[straszny spam] światłomiarka sekonic l 358 prawie nówka

Data: 2011-04-29 13:01:01
Autor: Andrzej Zbierzchowski
[straszny spam] światłomiarka sekonic l 358 prawie nówka
W dniu 2011-04-28 16:18, BML pisze:
Jakby kto� pragnal �wiat�omierza

zapraszam :)

http://allegro.pl/swiatlomierz-sekonic-l-358-funkiel-nowka-i1587526682.html

Musisz dawać takie oferty jak nie mam kasy? To przynajmniej mnie pociesz, i napisz że on nie ma spota.
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

[straszny spam] światłomiarka sekonic l 358 prawie nówka