świece żarowe 1.9D VW

Data: 2009-05-12 22:59:16
Autor: żółta pięta
świece żarowe 1.9D VW
zima za pasem ;) i po trzech zimnych sezonach od zmiany można zacząć myśleć o nowych świeczkach do starego poczciwego wibratora.
Poprzednio, tj prawie 4 lata temu zmieniałem na jakieś "Duraterm" za 7 zł/szt. i ostatniej zimy już musiałem dwukrotnie grzać. I tak długo wytrzymały zważywszy na ich cenę.

nie rozumiem niektorych ludzi. po co szukac sobie na sile problemow i wydatkow. jesli te po 7zl dzialy az 3 lata to po co zawracasz sobie glowie 10x drozszymi? nie lepiej kupic takie same i nie marnowac czasu swojego i innych na usenecie?

Data: 2009-05-13 08:33:51
Autor: Funaki
świece żarowe 1.9D VW
Użytkownik "żółta pięta" <d@b.a> napisał w wiadomości

[...]

Nie każę Tobie czegokolwiek rozumieć, tylko prosiłem o opinię o w/w produktach.

--
3M
Mruczek 1.9D GLX Break + mobil, y2k.

świece żarowe 1.9D VW