A wiec jednak nowe szczyty

Data: 2009-09-07 18:26:33
Autor: Ireneusz Wik
A wiec jednak nowe szczyty
[...]
jak widac wskazywal on na nowe szczyty i wypadalyby tak w
pazdzierniku-listopadzie - i dopiero zwala. prawdopodobnie tak wlasnie bedzie.

pozniej juz prognoza pokrywa sie z ta Dietera (nowa hossa od 2013)

ciekaw jestem jak ten gosc prognozuje zloto i dolara ?

znaczy się w listopadzie mam wziąść Shorty?
pozdr
IWSP

Data: 2009-09-07 20:36:23
Autor: Fidelio
A wiec jednak nowe szczyty
[...]

)
znaczy się w listopadzie mam wziąść Shorty?

Tak, zgodnie z giełdową analizą semantyczną w listoPADZIE powinno spaść ;-))

A wiec jednak nowe szczyty