A wiecie że pani Alicja Tysiąc....

Data: 2010-12-06 09:23:28
Autor: Grzegorz Z.
A wiecie że pani Alicja Tysiąc....
.... jest radną w W-wie i na tą chwilę możecie jej co najwyżej "skoczyć",
szanowni "patrioci polscy z ameryki łacińskiej" wspomagani przez
koloratkowych pedo heheheheh

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/wybory-samorzadowe-2010-nowa-rada-warszawy-lista-radnych-kto-wygral-po_161304.html

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-06 00:55:43
Autor: Antenka
A wiecie że pani Alicja Tysiąc....
On 6 Gru, 09:23, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
... jest radn w W-wie i na t chwil mo ecie jej co najwy ej "skoczy ",
szanowni "patrioci polscy z ameryki aci skiej" wspomagani przez
koloratkowych pedo heheheheh

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/wybory-samorzadowe-2010-nowa-rada-wa...

--
"Tylko nie wo ajcie Mi ka!"http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Ta ślepa baba? Przecież od wytężania gał grozi je całkowita ślepota a
to  nieuniknione, kiedy będzie gnić na sesjach RM. Ślepa, ale liczyć
potrafi, a  kasa niegodziwie wzięta  za nie zabicie własnego dziecka
jej nie śmierdziała. Obrzydliwość.

Antenka

P.s. Ciśnie się na usta jedno pytanie Ślepcze, dokąd zaprowadzisz
mieszkańców stolicy?  Żenada.

Data: 2010-12-06 11:44:36
Autor: Marek Czaplicki
Antenka pisze w poniedziałek, 6 grudnia 2010 09:55, na grupie pl.soc.polityka:
[...]
nabijasz się z cudzej choroby?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-06 12:07:43
Autor: Grzegorz Z.
Marek Czaplicki napisał:

[...]

Widać w ostatnich tygodniach swego pontyfikatu JP2 udzielił mu dyspensy na
nabijanie się z cudzych chorób.

Jest też druga możliwość - Antenek nigdy nie poświęcił swego cennego czasu
na pobieżne choćby zapoznanie się z teoriami Stephena Hawkinga.

Data: 2010-12-06 12:13:35
Autor: Marek Czaplicki
Grzegorz Z. pisze w poniedziałek, 6 grudnia 2010 12:07, na grupie pl.soc.polityka:

Marek Czaplicki napisał:

[...]

o przypomniałeś mi, "Krótka historia czasu" lezy i kwiczy :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-06 17:08:04
Autor: u2
W dniu 2010-12-06 12:07, Grzegorz Z. pisze:
Jest też druga możliwość - Antenek nigdy nie poświęcił swego cennego czasu
na pobieżne choćby zapoznanie się z teoriami Stephena Hawkinga.

Bo to są nudy na pudy. Wiem, bo się z nimi zapoznałem. :)

Data: 2010-12-06 16:27:26
Autor: jadrys
[...]

Wątpię żeby Antenka miała na myśli chorobę. Raczej tą pazerność na pieniądze i władzę osoby niepełnosprawnej.

Data: 2010-12-06 10:15:55
Autor: raff
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:10ar9mkldo3gg$.1bpmp0a3lt1km.dlg40tude.net...
... jest radną w W-wie i na tą chwilę możecie jej co najwyżej "skoczyć",
szanowni "patrioci polscy z ameryki łacińskiej" wspomagani przez
koloratkowych pedo heheheheh

"Pani", to dla niej naduzycie.

R. __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5676 (20101205) __________

http://www.eset.com

Data: 2010-12-06 02:57:35
Autor: Antenka
A wiecie że pani Alicja Tysiąc....
On 6 Gru, 10:15, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote in message

"Pani", to dla niej naduzycie.

O tym już nawet nie wspomnę. Hrabina von Du......stein herbu (?) no
właśnie jakiż  jest j.p. "hrabini" herb hm?  :DDD

Antenka

Data: 2010-12-06 03:02:29
Autor: Antenka
On 6 Gru, 11:57, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

O tym już nawet nie wspomnę. Hrabina von Du......stein herbu (?) no
właśnie jakiż  jest j.p. "hrabini" herb hm?  :DDD

Ach przypomniałam sobie: na czerwonym tle 1000 Euro pośrodku, po lewej
biała laska, a po prawej lupa. U dołu napis: tak dla aborcji! : -/

Antenka

Data: 2010-12-06 17:46:56
Autor: Azor jest pedałem
A wiecie że pani Alicja Tysiąc....
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Ach przypomniałam sobie: na czerwonym tle 1000 Euro pośrodku, po lewej
biała laska, a po prawej lupa. U dołu napis: tak dla aborcji! : -/

No to jeszcze sobie przypomnij, że członek uwielbianej przez ciebie bandy, wykonał ich tysiąc.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-06 17:49:54
Autor: u2
W dniu 2010-12-06 17:46, Azor jest pedałem pisze:
No to jeszcze sobie przypomnij, że członek uwielbianej przez ciebie
bandy, wykonał ich tysiąc.

Pełobanda jest jedna.

Data: 2010-12-07 12:55:30
Autor: rAzor
A wiecie że pani Alicja Tysiąc....
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:
[...]

O jedną za mało - jakimś cudem się mu wymknąłeś spod "szczypczyków".
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-06 17:37:03
Autor:
A wiecie że pani Alicja Tysiąc....
On Mon, 6 Dec 2010 09:23:28 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

... jest radną w W-wie i na tą chwilę możecie jej co najwyżej "skoczyć",
szanowni "patrioci polscy z ameryki łacińskiej" wspomagani przez
koloratkowych pedo heheheheh

 mnie juz chyba nic nie zdziwi. facet zeni sie z psem,  to i alicja 1000 mogla zostac radna (samoobrony?).

Data: 2010-12-07 14:22:00
Autor: wekon
"Grzegorz Z."  wrote in message news:10ar9mkldo3gg$.1bpmp0a3lt1km.dlg40tude.net...

[...]

Pedał Krystian Legierski również. W ogóle jakieś te wybory oryginalne, jak nie matka-skrobanka to homuś. Coraz gorzej sie dzieje.

wekon

A wiecie że pani Alicja Tysiąc....