Święto ...

Data: 2012-01-07 12:54:40
Autor: jadrys
Święto ...
-- -- -

Dałbyś sobie spokój Bogdan z wklejaniem tekstów pisanych przez walczącego ateistę-oszołoma. Idiota krytykuje mimo że nie ma żadnej alternatywy dla przedmiotu swojej krytyki.

Data: 2012-01-07 13:20:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Święto ...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:je9bns$p43$1node2.news.atman.pl...
-- -- -

Dałbyś sobie spokój Bogdan z wklejaniem tekstów pisanych przez walczącego ateistę-oszołoma. Idiota krytykuje mimo że nie ma żadnej alternatywy dla przedmiotu swojej krytyki.

Ty, choć nie masz racji, brniesz ze swoją miłością do komunizmu.
Facet ma rację i punktuje idiotyzmy. Nie wszystko co pisze, wklejam. Jedynie te teksty, o których sądzę, że ma w nich rację. I to mi wolno (a może nie wolno?).

Data: 2012-01-07 13:35:44
Autor: XL
¦wiêto ...
Dnia Sat, 7 Jan 2012 13:20:52 +0100, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

Ty, choæ nie masz racji, brniesz ze swoj± mi³o¶ci± do komunizmu.

A co Ty masz do komunizmu?
Bo widzê, ¿e podobnie jak 90 procent ludzi równie ograniczonych jak Ty, nie
odró¿niasz go od SOCJALIZMU, skarla³ej, kalekiej karykatury komunizmu.
--
XL

Data: 2012-01-07 14:03:28
Autor: Leprechaun
¦wiêto ...

U¿ytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:14yxiw7xqp77m$.12apadiq8jczr.dlg40tude.net...
[...]

Pluj, pluj, pluj. Jakie¿ to katolickie!!!

BomBel

Data: 2012-01-07 17:07:42
Autor: stevep
¦wiêto ...
Dnia 07-01-2012 o 13:35:44 XL <ikselk@gazeta.pl> napisa³(a):

[...]

A ty jak widzisz tê ró¿nicê:"ka¿demu wg jego pracy", czy ka¿demu wg jego  potrzeb"?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-07 18:55:05
Autor: XL
¦wiêto ...
Dnia Sat, 07 Jan 2012 17:07:42 +0100, stevep napisa³(a):

[...]

Osio³ku, a jak Ty niby chcia³by¶ mierzyæ pracê? Po socjalistycznemu? - tzn
"robotniczym potem"?
3-)
--
XL

Data: 2012-01-08 06:46:04
Autor: stevep
¦wiêto ...
Dnia 07-01-2012 o 18:55:05 XL <ikselk@gazeta.pl> napisa³(a):

[...]

Krynico m±dro¶ci ty moja jedyna, podejrzewasz mnie o autorstwo tych  debilizmów?

Data: 2012-01-07 18:08:05
Autor: jadrys
Święto ...
W dniu 2012-01-07 13:35, XL pisze:
Dnia Sat, 7 Jan 2012 13:20:52 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Ty, choć nie masz racji, brniesz ze swoją miłością do komunizmu.
A co Ty masz do komunizmu?
Bo widzę, że podobnie jak 90 procent ludzi równie ograniczonych jak Ty, nie
odróżniasz go od SOCJALIZMU, skarlałej, kalekiej karykatury komunizmu.

W rzeczy samej, - Bodziu nie ma pojęcie o czym pisze.

Data: 2012-01-07 19:10:31
Autor: Dirko
¦wiêto ...
U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:je9u3o$dq8$2node2.news.atman.pl...
[...]
W rzeczy samej, - Bodziu nie ma pojêcie o czym pisze.

    Jak sobie pomy¶lê ile jest ¶wi±t katolickich, które mog³yby, ba powinny by¶ ¶wiêtami pañstwowymi, to mnie jasny szlag trafia.

Data: 2012-01-07 19:33:58
Autor: Leprechaun
¦wiêto ...

U¿ytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jea1qr$cou$1news.vectranet.pl...
[...]

E tam. Ja takie ¶wiêta traktuje jako dzieñ wolny. Czy s± pañstwowe czy ko¶cielne ma³o mnie to obchodzi.

BomBel

Data: 2012-01-07 21:54:34
Autor: jadrys
Święto ...
W dniu 2012-01-07 19:10, Dirko pisze:

byś świętami państwowymi, to mnie jasny szlag trafia.

Ale to przecież nie ma wielkiego znaczenia, - państwowe czy kościelne. Liczy się wolny od pracy dzień.

Data: 2012-01-08 07:24:31
Autor: stevep
¦wiêto ...
Dnia 07-01-2012 o 21:54:34 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2012-01-07 19:10, Dirko pisze:

     Jak sobie pomy¶lê ile jest ¶wi±t katolickich, które mog³yby, ba  powinny
by¶ ¶wiêtami pañstwowymi, to mnie jasny szlag trafia.

Ale to przecie¿ nie ma wielkiego znaczenia, - pañstwowe czy ko¶cielne.  Liczy siê wolny od pracy dzieñ.

To normalne u komucha wy³±cznie w³asna korzy¶æ.

Data: 2012-01-07 18:54:43
Autor: Jacek Bia³y
¦wiêto ...
On 7 Sty, 13:35, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

odró¿niasz go od SOCJALIZMU, skarla³ej, kalekiej karykatury komunizmu.

To niezupe³nie jest tak. Idee socjalistyczne s± du¿o starsze od
Marksa. Powstawa³y g³ównie w ¶rodowiskach europejskich pracodawców,
którzy w jaki¶ sposób chcieli ucywilizowaæ zdziczenie proletariatu
masowo nap³ywajacego ze wsi do miast (Owen). Pocz±tkowo socjalisci
byli goszczeni na salonach wielkich tego ¶wiata (jak ka¿da zreszt±
'nowinka', która dawa³a temat do dykusji i anegdot). Dopiero idee
walki klas zaogni³y sytuacjê.
Karol Marks zwulgaryzowa³ idee socjalistów, których nazwa³ utopistami.
Przeciwstawia³ im swój 'socjalizm naukowy' bêd±cy w istocie
judeochrze¶cijañska herezj±. Boga zast±pi³ dzieiwietnastowiecznym
pojêciem materii, boski plan zbawienia materializmem historycznym, a
reszta pozosta³a bez wiekszych zmian. W³±cznie z czerwonym
Armagedonem, jaki mia³ zniszczyæ ¶wiat przed nastaniem nowego.

jb

Data: 2012-01-07 18:07:56
Autor: jadrys
Święto ...

[...]

Nie wmawiaj mi rzeczy których nie robię.

Na jakiej podstawie twierdzisz że facet ma więcej racji niż ci których "punktuje"? - I to w słowach urągających jakiejkolwiek kulturze..

Oczywiście że ci wolno myśleć, jednak przed wygłoszeniem uwag czy wklejeniem cudzych tekstów warto by było gdybyś się nad ich sensem zastanowił. To naprawdę nic nie kosztuje.

Data: 2012-01-07 19:04:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Święto ...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:je9u3o$dq8$3node2.news.atman.pl...

[...]

Warto by było gdybyś ty się nad sensem słów tego faceta zastanowił. To naprawdę nic nie kosztuje. Pojęcie kultury jest względne.

Oczywiście że ci wolno myśleć, jednak przed wygłoszeniem uwag czy wklejeniem cudzych tekstów warto by było gdybyś się nad ich sensem zastanowił. To naprawdę nic nie kosztuje.

Zastanowiłem się nad sensem słów tego faceta i dlatego kopiuję.

Data: 2012-01-07 21:54:27
Autor: jadrys
Święto ...

[...]

Oczywiście że przeczytałem to, ale zastanawiać nie było się nad czym, była to krytyka dla samej krytyki. Nic konstruktywnego co by mogło skłonić do zastanowienia.
No tak, bluzganie i pogardliwe uwagi nt. przedmiotu kultu innych ludzi to kultura przez duże K.

[...]

Jednak nie podejrzewałem cię o aż taką bezmyślność. Pomyśl sam, facet się nabija z wiary która przetrwała już ponad 2000 lat. I na dodatek ma się bardzo dobrze.

Święto ...