D

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-19 14:04:30
Autor: Gom
On Mar 19, 6:35 pm, rmikke <Rot13.Elfmneq.Zv...@tznvy.pbz> wrote:
Ja, niestety, pracuje do 20:00 akurat, ale potem bede nadrabiac :D

A ja do 16.. albo będę jechał wyjątkowo powoli albo zostanę po
godzinach ;-)

Data: 2012-03-19 22:42:09
Autor: Ignac
Kapsel <kapselWYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
http://cycle-space.com/?p=8793

W skrócie: we wtorek między 18 a 19 wszyscy idą na rowery, bo rowery są
fajne.

  ...ale laski na rowerach jeszcze fajniejsze,oszołomione i jakieś   takie zdezorientowane po zimie więc można się załapać...najlepiej
  biorą na przebitą gumę.

  Ignac

--

A we wtorek idziemy na rowery!