艢wiadek TVN w sprawie Wiplera - pr贸ba odtworzenia oryginalnego g艂osu

Data: 2014-11-07 10:06:54
Autor: dante
艢wiadek TVN w sprawie Wiplera - pr贸ba odtworzenia oryginalnego g艂osu
Dnia Fri, 7 Nov 2014 09:48:18 +0100, dante napisa艂(a):

Wysoko艣膰 tonu (pitch) g艂osu "艣wiadka" zosta艂a podniesiona o 21% w programie
Audacity. Oszacowa艂em tak膮 warto艣膰 na podstawie urywka z okolic 1:05.

http://www.youtube.com/watch?v=RMlqe7mRA5I

Gdzie艣 mi cudzys艂贸w wci臋艂o. Ja oczywi艣cie tego nie szacowa艂em.

艢wiadek TVN w sprawie Wiplera - pr贸ba odtworzenia oryginalnego g艂osu