światła dzienne w VAG

Data: 2012-06-28 12:09:40
Autor: mopar
światła dzienne w VAG
Mam pytanie do posiadaczy aut z koncernu VAG z fabrycznymi światłami dziennymi zrobionymi ze świateł długich (żarówki zasilone przez przetwornicę PWM i dzięki temu świecące ze zredukowaną mocą). Czy do tych świateł używa się klasycznych żarówek, czy potrzebne są jakieś specjalne odporne na odparowywanie wolframu z żarnika i osadzanie go na bańce? Z własnych testów widzę, że zasilanie żarówki halogenowej 60W przez PWM z mocą około 40% nominalnej sprawia, że nie zachodzi cykl halogenowy i bańka dość szybko się zaczernia. Zastanawiam się jak zapobiegł temu VAG w swoich autach?

Data: 2012-06-28 17:11:10
Autor: Czeslawek
światła dzienne w VAG
W dniu 2012-06-28 12:09, mopar pisze:
[...]

Pierwsze słyszę aby VAG takie rozwiązanie stosował. Da się to zrobić, ale nie jest to robione fabrycznie.

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Data: 2012-06-28 20:06:35
Autor: Tomasz
światła dzienne w VAG

Pierwsze słyszę aby VAG takie rozwiązanie stosował. Da się to zrobić, ale nie jest to robione fabrycznie.

-- Pozdrawiam,
Czesławek

Jak najbardzie fabrycznie.

Mam w golfie V zasilanie ustawione na 40%

pozdr

Tomasz

Data: 2012-06-28 21:55:30
Autor: PiteR
światła dzienne w VAG
na  ** p.m.s **  Tomasz pisze tak:

Mam w golfie V zasilanie ustawione na 40%

do ilu % można zjechać?

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2012-06-29 15:50:44
Autor: Tomasz
światła dzienne w VAG
"PiteR" <email@fauszywy.pl> wrote in message news:XnsA080DF08E2DEBelektroniklocalhost.net...
na  ** p.m.s **  Tomasz pisze tak:

Mam w golfie V zasilanie ustawione na 40%

do ilu % można zjechać?

--     Piter
   vw golf  mk2 1.3 '87
   vw passat B5 1.6 '98

Robił mi to gość w czasie przeglądu. Z tego co mowil to 40% to minimum, poniżej 40% sterownik nie przyjmował wartości i wracał automatycznie na 100%

Tomasz

Data: 2012-06-29 21:30:27
Autor: Czeslawek
światła dzienne w VAG
W dniu 2012-06-29 15:50, Tomasz pisze:

Robił mi to gość w czasie przeglądu. Z tego co mowil to 40% to minimum,
poniżej 40% sterownik nie przyjmował wartości i wracał automatycznie na
100%

To fabrycznie jest tak ustawione, czy ustawił ci to gość w czasie przeglądu?

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Data: 2012-07-12 21:52:43
Autor: Tomasz
światła dzienne w VAG

"Czeslawek" <czeslawek-1Ctrl+X@gazeta.pl> wrote in message news:jskvoj$25e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ustawil w czasie przegladu. Poczatkowo twierdzil ze moze ustawic tylko tzw skandynawskie czyli zasilanie na 100%. Uparlem sie zeby sprawdzil poniewaz juz kiedys widzialem golfa V ze swiatlami dziennymi zasilanymi nizszym napieciem. Troche pogrzebal i w koncu znalazl.

Data: 2012-07-01 17:23:49
Autor: Marcin Jan
światła dzienne w VAG
W dniu 2012-06-28 17:11, Czeslawek pisze:
[...]

są fabrycznie robione również w Golfach VI (bez ksenonów). Do wątko twórcy jutro zapytam znajomego co to ma w Golfie takie cudo i dam znać.
pozdrawiam
marcin jan

światła dzienne w VAG