Świat według Kiepskich - transmisja w tv z ekspose premiera?

Data: 2012-10-12 13:32:55
Autor: Trybun
Świat według Kiepskich - transmisja w tv z ekspose premiera?
W dniu 2012-10-12 10:58, T. pisze:
Szukałem w zapowiedziach - ale znalazłem z tych bardziej pasujących jedynie "Świat według Kiepskich" na Polsacie. Czy to właśnie to?
T.

Nie to jest świat wg. kapitalizmu i jego zawziętego orędownika Tuska. On ten system nazywa wolnością, i ma rację - on i jemu podobni mogą robić co chcą, pewni bezkarności.

Świat według Kiepskich - transmisja w tv z ekspose premiera?