Ĺšwieczka Colortune

Data: 2011-03-26 10:16:55
Autor: Kuczu
Ĺšwieczka Colortune
W dniu 2011-03-26 00:06, morghul pisze:
Pany, chcę zamówić colortune ale nie wiem jakie rozmiary brać tak
żeby pasowały do większości popularnych moto? Jakie są
najpopularniejsze gwinty?

SÄ… tylko 3 rozmiary gwintow swiec do moto: M10, M12, M14, wszystkie z drobnym zwojem.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-03-26 11:21:21
Autor: morghul
¦wieczka Colortune
S± tylko 3 rozmiary gwintow swiec do moto: M10, M12, M14, wszystkie z drobnym zwojem.

Wiem Kuczu, tyle wyczytałem. Tylko się zapytuję czy wszystkie s± tak samo popularne?

morghul

Data: 2011-03-26 12:10:26
Autor: Kuczu
Ĺšwieczka Colortune
W dniu 2011-03-26 11:21, morghul pisze:
SÄ… tylko 3 rozmiary gwintow swiec do moto: M10, M12, M14,
wszystkie z drobnym zwojem.

Wiem Kuczu, tyle wyczytałem. Tylko się zapytuję czy wszystkie są
tak samo popularne?

Tak. Swiece NGK z serii C maja gwint M10, D - M12, B - M14. Teraz sobie poszukaj ktore swiece sa najpopularniejsze. Wyjdzie ze wszystkie sa tak samo popularne.

Data: 2011-03-27 22:31:16
Autor: morghul
¦wieczka Colortune

Tak. Swiece NGK z serii C maja gwint M10, D - M12, B - M14. Teraz sobie poszukaj ktore swiece sa najpopularniejsze. Wyjdzie ze wszystkie sa tak samo popularne.

No to dupa, chyba przyjdzie kupić 10, 12 i 14.

Dzięki Kuczu

--

morghul

Ĺšwieczka Colortune