Światła LED do jazdy dziennej nietypowe

Data: 2012-06-19 15:10:55
Autor: tryton
Światła LED do jazdy dziennej nietypowe
Czytając wymogi co do montażu świateł do jazdy dziennej wnioskuję że nie ma przeciwwskazań aby je przykleić do przedniej szyby w rogach wewnątrz kabiny...

...coś przegapiłem? czy jednak nie można ?

Data: 2012-06-19 13:16:50
Autor: masti
¦wiat³a LED do jazdy dziennej nietypowe
Dnia pięknego Tue, 19 Jun 2012 15:10:55 +0200 osobnik zwany tryton
wystukał:

Czytając wymogi co do montażu świateł do jazdy dziennej wnioskuję że nie
ma przeciwwskazań aby je przykleić do przedniej szyby w rogach wewnątrz
kabiny...

..coś przegapiłem?

tak, rozporzÄ…dzenie o warunkach technicznych

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-06-19 15:57:22
Autor: Myjk
Światła LED do jazdy dziennej nietyp owe
Tue, 19 Jun 2012 15:49:58 +0200, tryton
..coś przegapiłem?
tak, rozporzÄ…dzenie o warunkach technicznych
a konkretniej ?

Tam jest to bardzo konkretnie opisane. Bardziej konkretnie siÄ™ nie da.

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-06-19 15:12:07
Autor: Grzegorz Prędki
[...]