Światła Skandynawskie

Data: 2015-12-05 15:52:02
Autor: Tom N
Światła Skandynawskie
PlaMa w <news:5662f4b9$0$22824$65785112news.neostrada.pl>:

Po kolejnym uprzejmym pomruganiu długimi, stwierdziłem, że mam zbyt dziurawą pamięć i w końcu zarobię mandat za jazdę bez świateł i pora coś z tym zrobić.

Stwierdziłem, że albo montuję automatyczne dzienne albo włączam skandynawskie.

Jako, że w Focus 2 włączenie opcji świateł skandynawskich to kwestia jednego przełącznika za 9 zł i 3 bezpieczników, postanowiłem zacząć od tego.

Cały proces się udał się bez problemów, wraz z zapłonem włączają mi się światła mijania, bez pozycji, tylnych i tablicy.

Mijania z przodu muszą być z pozycjami tylnymi

No właśnie - miałem ostatnio dyskusję na ten temat ze znajomym i stwierdził on, że za brak tylnych i tablicy dostanę mandat przy kontroli.

Tak, bo brak pozycji tylnych jest dopuszczalny ze światłami dziennymi

Jak to jest? Czy ktoś mógłby mnie skierować do przepisu, który to reguluje?

'Tom N'

Światła Skandynawskie