A wiecie co? Żegnam.

Data: 2016-08-28 14:40:47
Autor: masti
A wiecie co? Żegnam.
mbut wrote:

W dniu 25.08.2016 o 08:43, bans pisze:
Po niemal dwudziestu latach bawienia się w usenet chyba przyszedł czas
na odinstalowanie Thunderbirda i pożegnanie się z wszelkimi preclami. Aż
się dziwnie czuję :)

Już od dawna niewiele tu sensownych rzeczy da się przeczytać... szkoda
dysk za¶miecać.

Prawdę mówi±c ja Waszej pomocy technicznej nie potrzebuję a jeżeli tu jestem to chciałem pomóc w ustalaniu usterek w Waszych rowerach. Swój rower serwisuję od lat i nigdy on nie był w warsztacie. Jak widać niektórzy robi± sobie jaja to odpuszczę moj± pomoc. Nie ma tu dla kogo pomagać.
pozdr

biedny, niedoceniony geniusz :)

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

A wiecie co? Żegnam.