A wiec jednak nowe szczyty

Data: 2009-09-07 17:14:45
Autor: ab
A wiec jednak nowe szczyty
To sie moze skonczyc dopiero na ok 2500 i w pazdzierniku lub nawet
listopadzie, astrologia znowu zawodzi a raczej nie zawodzi bo slusznie
przewiduje zwrot na walutach i gieldach ALE ponownie bedzie poslizg - byc moze
nawet 2-3 miesiace.

Pisze to bez zlosliwosci, po prostu sie dziwie bo timing jak do tej pory byl
rewelacyjny, ale w tym roku na wszystkim jest po 2-3 i wiecej miesiecy
"opoznienia" - moze nastapilo tu jakies przesuniecie ktore warto wziac pod uwage ?

Oczywiscie temat skierowany do Dietera oraz W.Suchomskiego bo innych ludzi od
planet tu nie ma.

Musze jednak przyznac ze wykres DJIA ktory zostal opracowany na bazie ktoregos
z amerykanskich astrologow moze solidnie zadzialac:

http://www.astrobiznes.pl/prognozy/Dow-2017.gif

jak widac wskazywal on na nowe szczyty i wypadalyby tak w
pazdzierniku-listopadzie - i dopiero zwala. prawdopodobnie tak wlasnie bedzie.

pozniej juz prognoza pokrywa sie z ta Dietera (nowa hossa od 2013)

ciekaw jestem jak ten gosc prognozuje zloto i dolara ?

Data: 2009-09-07 13:59:16
Autor: Charlie delta
A wiec jednak nowe szczyty
On 7 Wrz, 19:14, " ab" <a...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

chłopcze trójkątny

jesteś podręcznikowym przykładem dawcy kapitału, dlaczego ?

co jakiś czas emocjonalnie odkrywasz zarówno u siebie, na swoich
trójkątnych obrazkach, coraz to inne formacje, raz w dół, raz w górę,
bez zastanowienia zmieniasz swoje wnioski, założenia i przemyslenia
zapominając o tezie najważniejszej, póki trend nie zmieni się nie
walcz z nim...

(albo walcz wtedy stać mnie będzie na "łyszki" za 5 kPLn butelka
buhahaha)

teraz odkryłeś nowe astrologiczne brednio-prawidło wykraczajace w
lata, w których bedę hahah starcem

opamiętaj się i nie bzdurz ab-ecadło co z pieca spadło

skąd wy się bierzecie ?

zupełnie nie rozumiem

Data: 2009-09-07 22:49:49
Autor: ab
A wiec jednak nowe szczyty
tak sie sklada charlie beta czy tam zeta ze jestem bardzo konsekwentny i
zdania absolutnie nie zmieniam. na wielka fale wzrostowa liczylem i jest, tak
samo trafnie bedzie dalej.

astro to nei moja dzialka wiec tym bardziej spaliles, polemizuje jedynie z
prognozami innych.

najwiekszy smiech to bedzie jak pogadamy tutaj powiedzmy za 2 lata o dolarze
bo z tego co czytalem to dla ciebei dolara juz nie bedzie albo bedzie na dnie.

PS. tylko nie podniecaj sie jak dolar niedlugo bedzie bil nowe dolki, jest to
w scenariuszu.

Data: 2009-09-07 22:51:57
Autor: ab
A wiec jednak nowe szczyty
aha no i kondolencje z powodu starczego wieku, bo widzisz ja wtedy jeszcze nie
bede mial nawet 30stki a ty najwyrazniej zbierasz sie powoli do trumny.

Data: 2009-09-07 18:26:33
Autor: Ireneusz Wik
A wiec jednak nowe szczyty
[...]
[...]

znaczy się w listopadzie mam wziąść Shorty?
pozdr
IWSP

Data: 2009-09-07 20:36:23
Autor: Fidelio
A wiec jednak nowe szczyty
[...]

)
znaczy się w listopadzie mam wziąść Shorty?

Tak, zgodnie z giełdową analizą semantyczną w listoPADZIE powinno spaść ;-))

Data: 2009-09-07 20:01:41
Autor: kc
A wiec jednak nowe szczyty
 ab <ab03@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

 Znalazłeś chyba dowód na istnienie nieznanej planety :). I musi się do nas zbliżać, stąd to opóźnienie giełdy.

kc

Data: 2009-09-07 23:17:42
Autor: Fidelio
A wiec jednak nowe szczyty
[...]

Może to jest ten meteoryt o ktorym mówił Rostowski dziś, że może spaść na Warszawę ;-)?

Data: 2009-09-07 22:09:16
Autor: Kasandra's smile
A wiec jednak nowe szczyty
Czy szanowny kolega nie znalazł czasem w okolicy Słońca szybko zbliżającej sie planety X ???

Podobno jak Nibiru przejdzie obok naszej planety powstanie 2km tsunami ...

Data: 2009-09-07 23:11:00
Autor: marfi
A wiec jednak nowe szczyty
Użytkownik "Kasandra's smile" <robertw60WYTNIJTO@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c17.00000086.4aa5686cnewsgate.onet.pl...
Czy szanowny kolega nie znalazł czasem w okolicy Słońca szybko zbliżającej sie
planety X ???

Podobno jak Nibiru przejdzie obok naszej planety powstanie 2km tsunami ...

  Nibiru to betka - dopiero  Quastro nam da "popalić"

--
marfi

Data: 2009-09-07 23:09:06
Autor: marfi
A wiec jednak nowe szczyty
Użytkownik " ab" <ab03@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h83f25$aac$1inews.gazeta.pl...
listopadzie, astrologia znowu zawodzi a raczej nie zawodzi bo slusznie
....dobre.... Próbowałes sił w TVN 24?

--
marfi

Data: 2009-09-07 22:53:57
Autor: ab
A wiec jednak nowe szczyty
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
Użytkownik " ab" <ab03@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h83f25$aac$1inews.gazeta.pl...
> listopadzie, astrologia znowu zawodzi a raczej nie zawodzi bo slusznie
....dobre.... Próbowałes sił w TVN 24?

gosciu, jak nei masz nic do napisania to nie pisz, to grupa gieldowa a nie
literacka, moze lec na onet sprawdzac orty w komentarzach.

--

A wiec jednak nowe szczyty