świece żarowe 1.9D VW

Data: 2009-05-12 17:59:49
Autor: Czabu
świece żarowe 1.9D VW

Użytkownik "Funaki" <TNIJcoolmaster@vp.pl.TNIJ> napisał w wiadomości news:gubuk3$om5$1news.task.gda.pl...

Ewentualnie polećcie jakieś inne sprawdzone świeczki.
Z góry dzięki i pozdrawiam.

Ja kupowałem do swojego NGK, dwie zimy palił bez problemu ;-)

A co do Twojego wyboru... Nie powinieneś kupić takich świec, jakie są przewidziane do Twojego samochodu? O ile wiem (może mnie ktoś poprawi), ale inny jest sterownik grzania do świec zwykłych a inny do tych szybkiego grzania.

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-05-12 10:49:25
Autor: a.gurski
świece żarowe 1.9D VW
On 12 Maj, 17:59, "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
wrote:
Użytkownik "Funaki" <TNIJcoolmas...@vp.pl.TNIJ> napisał w wiadomościnews:gubuk3$om5$1news.task.gda.pl...

> [...]

inny jest sterownik grzania do świec zwykłych a inny do tych szybkiego

Wg katalogu IC to SĄ świece dedykowane do tego silnika...

--
3M
Mruczek 1.9D GLX Break + mobil, y2k.

Data: 2009-05-12 20:07:35
Autor: Czabu
świece żarowe 1.9D VW

Użytkownik <a.gurski@gmail.com> napisał w wiadomości news:46ccefd0-ef72-4cf3-bd4f-aa277c5fb2ace23g2000vbe.googlegroups.com...

Wg katalogu IC to SĄ świece dedykowane do tego silnika...

Co nie znaczy, że ten silnik nie mógł mieć dwóch różnych sterowników grzania świec (np. w zależności od roku produkcji). W 100% poprawność katalogu intercarsu też bym na 100% nie wierzył...

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-05-12 11:13:53
Autor: a.gurski
świece żarowe 1.9D VW
On 12 Maj, 20:07, "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
wrote:
Użytkownik <a.gur...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:46ccefd0-ef72-4cf3-bd4f-aa277c5fb2ace23g2000vbe.googlegroups.com...

> [...]

świec (np. w zależności od roku produkcji). W 100% poprawność katalogu
intercarsu też bym na 100% nie wierzył...

Dżizaz... dane są dla tego samego rocznika modelowego.
Proponuję i proszę skupić się na moim pierwotnym pytaniu bo,
dywagacjami w ten sposób dyskusja zabrnie tak gdzie prawie każda...
Z góry dziękuję.

Data: 2009-05-12 20:45:12
Autor: Czabu
świece żarowe 1.9D VW

Użytkownik <a.gurski@gmail.com> napisał w wiadomości news:752b6641-cc7b-4fed-9fdc-4332c42ab874t10g2000vbg.googlegroups.com...

[...]

Ależ ja odpowiadam na temat, tylko ty chyba nie rozumiesz o co mi chodzi. IMHO z tych świec które podałeś NGK to świeca grzania "wolnego", a BERU "szybkiego". Podejrzewam to na podstawie prądu, który pobierają podczas pracy. Stąd moja uwaga o doborze świec do sterownika w samochodzie. Jeżeli się mylę, to przepraszam, na pewno nie miałem zamiaru tworzyć flame'a.

Pozdrawiam
Czabu

świece żarowe 1.9D VW