światełkologia / rozporządze nie ministra infrastruktury

Data: 2011-08-13 21:35:44
Autor: PawelK vel Pablo
światełkologia / rozporządze nie ministra infrastruktury
Eloł,

Ma ktoÅ› tekst ujednolicony

"Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu
ich niezbędnego wyposażenia"

niby są linki w googlu, na stronach stacji kontroli pojazdów, które
prowadzą do strony piskp, ale nie działają wygląda to tak jakby piskp
zrobił te informacje dostępne tylko po zalogowaniu.

Z tego co udało mi się znaleźć ostatnia zmiana była z dnia 04.05.2009.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-08-14 10:05:04
Autor: Mari@
¶wiate³kologia / rozporz±dzenie ministra infrastruktury
W dniu 2011-08-13 21:35, PawelK vel Pablo pisze:
Rozporz±dzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu
ich niezbêdnego wyposa¿enia

*** http://www.abc.com.pl - po lewo masz wyszukiwarkê.

http://www.abc.com.pl/serwis/du/2011/0242.htm  ?

--
+-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F -- +
+  Slow Rider & Road Lamer MC President  +

Data: 2011-08-14 14:38:42
Autor: PawelK vel Pablo
¶wiate³kologia / roz porz±dzenie ministra infrastruktury
Dnia 226 roku bie¿±cego, Mari@ zezna³(a) jak nastêpuje:

W dniu 2011-08-13 21:35, PawelK vel Pablo pisze:
> Rozporz±dzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu
> [...]

Problem w tym, ¿e tam s± tylko zmiany w rozporz±dzeniu,
wygl±da to tak:

1)   w § 3:
a)  w ust. 1 dodaje siê pkt 10 w brzmieniu:
"10)  ci±gnika rolniczego o ko³ach ogumionych:

czyli trzeba by wzi±æ roporz±dzenie pocz±tkowe i wszystkie zmiany po
kolei i sobie napisaæ :-)

dlatego chcia³em tekst jednolity, tak czy inaczej ju¿ go mam od
znajomego prawnika, jakby kto¶ chcia³ równie¿ siê dowiedzieæ co mo¿na
a  co nie s³u¿ê pomoc±.

--
Warszawa Goc³aw

Data: 2011-08-16 07:58:04
Autor: KiloSierra
światełkologia / rozporządzenie min istra infrastruktury
W dniu 11/08/14 14:38, PawelK vel Pablo pisze:

dlatego chciałem tekst jednolity, tak czy inaczej już go mam od
znajomego prawnika, jakby ktoś chciał również się dowiedzieć co można
a  co nie sÅ‚użę pomocÄ….

a jest tam cos o przyczepach kempingowych? chetnie bym sie poczastowal jesli tak
;]

Data: 2011-08-17 13:53:36
Autor: PawelK vel Pablo
światełkologia / rozporzą dzenie ministra infrastruktury
Dnia 228 roku bieżącego, KiloSierra zeznał(a) jak następuje:

> [...]

> można a  co nie sÅ‚użę pomocÄ….

a jest tam cos o przyczepach kempingowych? chetnie bym sie

jest ogólnie jaki pojazd ma mieć jakie światła.
i w jakie go można doposażyć.

 http://hotfile.com/dl/127066001/6cb1643/Rozporzdzenie_w_sprawie_warunkw_dla_pojazdw.pdf.html

Data: 2011-08-22 16:01:05
Autor: KiloSierra
W dniu 11/08/17 13:53, PawelK vel Pablo pisze:
[...]

dziekować

światełkologia / rozporządze nie ministra infrastruktury