Świeże mleko z Izraela - "deszcz pada" dalej?

Data: 2019-02-18 06:01:42
Autor: A. Filip
Świeże mleko z Izraela - "deszcz pada" dalej?
https://www.rmf24.pl/fakty/news-polacy-wyssali-antysemityzm-z-mlekiem-matki-ambasador-rp-rea,nId,2842352
 "Polacy wyssali antysemityzm z mlekiem matki" [...] wypowiedź szefa MSZ
 Izraela

 [...] Odnosząc się do słów przypisanych przez media izraelskie szefowi
 izraelskiego rządu Israel Katz stwierdził: "Nasz premier wyraził się
 jasno. Sam jestem synem ocalonych z Holokaustu. Jak każdy Izraelczyk
 i Żyd mogę powiedzieć: nie zapomnimy i nie przebaczymy. Było wielu
 Polaków, którzy kolaborowali z nazistami i - tak jak powiedział
 Icchak Szamir (b. premier Izraela - PAP), któremu Polacy zamordowali
 ojca, "Polacy wyssali antysemityzm z mlekiem matki". I nikt nie
 będzie nam mówił, jak mamy się wyrażać i jak pamiętać naszych
 poległych". [...]

https://www.reuters.com/article/us-israel-minister/netanyahu-gives-up-role-as-israels-foreign-minister-idUSKCN1Q60G0
February 17, 2019 ; Netanyahu gives up role as Israel's foreign minister

JERUSALEM (Reuters) - Israel's Prime Minister Benjamin Netanyahu on
Sunday handed over his role as foreign minister to intelligence
minister Israel Katz, giving up the portfolio he has held since
2015. [...]

--
A. Filip