Świat według Kiepskich - transmisja w t v z ekspose premiera?

Data: 2012-10-12 10:58:46
Autor: T.
Świat według Kiepskich - transmisja w t v z ekspose premiera?
Szukałem w zapowiedziach - ale znalazłem z tych bardziej pasujących jedynie "Świat według Kiepskich" na Polsacie. Czy to właśnie to?
T.

Data: 2012-10-12 13:32:55
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-12 10:58, T. pisze:
Szukałem w zapowiedziach - ale znalazłem z tych bardziej pasujących jedynie "Świat według Kiepskich" na Polsacie. Czy to właśnie to?
T.

Nie to jest świat wg. kapitalizmu i jego zawziętego orędownika Tuska. On ten system nazywa wolnością, i ma rację - on i jemu podobni mogą robić co chcą, pewni bezkarności.

Data: 2012-10-12 17:36:59
Autor: Przemys³aw M.
Dnia Fri, 12 Oct 2012 10:58:46 +0200, T. napisał(a):

Szukałem w zapowiedziach - ale znalazłem z tych bardziej pasujących jedynie "Świat według Kiepskich" na Polsacie. Czy to właśnie to?
T.

Poczytaj sobie o rewolucji francuskiej i losach jej bohaterów. A tak przy
okazji: Che był zwykłym bandytą! ;)

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

Świat według Kiepskich - transmisja w t v z ekspose premiera?