Światła stop pulsacyjne?

Data: 2011-05-21 13:03:37
Autor: Waldek Godel
Światła stop pulsacyjne?
Dnia Sat, 21 May 2011 13:16:55 +0200, Marcin Jan napisał(a):

Ostatnio widziałem jak w Insigni przy hamowaniu światła stopu zapaliły się pulsacyjnie i raczej nie była to robota nogi bo zbyt dokładnie migały. Nie było to jakieś gwałtowne hamowanie, niestety potem już nie

W telewizji widziałeś, prawda?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-05-21 12:46:53
Autor: Michał
Światła stop pulsacyjne?
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
> [...]

> Ostatnio widziałem jak w Insigni przy hamowaniu światła stopu zapaliły > się pulsacyjnie i raczej nie była to robota nogi bo zbyt dokładnie > migały. Nie było to jakieś gwałtowne hamowanie, niestety potem już nie W telewizji widziałeś, prawda?

Ja raz stałem za jakimś starym sportowym amerykańcem (crovetta czy coś takiego), miał duże okrągłe STRASZNIE MOCNE światła LEDowe - jak to waliło na 40Hz czy czymś takim to się
patrzeć na to nie dało :)

pozdrawiam.

Data: 2011-05-21 17:47:59
Autor: Marcin Jan
Światła stop pulsacyjne?
W dniu 11-05-21 14:03, Waldek Godel pisze:
[...]

nie, na DK 86. Zresztą imo dobry patent, coś a'la włączające się awaryjne przy gwałtownym hamowaniu.
pozdrawiam
marcin

Data: 2011-05-23 10:25:21
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Światła stop pulsacyjne?
On 2011-05-21 17:47, Marcin Jan wrote:
[...]

I oznacza to właśnie gwałtowne hamowanie w co niektórych nowszych (sportowych?) samochodach.
Bardziej się rzuca w oczy i ciągłe świecace... może faktycznie uchroni bagażnik hamującego ?

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Światła stop pulsacyjne?