światło częściowe

Data: 2017-10-19 08:11:08
Autor: Jacek Maciejewski
światło częściowe
Dnia Wed, 18 Oct 2017 22:52:38 +0200, Krycha napisał(a):

Co, według Was, może być powodem, tych fanaberii? ;-)

Zwarcie w tylnej lampie. Odkręć, rozbierz i popatrz a na pewno
wypatrzysz. Rzadko może się zdarzyć zwarcie w żarówce, wymień j± na
pocz±tek.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-10-23 20:48:13
Autor: Krycha
światło częściowe
[...]

Zaczęłam chyba od końca. Sprawdziłam przewody.
Ten od przedniej lampy był w jednym miejscu przygnieciony, więc wymieniłam. Brak poprawy. :-(
Ten od tylnej lampy miał minimalnie przetarcie, odcięłam w tym miejscu.
Założyłam dłuższy kabel od strony dynama, aby poł±czyć z tym skróconym od tylnej lampy. Brak poprawy :-(
Wymieniłam tyln± żarówkę, ale zanim j± wkręciłam, podniosłam położenie blaszki w tylnej lampie, bo zauważyłam, że jest mocno wci¶nięta do ¶rodka.
Jest sukces, obie lampy ¶wiec± :-)

Dzięki wszystkim za podpowiedzi. :-*

Pozdrawiam Krycha.

Data: 2017-10-23 21:51:28
Autor: Jacek Maciejewski
¶wiatło czę¶ciowe
Dnia Mon, 23 Oct 2017 20:48:13 +0200, Krycha napisał(a):

Dzięki wszystkim za podpowiedzi. :-*

Nie ma sprawy. Cenimy selfmademanów :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-10-24 07:46:45
Autor: ń
¶wiatło czę¶ciowe
Selfmadewoman to wróżka, czarownica czy wiedĽma?
;-)

-- -- -
Cenimy selfmademanów

Data: 2017-10-24 11:45:13
Autor: Paweł Olaszek
¶wiatło czę¶ciowe
W dniu 2017-10-24 07:46, ń pisze:
Selfmadewoman to wróżka, czarownica czy wiedĽma?

z cał± pewno¶ci± wiedĽma -> "ta, która wie".

światło częściowe