A wiecie co? Żegnam.

Data: 2016-08-25 08:43:38
Autor: bans
A wiecie co? Żegnam.
Po niemal dwudziestu latach bawienia się w usenet chyba przyszedł czas na odinstalowanie Thunderbirda i pożegnanie się z wszelkimi preclami. Aż się dziwnie czuję :)

Już od dawna niewiele tu sensownych rzeczy da się przeczytać... szkoda dysk zaśmiecać.

--
bans

Data: 2016-08-25 09:17:57
Autor: ąćęłńóśźż
A wiecie co? Żegnam.
I vice-versa.

-- -- -
szkoda dysk zaśmiecać.

Data: 2016-08-25 09:37:56
Autor: qrt
A wiecie co? Żegnam.
Dnia Thu, 25 Aug 2016 08:43:38 +0200, bans napisał(a):

[...]

zawsze zastanawiało mnie co niektórzy chcą zamanifestować takim pożegnaniami? Co jest tego przyczyną? czemu uważaj iż kogokolwiek to zainteresuje? Jak ja przestaje gdzieś pisać to nigdy nie jest to jakaś moja decyzja a poprostu naturalny proces  w trakcie którego nawet nie zdaje sobie sprawy ze mój ostatni post w danym miejscu jest tym ostatnim...

Data: 2016-08-25 09:08:13
Autor: 2late
A wiecie co? Żegnam.
On 25/08/2016 08:37, qrt wrote:
[...]

Tez jestem ciekawy.
Od wielu lat przegladam tylko naglowki (z pewnymi wyjatkami) ale nie przypuszczam, zeby to kogos zainteresowalo.

Data: 2016-08-25 09:51:01
Autor: mbut
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 25.08.2016 o 09:37, qrt pisze:
[...]

Również zastanawiam się czy usunąć ten Thundebird, szkoda czas tracić na tu poruszane tematy, np WD-40 doradzają smarować łańcuch, to śmieszne. I takich rad jest dużo więcej, po prostu wprowadzają w błąd innych użytkowników.

Data: 2016-08-25 09:56:23
Autor: borsuk
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 2016-08-25 o 09:37, qrt pisze:

zawsze zastanawiało mnie co niektórzy chcą zamanifestować takim
pożegnaniami?
Co jest tego przyczyną?
A co w tym dziwnego? Jedni wychodzą "po angielsku", a inni nie.
Bans chyba jasno wyraża swoją opinię, właśnie do tego służy forum.

Data: 2016-08-25 10:20:34
Autor: qrt
A wiecie co? Żegnam.
Dnia Thu, 25 Aug 2016 09:56:23 +0200, borsuk napisał(a):

[...]

powtórzę:
zawsze zastanawiało mnie co niektórzy chcą zamanifestować takim pożegnaniami?
 Piszesz opinia - być może. Choć mimo wszystko widze w tym inne motywacje -
szczególnie jesli sie czyta:

Już od dawna niewiele tu sensownych rzeczy da się przeczytać... szkoda dysk zaśmiecać.

Dla mnie tłumaczenie tego jest proste:
"szkoda dla was czasu" Po cholere mówić coś takiego zamiast wyjść? Przecież nikt go tu nie
zapraszał nikt nie będzie płakał po jego odejściu.

Data: 2016-08-25 13:45:57
Autor: JaceK
A wiecie co? Żegnam.
On 25.08.2016 09:37, qrt wrote:
zawsze zastanawiało mnie co niektórzy chcą zamanifestować takim
pożegnaniami?
Co jest tego przyczyną?
czemu uważaj iż kogokolwiek to zainteresuje?

IMHO to jest zwykła dziecinada i efekt przerośniętego ego.

JaceK

Data: 2016-08-25 14:20:13
Autor: Andrzej Ozieblo
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 2016-08-25 o 13:45, JaceK pisze:

[...]

Może trochę tak, ale może nie. Działałem kiedyś aktywnie na pewnym narciarskim forum. Niestety nie mogłem tolerować reakcji na chamstwo niektórych, którzy się tam rozpanoszyli. Nie tych chamujących, to można wytrzymać, ale tych którzy to chamstwo tolerowali, a nawet go w pewnym sensie popierali. A "chamstwa nie zniesę". :)

Wyprowadziłem sie stamtąd opisując powody i żegnając się. I wcale tego nie żałuję. A dlaczego nie wyszedłem po cichu? By dać innym, w tym wielu fajnym i pozytywnym, że coś się złego dzieje.

Data: 2016-08-25 14:58:35
Autor: qrt
A wiecie co? Żegnam.
Dnia Thu, 25 Aug 2016 14:20:13 +0200, Andrzej Ozieblo napisał(a):

[...]

a tutaj sie dzieje coś złego? Co najwyżej to nuda :)
Poprostu ludzie w większości juz coś tam wiedzą i nie maja  potrzeby sie
ciagle pytac jak zmierzyć wyciągnięcie łańcucha albo czy przerzutka 9
biegowa bedzie kompatybilna z manetkami 8. Albo jaki rower bedzie lepszy. Zresztą zobacz wątek o korbach 170vs175. Wręcz sie rzucili by móc coś
napisać :D .
 Usnet co by tu nie gadać egzystujecie gdzieś na rubieżach współczesnego
internetu. Trzba sie z tym pogodzić i zaaakceptować. Tyle.  Pisanie bzdurnych pożegnań ze wstawkami o zaśmiecaniu dysku tego nie
zmieni.

Data: 2016-08-26 11:16:35
Autor: Akarm
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 2016-08-25 o 14:58, qrt pisze:
nie mogłem tolerować reakcji na chamstwo

Jest dosyć ważny powód.

a tutaj sie dzieje coś złego? Co najwyżej to nuda :)

Nie zauważyłeś śmieci?
Na przykład o aparatach fotograficznych, o witrynach internetowych, o oprogramowaniu, czy nawet prezentowanie zdjęć krajobrazów...
Ale to nie tylko tutaj. Chyba na wszystkich grupach bezmyślna hołota bierze górę. :/

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-08-26 12:23:57
Autor: andrzej.ozieblo
A wiecie co? Żegnam.
W dniu piątek, 26 sierpnia 2016 11:16:38 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

Nie zauważyłeś śmieci?
Na przykład o aparatach fotograficznych, o witrynach internetowych, o oprogramowaniu, czy nawet prezentowanie zdjęć krajobrazów....

To są wg Ciebie śmieci? Nie używasz na rowerze aparatu fotograficznego? Właśnie na rowerze. On ma pewna specyfikę, bo musi pasować do warunków jakie stwarza rower. Nie pogadasz o tym na grupie fotograficznej. To samo jest zresztą na portalach narciarskich.. Tam, prócz dyskusji o sprzęcie, technice jazdy, urazach, dyskutuje się dużo o fotografii czy kamerach. Bo muszą być specyficzne dla uprawiania tego typu sportu i na grupach czy portalach ogólno-fotograficznych o tym nie pogadasz.

Podobnie rzecz dotyczy witryn, oprogramowania, map, nawigacji i wielu innych rzeczy. Bez tego ta grupa czy portal rowerowy, i każdy inny dotyczący aktywności sportowej i podróżniczej, jest bez sensu.. Nie ma nic takiego jak tematy ściśle rowerowe, bo rowerzysta jest pełnym człowiekiem i do uprawiania swojej pasji potrzebuje mnóstwa inny elementów. Aparatu, map, oprogramowania, portalu, gdzie umieszcza swoje zdjęcia, itp.

Owszem, prawdą jest, co m.in. i mnie dotyczy, że wielu z nas o rowerach wie już prawie wszystko. W ciągu ostatniego roku dowiedziałem się tutaj tylko o jednej nowej rzeczy, BTW od bansa, i dotyczyło to zdejmowania i zakładania opon. Dyskusja o długości korb mnie mało rajcuje, bo widziałem ich już kilka i wszystko w temacie wiem. Podobnie o mieszaniu napędu, kompatybilności, kadencji, wysokości siodełka, itp. I dlatego mało udzielam się w takich tematach zostawiając to innym. Ale mi one w żadnym stopniu nie przeszkadzają, co najwyżej ich nie czytam.

A najbardziej interesują mnie relacje z wypraw czy wycieczek, wszelkie przygody, wesołe i smutne, i właśnie wszelkiego typu tematy okołorowerowe, typu aparaty, portale... Bo tu sytuacja jest bardzo zmienna (vide ekspansja Googla) i czasem trudno się połapać. I w takich przypadkach grupa pomoże.

Data: 2016-08-26 23:46:22
Autor: twistedme
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 2016-08-26 o 21:23, andrzej.ozieblo@gmail.com pisze:
[...]

To taka pozostałość z czasów internetu łupanego, kiedy ściąganie wiadomości równało się dużo więcej czasu połączenia z 0202122. Teraz, kiedy usenet jest już w agonii pisanie komuś NTG jest bez sensu. Każdy nowy post tutaj jest na wagę złota :) Nawet taki ledwo lekko zahaczający o tematykę grupy.

Data: 2016-08-28 01:07:52
Autor: re
A wiecie co? Żegnam.

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fd253c54-4179-44a2-a5f3-1d40641580fa@googlegroups.com...

[...]
-- -
A liczniki rowerowe ?

Data: 2016-08-28 00:57:55
Autor: Kris
A wiecie co? Żegnam.
W dniu niedziela, 28 sierpnia 2016 01:07:58 UTC+2 użytkownik re napisał:

A liczniki rowerowe ?

pl.rec.liczniki trzeba założyć

Data: 2016-08-28 12:27:22
Autor: re
A wiecie co? Żegnam.

Użytkownik "Kris"

A liczniki rowerowe ?

pl.rec.liczniki trzeba założyć
-- -
Do tak głupiego wniosku możnaby dojść

Data: 2016-08-28 15:06:01
Autor: mbut
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 28.08.2016 o 09:57, Kris pisze:
W dniu niedziela, 28 sierpnia 2016 01:07:58 UTC+2 użytkownik re napisał:

A liczniki rowerowe ?

pl.rec.liczniki trzeba założyć

Jaja sobie robisz, to zalóż sobie i nie zawracaj dupy

Data: 2016-08-28 13:10:51
Autor: masti
A wiecie co? Ĺťegnam.
mbut wrote:

[...]

NTG -> pl.rec.zawracaniedupy :)

Data: 2016-08-29 00:25:26
Autor: Kris
A wiecie co? Żegnam.
W dniu niedziela, 28 sierpnia 2016 15:06:05 UTC+2 użytkownik mbut napisał:

Jaja sobie robisz, to zalóż sobie i nie zawracaj dupy

wyluzuj

Data: 2016-08-26 12:30:58
Autor: cytawa
A wiecie co? Żegnam.
Akarm pisze:

[...]

Nie rozumiem. Co zlego, w kontekscie jazdy na rowerach, jest w dyskusji jakich aparatow uzywac? I jakich programow uzywac do opracowywania tras i GPSu. A moze krajobrazow nie widac gdy sie jedzie rowerem? Dyskutanci maja sie przenosic na pl.rec.krajobrazy czy co? Co masz na mysli mowiac o mnie, Tytusie, Andrzeju i wielu innych bezmyslna holota?

Jan Cytawa

Data: 2016-08-26 13:25:57
Autor: Akarm
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 2016-08-26 o 12:30, cytawa pisze:
Nie rozumiem. Co zlego, w kontekscie jazdy na rowerach, jest w dyskusji
jakich aparatow uzywac?

Od dyskusji o sprzęcie fotograficznym jest grupa pl.rec.foto albo pl.rec.foto.cyfrowa

I jakich programow uzywac do opracowywania tras
i GPSu.

Według mnie na pewno nie na grupie o rowerach.

A moze krajobrazow nie widac gdy sie jedzie rowerem?

Widać również stacje benzynowe. I czy to jest powód żeby właśnie tutaj omawiać jakość i ceny paliw?

Dyskutanci
maja sie przenosic na pl.rec.krajobrazy czy co?

Podobnie różne debile argumentowały dyskusje polityczne na grupie o Warszawie:
- a bo Sejm jest w Warszawie.

Co masz na mysli mowiac
o mnie, Tytusie, Andrzeju i wielu innych bezmyslna holota?

O nikim konkretnie nie mówię.
Wskazałem jedynie problem.

Data: 2016-08-26 15:27:13
Autor: borsuk
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 2016-08-26 o 13:25, Akarm pisze:

O nikim konkretnie nie mówię.
Wskazałem jedynie problem.

Zdaje się, że twój główny problem to niestrawność (m. in. wołowiny oraz własnej osoby), dlatego może żółć cię zalewa :)

Data: 2016-08-26 21:50:52
Autor: kawoN
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 26.08.2016 o 13:25, Akarm pisze:
[...]

Cóż, są i tacy rowerzyści, którzy w realu nie
rozmawiają o niczym innym niż o rowerach,
a każdego kto podejmuje inny temat mają za
nudziarza...

Wydaje się, że entuzjastom rowerów powinno się
dobrze dyskutować na tematy okołorowerowe we
wspólnym gronie.

pozdr.
kawoN

Data: 2016-08-27 11:51:58
Autor: Akarm
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 2016-08-26 o 21:50, kawoN pisze:
Cóż, są i tacy rowerzyści, którzy w realu nie
rozmawiają o niczym innym niż o rowerach,
a każdego kto podejmuje inny temat mają za
nudziarza...

Na początek chciałbym uzmysłowić niektórym, że tu nie jest pl.rec.towarzyskie.rowerzystów. A wiąże się to z pewnymi konsekwencjami, przynajmniej według mnie.
Ja, jeśli chciałbym się dowiedzieć czegoś o nawigacji satelitarnej, wszedłbym na pl.rec.gps. Po informacje o aparatach fotograficznych, obróbce zdjęć i portalach do zamieszczania - na pl.rec.foto i pl.rec.foto.cyfrowa. Swoje odczucia o krajobrazach przedstawiałbym na pl.rec.turystyka.tramping. Zdjęciami chwaliłbym się pewnie na grupie fotograficznej, chyba że chciałbym pokazać coś konkretnego, np. samochód - to na pl.misc.samochody, rower - na pl.rec.rowery itd. O konfigurację czytnika nie dowiadywałbym się tutaj, tylko na którejś z grup poświęconych czytnikom, podobnie z pozostałymi programami komputerowymi, czy drukarkami i innym sprzętem komputerowym.
Jak przypuszczacie, dlaczego powstało tyle różnych grup dyskusyjnych? Ludzie oszaleli? A może jednak nie, może chcieli "z zamkniętymi oczami" trafiać tylko na interesujące ich rozmowy?
Co dla jednych jest oczywiste, dla innych jest rzeczą niepojętą. Według niektórych tutaj, wystarczyłaby tylko jedna grupa. Co gorsza swoją ideę śmiało urzeczywistniają. :/

Wydaje się, że entuzjastom rowerów powinno się
dobrze dyskutować na tematy okołorowerowe we
wspólnym gronie.

To niech sobie stworzą osobną grupę, na przykład "pl.rec.magiel" i plotkują o wszystkim, nie zaśmiecając grup o ściśle określonym profilu.

Czasem odczuwa się brak nadzorcy... Fora tematyczne mają tę przewagę, że moderator szybko może chama zaśmiecającego temat spuścić do kibla z korzyścią dla wszystkich. Tutaj nie pomaga umieszczenie w KF bo często znajduje się niedorozwój wyciągający ścierwo na wierzch, usiłujący podejmować niepotrzebną dyskusję.
Na koniec cytat z wcześniejszego wpisu w tej dyskusji:

Data: 2016-08-27 12:08:35
Autor: m
A wiecie co? Żegnam.
On 27.08.2016 11:51, Akarm wrote:
> [...]
Jak przypuszczacie, dlaczego powstało tyle różnych grup dyskusyjnych? Ludzie oszaleli? A może jednak nie, może chcieli "z zamkniętymi oczami" trafiać tylko na interesujące ich rozmowy?

Jak dla mnie interesujące są rozmowy na tematy okołorowerowe, na grupie
rowerowej. Nie tylko rozmiary śrubek i liczby zębów na przerzutkach, ale
także jakim sprzętem robić zdjęcia z ręki żeby nie trzęsło. Albo jaki
GPS się na rower nada a jaki nie.

To co piszesz, miało sens kilka lat temu. Dzisiaj jak został jakiś
nędzny ułamek tego co kiedyś, kiedy lada chwila po prostu cały ten
Usenet się zamknie, to jak pilnować w bibliotece publicznej rejonizacji,
żeby dzieci się nie zatratowały i sobie wzajemnie Pana Tadeusza nie
podciągały :).

Co dla jednych jest oczywiste, dla innych jest rzeczą niepojętą. Według niektórych tutaj, wystarczyłaby tylko jedna grupa. Co gorsza swoją ideę śmiało urzeczywistniają. :/

[...]

Czasem odczuwa się brak nadzorcy... Fora tematyczne mają tę przewagę, że moderator szybko może chama zaśmiecającego temat spuścić do kibla z korzyścią dla wszystkich.

Usenet ma tę zaletę że możesz sobie chama bądź człowieka który Cię nie
interesuje spuścić do własnego kibla bez angażowania administratora.

Tutaj nie pomaga umieszczenie w KF bo często znajduje się niedorozwój wyciągający ścierwo na wierzch, usiłujący podejmować niepotrzebną dyskusję.

Ale w Thunderbirdzie jest opcja "Ignoruj odpowiedzi", po angielsku
"Ignore Subthread" powodująca że nie widzisz tych co wyciągają ścierwo
na wierzch. Dość późno się pojawiła, w zasadzie kiedy już śmierć usenetu
była przesądzona, ale jest bardzo użyteczna. Polecam.

p. m.

Data: 2016-08-27 13:06:45
Autor: Akarm
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 2016-08-27 o 12:08, m pisze:
jakim sprzętem robić zdjęcia z ręki żeby nie trzęsło.

Według mnie, na pewno więcej się dowiesz od ludzi, którzy tym się zajmują, a oni dyskutują na grupie o fotografii.

Albo jaki
GPS się na rower nada a jaki nie.

Jak wyżej. Na pewno użytkownicy różnych sprzętów GPS konkretniej doradzą. Tylko trzeba dać im szansę.

w Thunderbirdzie jest opcja "Ignoruj odpowiedzi"

Niewątpliwie bardzo przydatna. Jak widać, nie tylko mi pewna grupa daje się we znaki.

Data: 2016-08-27 14:38:14
Autor: mbut
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 27.08.2016 o 12:08, m pisze:
[...]

Moim zdaniem to jest grupa rowerowa a nie np. fotograficzna cy jakaś inna. Jeżeli ja chcę podyskutować na tematy serwisu to nie mogę, bo jakiś palant robi sobie jaja wypisując jakieś bzdety i co mam o tym myśleć, po prostu chamstwo nic więcej. Nie ma tu żadnej powagi i poszanowania.
pozdr.

Data: 2016-08-27 12:56:29
Autor: masti
A wiecie co? Ĺťegnam.
mbut wrote:

[...]

to kliknij i zignoruj podwątek OT. Jaki problem?

Data: 2016-08-27 14:15:11
Autor: 2late
A wiecie co? Żegnam.
On 27/08/2016 01:56, masti wrote:
mbut wrote:

[...]

Literka 'k' z klawiatury :)

Data: 2016-08-27 13:36:32
Autor: masti
A wiecie co? Ĺťegnam.

mbut wrote:

[...]

nie każdy używa Tbirda :)

Data: 2016-08-27 14:53:07
Autor: 2late
A wiecie co? Żegnam.

mbut wrote:

[...]

Ale z tego co pamietam, tworca watku (Drama Queen), uzywa wlasnie thunderbirda. ;)
Usenet od lat jest jaki jest, staram sie tym nie przejmowac i dalej sobie zagladam. Najwiecej konkretnych informacji i tak jest rozsianych po forach tematycznych.

Data: 2016-08-27 08:36:03
Autor: Ignac
A wiecie co? Żegnam.
W dniu sobota, 27 sierpnia 2016 15:56:42 UTC+2 użytkownik 2late napisał:

Usenet od lat jest jaki jest, staram sie tym nie przejmowac... Najwiecej konkretnych informacji i tak jest rozsianych po forach tematycznych.

Dokładnie. Dlatego, ja jestem za kurtuazją i tolerancją.
Teraz powinno być z tym łatwiej, albowiem czołowy profan tych wartości, właśnie był zniknął.
A jego watek-tokarka kontra hamulec tarczowy, było dla niego
swoistym memento!

Data: 2016-08-27 10:38:28
Autor: andrzej.ozieblo
A wiecie co? Żegnam.
W dniu sobota, 27 sierpnia 2016 17:36:05 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

Dokładnie. Dlatego, ja jestem za kurtuazją i tolerancją.
Teraz powinno być z tym łatwiej, albowiem czołowy profan tych wartości, właśnie był zniknął.

A mnie jest szkoda... bansa. Może i on nie był tolerancyjny, może bywał złośliwy i tetryczny, ale nie był chamem. I pisał bardzo sensownie co do spraw czysto rowerowych. A jego galerie były (i są) naprawdę udane. I uprawiał rodzaj rowerowania, który jest mi najbliższy. Niestety z racji wieku i zużycia już trochę nieosiągalny. bans, jeśli jeszcze tu zaglądasz, a sądzę, że tak, daj znać na priva jak przelejesz na googla (lub gdziekolwiek indziej) kolejna wycieczkę.

Data: 2016-08-28 00:40:40
Autor: m
A wiecie co? Żegnam.
mbut wrote:

[...]

Literka 'K'! . 'k' ignoruje cały wątek, łącznie z tymi częściami na
których mi zależy. 'K' ignoruje tylko post i odpowiedzi nań.

p. m.

Data: 2016-08-27 18:10:47
Autor: Piotr aka dracorp
A wiecie co? Żegnam.
Dnia Sat, 27 Aug 2016 11:51:58 +0200, Akarm napisał(a):
Ale zdajesz sobie sprawę że nie mówisz o rowerach?

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2016-08-27 23:52:08
Autor: m4rkiz
A wiecie co? Żegnam.
On 2016-08-27 11:51, Akarm wrote:
[...]

nigdzie tam nie dyskutuje sie na te tematy w kontekscie roweru - waga, rozmiar, planowanie trasy pod rower wiec nie widze sensu ograniczania grupy ktora i tak ledwo zipie

w dzisiejszych czasach przychodzi sie tu na kawe ze znajomymi lub po porade w bardzo dziwnych przypadkach, typowo rowerowe informacje sa dostepne na tysiacach stron od reki

zreszta jest na to prosty sposob - tematy okolorowerowe mozna poprostu zignorowac i udzielac sie tylko kiedy ktos zalozy odpowiednio ortdoksyjny temat (raz na miesiac?)

Data: 2016-08-26 16:18:53
Autor: JaceK
A wiecie co? Żegnam.
On 26.08.2016 12:30, cytawa wrote:
Co masz na mysli mowiac
o mnie, Tytusie, Andrzeju i wielu innych bezmyslna holota?

Nie napisał niczego takiego.. Ale jak to mówią, uderz w stół...

JaceK

Data: 2016-08-29 09:33:38
Autor: cytawa
A wiecie co? Żegnam.
JaceK pisze:

Co masz na mysli mowiac
o mnie, Tytusie, Andrzeju i wielu innych bezmyslna holota?

Nie napisał niczego takiego.. Ale jak to mówią, uderz w stół...

Akarm jest wyjatkowo zgorzknialym preclowiczem. Nie mowie zlym, ale mnie troche razi jesli sie kazdego epituje, chamem, 'holota', idiota i t. p. Przejrzyj sobie jego posty.

Uderzylem w stol i masz racje. Poczulem sie bezmyslna 'holota'.

Jan Cytawa

Data: 2016-08-26 22:09:48
Autor: Jacek G.
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 2016-08-26 11:16, Akarm napisał(a)::
Nie zauważyłeś śmieci?
Na przykład o aparatach fotograficznych, o witrynach internetowych, o
oprogramowaniu, czy nawet prezentowanie zdjęć krajobrazów...
.... nawet prezentowanie zdjęć krajobrazów ...  - otóż zdjęcia krajobrazów zrobione podczas wycieczki rowerowej bardzo często zachęcają do wybrania się samemu w dany rejon - czy to wobec tego źle i nie na temat?
Chyba, że uważasz, że na każdym takim zdjęciu musi się znaleźć kawałek roweru?
--
Jacek G.

Data: 2016-08-30 01:29:15
Autor: Ignac
A wiecie co? Żegnam.
W dniu piątek, 26 sierpnia 2016 22:09:52 UTC+2 użytkownik Jacek G.. napisał:
W dniu 2016-08-26 11:16, Akarm napisał(a)::
> Nie zauważyłeś śmieci?
> Na przykład o aparatach fotograficznych, o witrynach internetowych, o
> oprogramowaniu, czy nawet prezentowanie zdjęć krajobrazów...

Ale, żeby było czysto tematycznie/wyznaniowo wokół i wyłącznie rowerów,
to jakiś moderator musiałby wyznaczyć granice, zwłaszcza tematów około rowerowych. Właśnie taki tematyczny laicyzm, jest bardziej tolerancyjny.
I nie jest tak, że na innych grupach tematycznych dowiesz się co i jak.
Bo jest tak jak i tu, że ile osób, tyle najczęściej sprzecznych poglądów.
I chcąc się dowiedzieć na temat niuansów serwisowania, to trzeba z uwagą przynajmniej czytać to forum przez dłuższy czas. Ja zawsze nawołuję, że porada ma być konstruktywna, czyli ma doprowadzić do rozwiązanie jakiegoś problemu, a często tak niestety nie jest.
Natomiast, pamiętam do dziś, uwagi kolegi rmikke, na temat cięcia  długich linków, czy choćby łamania wierszy, które mi rozwiązały problem. Apeluje o większą tolerancję, we wszystkich aspektach "forumowego życia".

Chyba, że uważasz, że na każdym takim zdjęciu musi się znaleźć kawałek roweru?
Tak, najlepiej z głową właściciela roweru między kołami.

Data: 2016-08-30 01:32:13
Autor: Ignac
A wiecie co? Żegnam.

No i ładne mi jaja wyszły!

Data: 2016-08-30 10:51:36
Autor: Andrzej Ozieblo
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 2016-08-30 o 10:29, Ignac pisze:

Chyba, że uważasz, że na każdym takim zdjęciu musi się znaleźć kawałek
roweru?
Tak, najlepiej z głową właściciela roweru między kołami.

Albo kotem. :) Dorzucam kilka widoczków ze zjazdu do Szczawy. W dali Tatry. A zjeżdżałem do sklepu po... piwo.
https://goo.gl/photos/gs3w43ad94uecVmB7

Data: 2016-08-25 16:28:03
Autor: ąćęłńóśźż
A wiecie co? Żegnam.
Mnie też się zdarzało, ale nie widzę (poza pojedynczymi mailami na priva), aby towarzystwo cokolwiek zrozumiało.

-- -- -
By dać innym, w tym wielu fajnym i pozytywnym, że coś się złego dzieje.

Data: 2016-08-25 21:50:51
Autor: m
A wiecie co? Żegnam.
On 25.08.2016 16:28,  ąćęłńóśźż wrote:
[...]

Kto jak kto, ale akurat ty nie powinieneś się w ogóle odzywać w temacie
towarzystwa które czegoś tam nie rozumie.

p. m.

Data: 2016-08-25 18:02:09
Autor: Crimi
A wiecie co? Żegnam.
On 25.08.2016 09:37, qrt wrote:
[...]

++++++++++++++++++++++
Tak zawsze mundry i wyszczekany a jednak słoma w butach.

Data: 2016-08-26 08:32:45
Autor: twistedme
A wiecie co? Żegnam.
[...]

Na Youtube to się nazywa "drama". Niezła żenada.

Data: 2016-08-25 09:45:05
Autor: borsuk
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 2016-08-25 o 08:43, bans pisze:
Po niemal dwudziestu latach bawienia się w usenet chyba przyszedł czas
na odinstalowanie Thunderbirda i pożegnanie się z wszelkimi preclami. Aż
się dziwnie czuję :)
Tyle lat wytrzymałeś - podziwiam i teraz rozumiem twoje malkontenctwo :)
Ja bawiłem się w latach 1998- ok.2003 (wtedy to była prawdziwa zabawa) i teraz na emeryturze sporadycznie, ale, niestety, powrotu do przeszłości nie ma ;)

Data: 2016-08-25 09:45:29
Autor: Andrzej Ozieblo
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 2016-08-25 o 08:43, bans pisze:

Po niemal dwudziestu latach bawienia się w usenet chyba przyszedł czas
na odinstalowanie Thunderbirda i pożegnanie się z wszelkimi preclami. Aż
się dziwnie czuję :)

Czyli pamiętasz jeszcze złote czasy? Zbooya, Halinę... Jasia Cytawę. :)

bans, nie wygłupiaj się.

Data: 2016-08-25 08:04:28
Autor: Ignac
A wiecie co? Żegnam.
W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 09:45:32 UTC+2 użytkownik Andrzej Ozieblo napisał:
W dniu 2016-08-25 o 08:43, bans pisze:

> Po niemal dwudziestu latach bawienia się w usenet chyba przyszedł czas
> na odinstalowanie Thunderbirda i pożegnanie się z wszelkimi preclami. Aż
> się dziwnie czuję :)

bans, nie wygłupiaj się.

Ponawiam apel! Co Ty bez nas zrobisz.
Jesteś filarem tej grupy.
Już sobie całkiem zapomniałem, że mnie nazwałeś infantylnym teoretykiem.
Bans, apeluję, o więcej dystansu do siebie!!!!!
Obiecuję Ci, że będę mniej pisał, tych bzdur!!!!
Wróć!!!!

Data: 2016-08-25 18:45:04
Autor: ąćęłńóśźż
A wiecie co? Żegnam.
Po....ło Cię???

-- -- -
Wróć!

Data: 2016-08-25 11:50:47
Autor: Ignac
A wiecie co? Żegnam.
W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 18:44:30 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

Po....ło Cię???

> Wróć!

W zaistniałej sytuacji również rozważam odejście, tylko jeszcze nie wiem jakiego efektownego focha strzelić.

No kto by przypuszczał, taki samiec alfa - bans z Pszczyny.

Data: 2016-08-25 22:00:12
Autor: Titus Atomicus
A wiecie co? Żegnam.
In article <c6fc35f0-a82d-4571-a8f1-bc4f6e32e16e@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]

> Po....ło Cię???

W zaistniałej sytuacji również rozważam odejście, tylko jeszcze nie wiem jakiego efektownego focha strzelić.

Nikt tu nikogo pod pistoletem nie trzyma.
Ale uwazam ze stanowczo przesadzasz.
Prosze sie opanowac!!!
Nawet po Wilku tak ostentacyjnie nie histeryzowales.
--
TA

Data: 2016-08-25 21:58:19
Autor: Titus Atomicus
A wiecie co? Żegnam.
In article <168a91b8-0e68-464f-b0fe-cb59416e7c25@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

Ponawiam apel! Co Ty bez nas zrobisz.
Jesteś filarem tej grupy.
Filarem? E, bez przesady.
Fakt, ze jest to jedna niewielu udzielajacych sie osob (choc ja mam ponad 100 osob w KFie i byc wielu innych nie widze).
No, ale ostatnio jakis sie zrobil dziwnie pobudzony i agresywny.
Moze chory?

Ignac, nie desperuj.
--
TA

Data: 2016-08-25 14:25:32
Autor: Ignac
A wiecie co? Żegnam.
W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 21:58:22 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

> Już sobie całkiem zapomniałem, że mnie nazwałeś infantylnym teoretykiem.
Nie Ty, tylko bans.
Ignac, nie desperuj.
Prosze sie opanowac!!!
TA, czyżbyś nie widział prześmiewczej ironii w moich wypowiedziach?
Stosując ją również wobec siebie, daje do zrozumienia, że do nikogo
się nie uprzedzam i mam dystans do samego siebie.
Nawet po Wilku tak ostentacyjnie nie histeryzowales.
To prawda. Natomiast, na uwagę zasługuje fakt, że on ze mną
absolutnie nigdy nie wdawał się w polemikę.

Data: 2016-09-01 02:56:19
Autor: Titus Atomicus
A wiecie co? Żegnam.
In article <804f59a3-f638-4ac1-b3b1-5a769f48331a@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

Nie Ty, tylko bans.
> Ignac, nie desperuj.
> Prosze sie opanowac!!!
TA, czyżbyś nie widział prześmiewczej ironii w moich wypowiedziach?
A, ok. Znowu mnie nabrales.

> Nawet po Wilku tak ostentacyjnie nie histeryzowales.
To prawda. Natomiast, na uwagę zasługuje fakt, że on ze mną
absolutnie nigdy nie wdawał się w polemikę.
Moze dlatego, ze afair zawsze okazywales mu szacunek i podziw, a z kolei on nie mial czego ci zazdroscic.
:)
--
TA

Data: 2016-08-25 11:06:23
Autor: granat
A wiecie co? Żegnam.
"Andrzej Ozieblo" napisał

Czyli pamiętasz jeszcze złote czasy? Zbooya, Halinę... Jasia Cytawę. :)

Trolla Paronia z Renią, Łasice, Stefandore i inne duszyczki

granat

Data: 2016-08-25 11:36:50
Autor: Yogi\(n\)
A wiecie co? Żegnam.

Użytkownik "granat" <brunet@o2.pl> napisał w wiadomości news:npmcae$u9b$1node1.news.atman.pl...
"Andrzej Ozieblo" napisał

Czyli pamiętasz jeszcze złote czasy? Zbooya, Halinę... Jasia Cytawę. :)

Trolla Paronia z Renią, Łasice, Stefandore i inne duszyczki

A Leo Tar?

--
Yogi(n)

Data: 2016-08-26 01:53:50
Autor: Jawi
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 2016-08-25 o 11:36, Yogi(n) pisze:
A Leo Tar?
Też ten tu był? :)

Data: 2016-08-30 06:21:04
Autor: Coaster
A wiecie co? Ĺťegnam.
Andrzej Ozieblo wrote:
[...]

Oczywiscie, ze nie pamieta. Gdyby pamietal, to by nie pisal pod adresem JC absurdalnych zarzutow o nieznajomosci kolarstwa. ;-)

-- > bawienie sie w Usenet nie jest jednoznaczne z bawieniem sie w pretzla.

bans, nie wygłupiaj się.

Ma prawo - to wolny pretzel :-)

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

- Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2016-08-26 19:54:06
Autor: mbut
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 25.08.2016 o 08:43, bans pisze:
[...]

I po co tu ta głupia dyskusja, jeden od drugiego chce być mądrzejszy. to portal rowerowy. Kolega Bans ma zupełną rację.

Data: 2016-08-28 14:40:47
Autor: masti
A wiecie co? Ĺťegnam.
mbut wrote:

[...]

Prawdę mówiąc ja Waszej pomocy technicznej nie potrzebuję a jeżeli tu jestem to chciałem pomóc w ustalaniu usterek w Waszych rowerach. Swój rower serwisuję od lat i nigdy on nie był w warsztacie. Jak widać niektórzy robią sobie jaja to odpuszczę moją pomoc. Nie ma tu dla kogo pomagać.
pozdr

biedny, niedoceniony geniusz :)

Data: 2016-08-30 02:48:00
Autor: Piotr Ratyński
A wiecie co? Żegnam.
W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 08:43:41 UTC+2 użytkownik bans napisał:
Już od dawna niewiele tu sensownych rzeczy da się przeczytać... szkoda dysk zaśmiecać.

Usenet oprócz wymiany wiedzy, od zawsze był tez platformą wymiany
poglądów, a poglądy jak poglądy, trudno, żeby wszyscy mieli sensowne. :)
Lata świetności usenetu już dawno minęły i nie wrócą, wiec nie ma co się
na niego obrażać, tym bardziej, że pl.rec.rowery to jedna z niewielu
grup, na których jeszcze się cokolwiek dzieje. Ja to traktuję jako
przerywnik i formę rozrywki, a zaśmiecaniu dysku w dobie terabajtów
straciło już  na wadze.

--
Piotr Ratyński

Data: 2016-08-30 08:44:16
Autor: Rowerex
A wiecie co? Żegnam.
W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 07:43:41 UTC+1 użytkownik bans napisał:
[...]

No i po co czytasz ten wątek, skoro miałeś tu nie zaglądać? Hę?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2016-08-30 10:30:37
Autor: Marek
A wiecie co? Żegnam.
Rowerex napisał:

> [...]

No i po co czytasz ten wątek, skoro miałeś tu nie zaglądać? Hę?

Pierwszy od pewnego czasu wpis na temat w wątku.
Ortodoksyjni użytkownicy listy powinni być szczęśliwi, choć wątek
nierowerowy :).

I co się dziwić bansowi? Pisał przecież, że wychodząc z tej piaskownicy
czuje się dziwnie. A kto lubi dziwne samopoczucie? Nawyków nie można
lekceważyć.

Bans, skoro już zadenuncjowano Twoje "podglądactwo", to nie strój fochów
i klikaj dalej przez przeglądarkę, jak niemała część użytkowników.
Z usenetowej listy zrobi się wtedy wygodna forma niemoderowanego forum..
Wprawdzie z nieciekawym layoutem i bez bajerów. Ale jak skansen,
to skansen :).
Na pewno nie przestałeś jeździć, kręcić i pstrykać, więc pewnie i plon
jakiś z tego pojawia się w sieci.

--
Marek

Data: 2016-08-31 14:37:55
Autor: atm
A wiecie co? Żegnam.
Jesli kazde odejscie z grupy bedzie odbywalo sie z taka pompa to pl.rec.rowery pobije wszelkie rekordy ilosci postow ;)

Data: 2016-08-31 14:42:40
Autor: 2late
A wiecie co? Żegnam.
On 31/08/2016 01:37, atm wrote:
Jesli kazde odejscie z grupy bedzie odbywalo sie z taka pompa to
pl.rec.rowery pobije wszelkie rekordy ilosci postow ;)

10/10 :)

Data: 2016-08-31 22:55:56
Autor: ppontek
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 2016-08-25 o 08:43, bans pisze:
Po niemal dwudziestu latach bawienia się w usenet chyba przyszedł czas
na odinstalowanie Thunderbirda i pożegnanie się z wszelkimi preclami.

Wydawało mi się, że jeżeli ktoś miałby tu jako ostatni gasić światło to właśnie Ty. Bans - mam nadzieję, że to tylko chwilowa słabość.

Usenet to taki śmietnik, idealne miejsce dla takich mamutów jak my. Gdzie się będziemy spotykać?

PABLO

Data: 2016-09-01 09:32:52
Autor: kawoN
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 31.08.2016 o 22:55, ppontek pisze:
Usenet to taki śmietnik, idealne miejsce dla takich mamutów jak my.
Gdzie się będziemy spotykać?

Dobrze powiedziane :-)

pozdr.
kawoN