Świece żarowe.

Data: 2014-06-04 21:25:10
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Świece żarowe.
W dniu .06.2014 o 12:45 Trybun <Ilich@jahu.com> pisze:

Jak długo, średnio wytrzymują tytułowe świece?

W 1.5dci - pierwsz padła przy ~ 80-90kkm
W 1.9dci - pierwsza padła mi po 150kkm.
W 2.0hdi - aktualnie mam 137kkm i wszystkie sprawne.

TG

Data: 2014-06-04 22:09:42
Autor: Trybun
Świece żarowe.
W dniu 2014-06-04 21:25, Tomasz Gorbaczuk pisze:
[...]

To jak to wygląda - świeca żarowa musi być produkcji wytwórcy silnika czy to za sprawą oprogramowania danego auta jest tak duży rozrzut w trwałości między poszczególnymi autami?

Data: 2014-06-05 18:49:20
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Świece żarowe.
W dniu .06.2014 o 22:09 Trybun <Ilich@jahu.com> pisze:

[...]

To jak to wyglÄ…da - Å›wieca żarowa musi być produkcji wytwórcy silnika  czy to za sprawÄ… oprogramowania danego auta jest tak duży rozrzut w  trwaÅ‚oÅ›ci miÄ™dzy poszczególnymi autami?

Åšwieca to opornik, niektóre majÄ… 0,6 oma, niektóre 1,2 oma. Mniejszy opór  - wiekszy prÄ…d, szybszy przyrost temp. - szybsze zużycie. Druga sprawa to  rodzaj jazdy - ilość rozruchów.

TG

Data: 2014-06-06 19:50:36
Autor: Trybun
Świece żarowe.
W dniu 2014-06-05 18:49, Tomasz Gorbaczuk pisze:

To jak to wygląda - świeca żarowa musi być produkcji wytwórcy silnika czy to za sprawą oprogramowania danego auta jest tak duży rozrzut w trwałości między poszczególnymi autami?

Świeca to opornik, niektóre mają 0,6 oma, niektóre 1,2 oma. Mniejszy opór - wiekszy prąd, szybszy przyrost temp. - szybsze zużycie. Druga sprawa to rodzaj jazdy - ilość rozruchów.

TG

No właśnie, i tu może być pies pogrzebany. Nic nie pomoże dobra jakość gdy auto odpala się 150 razy na dzień.

Data: 2014-06-06 11:14:45
Autor: kogutek444
¦wiece ¿arowe.
W dniu pi±tek, 6 czerwca 2014 19:50:36 UTC+2 u¿ytkownik Trybun napisa³:

> ¦wieca to opornik, niektóre maj± 0,6 oma, niektóre 1,2 oma. Mniejszy > opór - wiekszy pr±d, szybszy przyrost temp. - szybsze zu¿ycie. Druga > sprawa to rodzaj jazdy - ilo¶æ rozruchów.

> TG

No w³a¶nie, i tu mo¿e byæ pies pogrzebany. Nic nie pomo¿e dobra jako¶æ gdy auto odpala siê 150 razy na dzieñ.

Czyli je¶li dzieñ liczyæ 8 godzin to co 3,2 minuty. Odpalaj±c co 3 minuty po dziesi±tym odpaleniu nie trzeba grzaæ ¶wiec i ¶wiece powinny wytrzymaæ d³u¿ej ni¿ jak kto¶ odpala 11 razy dziennie czyli przez 8 godzin.

Data: 2014-06-06 20:22:24
Autor: Trybun
¦wiece ¿arowe.
W dniu 2014-06-06 20:14, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

Ojejku, ju¿ siê tak nie czepiaj szczegó³ów, przecie¿ nie liczê tych odpalañ silnika. Jest ich po prostu du¿o.

Świece żarowe.