A wiecie co? Żegnam.

Data: 2016-08-25 09:45:29
Autor: Andrzej Ozieblo
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 2016-08-25 o 08:43, bans pisze:

Po niemal dwudziestu latach bawienia się w usenet chyba przyszedł czas
na odinstalowanie Thunderbirda i pożegnanie się z wszelkimi preclami. Aż
się dziwnie czuję :)

Czyli pamiętasz jeszcze złote czasy? Zbooya, Halinę... Jasia Cytawę. :)

bans, nie wygłupiaj się.

Data: 2016-08-25 08:04:28
Autor: Ignac
A wiecie co? Żegnam.
W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 09:45:32 UTC+2 użytkownik Andrzej Ozieblo napisał:
W dniu 2016-08-25 o 08:43, bans pisze:

> Po niemal dwudziestu latach bawienia się w usenet chyba przyszedł czas
> na odinstalowanie Thunderbirda i pożegnanie się z wszelkimi preclami. Aż
> się dziwnie czuję :)

bans, nie wygłupiaj się.

Ponawiam apel! Co Ty bez nas zrobisz.
Jeste¶ filarem tej grupy.
Już sobie całkiem zapomniałem, że mnie nazwałe¶ infantylnym teoretykiem.
Bans, apeluję, o więcej dystansu do siebie!!!!!
Obiecuję Ci, że będę mniej pisał, tych bzdur!!!!
Wróć!!!!

Data: 2016-08-25 18:45:04
Autor: ąćęłńóśźż
A wiecie co? Żegnam.
Po....ło Cię???

-- -- -
Wróć!

Data: 2016-08-25 11:50:47
Autor: Ignac
A wiecie co? Żegnam.
W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 18:44:30 UTC+2 użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał:

Po....ło Cię???

> Wróć!

W zaistniałej sytuacji również rozważam odej¶cie, tylko jeszcze nie wiem jakiego efektownego focha strzelić.

No kto by przypuszczał, taki samiec alfa - bans z Pszczyny.

Data: 2016-08-25 22:00:12
Autor: Titus Atomicus
A wiecie co? Żegnam.
In article <c6fc35f0-a82d-4571-a8f1-bc4f6e32e16e@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]

> Po....ło Cię???

W zaistniałej sytuacji również rozważam odej¶cie, tylko jeszcze nie wiem jakiego efektownego focha strzelić.

Nikt tu nikogo pod pistoletem nie trzyma.
Ale uwazam ze stanowczo przesadzasz.
Prosze sie opanowac!!!
Nawet po Wilku tak ostentacyjnie nie histeryzowales.
--
TA

Data: 2016-08-25 21:58:19
Autor: Titus Atomicus
A wiecie co? Żegnam.
In article <168a91b8-0e68-464f-b0fe-cb59416e7c25@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

Ponawiam apel! Co Ty bez nas zrobisz.
Jeste¶ filarem tej grupy.
Filarem? E, bez przesady.
Fakt, ze jest to jedna niewielu udzielajacych sie osob (choc ja mam ponad 100 osob w KFie i byc wielu innych nie widze).
No, ale ostatnio jakis sie zrobil dziwnie pobudzony i agresywny.
Moze chory?

Ignac, nie desperuj.
--
TA

Data: 2016-08-25 14:25:32
Autor: Ignac
A wiecie co? Żegnam.
W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 21:58:22 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

> Już sobie całkiem zapomniałem, że mnie nazwałe¶ infantylnym teoretykiem.
Nie Ty, tylko bans.
Ignac, nie desperuj.
Prosze sie opanowac!!!
TA, czyżby¶ nie widział prze¶miewczej ironii w moich wypowiedziach?
Stosuj±c j± również wobec siebie, daje do zrozumienia, że do nikogo
się nie uprzedzam i mam dystans do samego siebie.
Nawet po Wilku tak ostentacyjnie nie histeryzowales.
To prawda. Natomiast, na uwagę zasługuje fakt, że on ze mn±
absolutnie nigdy nie wdawał się w polemikę.

Data: 2016-09-01 02:56:19
Autor: Titus Atomicus
A wiecie co? Żegnam.
In article <804f59a3-f638-4ac1-b3b1-5a769f48331a@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

Nie Ty, tylko bans.
> Ignac, nie desperuj.
> Prosze sie opanowac!!!
TA, czyżby¶ nie widział prze¶miewczej ironii w moich wypowiedziach?
A, ok. Znowu mnie nabrales.

> Nawet po Wilku tak ostentacyjnie nie histeryzowales.
To prawda. Natomiast, na uwagę zasługuje fakt, że on ze mn±
absolutnie nigdy nie wdawał się w polemikę.
Moze dlatego, ze afair zawsze okazywales mu szacunek i podziw, a z kolei on nie mial czego ci zazdroscic.
:)
--
TA

Data: 2016-08-25 11:06:23
Autor: granat
A wiecie co? Żegnam.
"Andrzej Ozieblo" napisał

Czyli pamiętasz jeszcze złote czasy? Zbooya, Halinę... Jasia Cytawę. :)

Trolla Paronia z Reni±, Łasice, Stefandore i inne duszyczki

granat

Data: 2016-08-25 11:36:50
Autor: Yogi\(n\)
A wiecie co? Żegnam.

Użytkownik "granat" <brunet@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:npmcae$u9b$1node1.news.atman.pl...
"Andrzej Ozieblo" napisał

Czyli pamiętasz jeszcze złote czasy? Zbooya, Halinę... Jasia Cytawę. :)

Trolla Paronia z Reni±, Łasice, Stefandore i inne duszyczki

A Leo Tar?

--
Yogi(n)

Data: 2016-08-26 01:53:50
Autor: Jawi
A wiecie co? Żegnam.
W dniu 2016-08-25 o 11:36, Yogi(n) pisze:
A Leo Tar?
Też ten tu był? :)

że mogę całymi godzinami siedzieć i patrzyć na ni±"

Data: 2016-08-30 06:21:04
Autor: Coaster
A wiecie co? Żegnam.
Andrzej Ozieblo wrote:
[...]

Oczywiscie, ze nie pamieta. Gdyby pamietal, to by nie pisal pod adresem JC absurdalnych zarzutow o nieznajomosci kolarstwa. ;-)

-- > bawienie sie w Usenet nie jest jednoznaczne z bawieniem sie w pretzla.

bans, nie wygłupiaj się.

Ma prawo - to wolny pretzel :-)

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

- Sheldon Brown, 1944-2008

A wiecie co? Żegnam.