A wiec mam klienta, kt贸ry mi nie zaplacil za usluge IT...

Data: 2010-12-16 10:35:04
Autor: witek
On 12/16/2010 7:10 AM, fReLuZ wrote:
A wiec mam klienta, kt贸ry mi nie zaplacil za usluge IT...

Wystawiona by艂a faktura proforma z textem (20 %) zaliczki, poczym us艂uga
w ca艂o艣ci wykonana, klient via skype (jest log) potwierdzi艂 wykonanie,
ze jest OK...

poczym nie p艂aci艂 przez 2 miesi膮ce i stwierdzi艂, ze mu ju偶 to
niepotrzebne i nie zap艂aci...

no i suma niedu偶a 2000 PLN....

no i pytanie czy ktos sie tego podejmie egzekwowa膰.. no i za ile? Kogo艣
polecicie?

ja bym ci poleci艂 s膮d rejonowy. bardzo skuteczny, a i prowizje bierze niewielk膮.

Data: 2010-12-16 20:50:44
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-12-16 17:35, witek pisze:
[...]

W przypadku przegranej prowizja mo偶e si臋 mocno powi臋kszy膰 (600z艂). Taka sprawa jest do wygrania tylko w przypadku zupe艂nej bierno艣ci d艂u偶nika. A wystarczy, 偶e d艂u偶nik w sprzeciwie napisze "alle o sso chhooodzi?" i ju偶 pozamiatane.

--
Liwiusz

A wiec mam klienta, kt贸ry mi nie zaplacil za usluge IT...