Świat jebnietych.

Data: 2011-06-21 20:42:12
Autor: jadrys
Świat jebnietych.
W dniu 2011-06-21 04:00, cirrus pisze:
# Polscy nacjonaliści

Każdy prawdziwy Polak kibicuje Łukaszence.

Data: 2011-06-22 03:56:51
Autor: cirrus
Świat jebnietych.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itqp9t$qdd$2news.onet.pl...
W dniu 2011-06-21 04:00, cirrus pisze:
# Polscy nacjonaliści
Każdy prawdziwy Polak kibicuje Łukaszence.

Każdy prawdziwy idiota kibicuje Łukaszence.

--
stevep

Data: 2011-06-22 18:17:50
Autor: jadrys
Świat jebnietych.
W dniu 2011-06-22 03:56, cirrus pisze:
[...]

Zwróć uwagę że to jedna z ostatnich enklaw w Europie  gdzie NATO i UNIA nie ma nic do powiedzenia. A więc cieszmy się  z wolności i niezależności Białorusinów, bo tylko to nam zostało.

Data: 2011-06-22 19:01:44
Autor: he®sk
wiat jebnietych.
On Wed, 22 Jun 2011 18:17:50 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Zwr uwag e to jedna z ostatnich enklaw w Europie  gdzie NATO i UNIA nie ma nic do powiedzenia.

 tylko rosja.

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-22 20:20:39
Autor: jadrys
Świat jebnietych.
W dniu 2011-06-22 19:01, he®sk pisze:
On Wed, 22 Jun 2011 18:17:50 +0200, jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Zwróć uwagę że to jedna z ostatnich enklaw w Europie  gdzie NATO i UNIA
nie ma nic do powiedzenia.
  tylko rosja.

No nie wiem,. Polski raczej nie byłoby stać na gest nieuznania Kosova jak Łukaszenki Osetii Płd.

Data: 2011-06-23 08:10:53
Autor: he®sk
wiat jebnietych.
On Wed, 22 Jun 2011 20:20:39 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   tylko rosja.
No nie wiem,. Polski raczej nie byoby sta na gest nieuznania Kosova jak ukaszenki Osetii Pd.

 nie badz naiwny. to pozory sterowanej przez rosje demokracji.

Data: 2011-06-23 09:22:17
Autor: jadrys
Świat jebnietych.
W dniu 2011-06-23 08:10, he®sk pisze:
[...]

No może, ale u nas nawet na pozory nie możemy sobie pozwolić. Każą nam wbijać nóż w plecy naszym braciom Słowianom, to robimy to bez mrugnięcia okiem.

Data: 2011-06-23 16:00:34
Autor: cirrus
Świat jebnietych.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itupit$bjn$1news.onet.pl...
[...]

Część "braci Słowian" z najwyższa rozkoszą poderżnie ci gardlo w ramach solidarnosci słowianskiej.

--
stevep

Data: 2011-06-25 14:37:03
Autor: he®sk
wiat jebnietych.
On Thu, 23 Jun 2011 09:22:17 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   nie badz naiwny. to pozory sterowanej przez rosje demokracji.

No może, ale u nas nawet na pozory nie możemy sobie pozwolić. Każą nam wbijać nóż w plecy naszym braciom Słowianom, to robimy to bez mrugnięcia okiem.

 niby komu? jakim braciom? o czym ty bajdurzysz?

Data: 2011-06-22 18:03:42
Autor: hesk
wiat jebnietych.
On Tue, 21 Jun 2011 20:42:12 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-06-21 04:00, cirrus pisze:
> # Polscy nacjonalici

Kady prawdziwy Polak kibicuje ukaszence.

 ciekawe masz wzorce. --

Data: 2011-06-22 18:17:45
Autor: jadrys
Świat jebnietych.
W dniu 2011-06-22 18:03, hesk pisze:
On Tue, 21 Jun 2011 20:42:12 +0200, jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

W dniu 2011-06-21 04:00, cirrus pisze:
# Polscy nacjonaliści
Każdy prawdziwy Polak kibicuje Łukaszence.
  ciekawe masz wzorce.

Tak, wolność, niezależność i dar samostanowienia cenię ponad wszystko.

Data: 2011-06-22 19:01:44
Autor: he®sk
wiat jebnietych.
On Wed, 22 Jun 2011 18:17:45 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   ciekawe masz wzorce.

Tak, wolno, niezaleno i dar samostanowienia ceni ponad wszystko.

 i ta wolnosc, niezaleznosc i dar samostanowienia  reprezentuje lukaszenka? chyba wylacznie dla siebie.

Data: 2011-06-22 20:20:34
Autor: jadrys
Świat jebnietych.
[...]

Tak, - Białorusini przy Łukaszence nie stracili jeszcze ani krzty suwerenności, że o majątku narodowym nie wspomnę.

Data: 2011-06-23 08:10:53
Autor: he®sk
wiat jebnietych.
On Wed, 22 Jun 2011 20:20:34 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   i ta wolnosc, niezaleznosc i dar samostanowienia
>   reprezentuje lukaszenka? chyba wylacznie dla siebie.

Tak, - Biaorusini przy ukaszence nie stracili jeszcze ani krzty suwerennoci, e o majtku narodowym nie wspomn.

 malo wiesz o bialorusinach. byles tam kiedykolwiek? ja bylem.

Data: 2011-06-23 09:22:04
Autor: jadrys
Świat jebnietych.
[...]

I widziałeś tam blaszane baraki w których na jakiegoś Azjatę, czy innego zagranicznego "inwestora" charują od świtu do nocy miejscowi niewolnicy?

Data: 2011-06-25 14:37:02
Autor: he®sk
wiat jebnietych.
On Thu, 23 Jun 2011 09:22:04 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   malo wiesz o bialorusinach. byles tam kiedykolwiek? ja bylem.

I widziałeś tam blaszane baraki w których na jakiegoś Azjatę, czy innego zagranicznego "inwestora" charują od świtu do nocy miejscowi niewolnicy?

 haruja jezeli juz. przypomnij sobie wybory prezydenckie na bialorusi
 i los konkurentow, ktorzy osmielili sie startowac w wyborach.  podstawowa zasada na bialorusi: kto nie kradnie ten nie zyje.

Data: 2011-06-22 20:50:53
Autor: u2
wiat jebnietych.
W dniu 2011-06-21 20:42, jadrys pisze:
W dniu 2011-06-21 04:00, cirrus pisze:
# Polscy nacjonalici

Kady prawdziwy Polak kibicuje ukaszence.

Koledzy z Biaegostoku twierdzili, ze na Bialorusi sytuacja jest
diametralnie inna od tej co twierdzi oficjalna propaganda w polskich
merdiach, a wiedza, bo maja kontakt z bialorusinami na codzien. Ale to
nic dziwnego merdialna propaganda dziala na rozkaz mocodawcow z
brukselki i kremla.

Data: 2011-06-23 09:20:50
Autor: jadrys
Świat jebnietych.
W dniu 2011-06-22 20:50, u2 pisze:
W dniu 2011-06-21 20:42, jadrys pisze:
W dniu 2011-06-21 04:00, cirrus pisze:
# Polscy nacjonaliści
Każdy prawdziwy Polak kibicuje Łukaszence.

Koledzy z Białegostoku twierdzili, ze na Bialorusi sytuacja jest
[...]

No tak prawdę mówiąc to ja nie wiem jaka jest sytuacja na Białorusi teraz, ale jeszcze parę lat temu szczerze żałowałem że nie mieszkam w tym kraju.

Świat jebnietych.