Świnie płoną

Data: 2019-09-15 14:24:18
Autor: A. Filip
Świnie płoną
https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nocny-pozar-chlewni-na-podlasiu-splonelo-ponad-2-5-tys-swin,nId,3204511
Nocny pożar chlewni na Podlasiu. Spłonęło ponad 2,5 tys. świń
15 września (11:06)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-15 07:46:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
Świnie płoną
W dniu niedziela, 15 września 2019 14:26:14 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nocny-pozar-chlewni-na-podlasiu-splonelo-ponad-2-5-tys-swin,nId,3204511
> Nocny pożar chlewni na Podlasiu. Spłonęło ponad 2,5 tys. świń
> 15 września (11:06)

Ktoś sobie największego grilla w Polsce w tym roku urządził ;)

Data: 2019-09-15 19:59:57
Autor: Budzik
Świnie płoną
Użytkownik Jakub A. Krzewicki patrick.o.hooligan@gmail.com ...

Ktoś sobie największego grilla w Polsce w tym roku urządził ;)

No kurwa przesmieszne...

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2019-09-15 13:22:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
Świnie płoną
W dniu niedziela, 15 września 2019 22:00:02 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Jakub A. Krzewicki patrick.o.hooligan@gmail.com ...

> Ktoś sobie największego grilla w Polsce w tym roku urządził ;)

No kurwa przesmieszne...

Grałeś w Minecraft? Tam po pożarze chlewa zostają pieczone schaboszczaki,
tak mi się z tą grą skojarzyło...

Wiem, że powinien być ton grobowy, w sumie żałoba narodowa, bo gdzie tu się
nad zwierzakami tak znęcać, ale pretensje kieruj do sprawców czy też do innych
niepełnosprytnych delikwentów bezpośrednio odpowiedzialnych.

Data: 2019-09-15 22:53:55
Autor: z
Świnie płoną
Bo nastały takie czasy kiedy zwierzęta są traktowane jak ludzie a ludzie jak zwierzęta.

Data: 2019-09-15 15:59:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
Świnie płoną
W dniu niedziela, 15 września 2019 22:53:59 UTC+2 użytkownik z napisał:
Bo nastały takie czasy kiedy zwierzęta są traktowane jak ludzie a ludzie jak zwierzęta.

Tu chodzi o spójność (chociaż bez przesady) podejścia do różnych istot.
I raczej o równanie w górę niż w dół.

Jako człowiek zen, zwierzęta traktuję "prawie" jak ludzi, tzn. poza przypadkami
gdy pełnią funkcję użytkową albo są otwarcie szkodliwe, nie pochwalam skracania
ich życia i uważam iż rzeźnik jest zawodem obciążonym stosowną
odpowiedzialnością, której nie wolno mi przyjmować, jeśli chcę się rozwijać.
W każdym razie większą niż żołnierz zawodowy, policjant czy strażnik więzienny,
którzy po drugiej stronie ostrza i lufy mają zazwyczaj ludzi karmicznie
obciążonych i z jakimś stopniem świadomości tego, zaś zwierzęta o tym nie mają
pojęcia. Jeśli już ktoś musi zabijać zwierzęta, żeby się z tego utrzymywać,
to powinien dbać o ich dobrostan, w tym ich bynajmniej nie torturować,
ze względu na to, że wypacza to jego własny charakter. Oczywiście można
wykorzystywać zwierzęta do prac, tak jak się korzysta z pracy ludzi, tylko pod
warunkiem, że ta praca nie jest ponad siły, zwłaszcza, że nie da się spytać zwierzęcia o zgodę. Eksperymenty laboratoryjne na zwierzętach dozwolone być mogą jedynie w celu ratowania życia ludzkiego, nie dla jakichś fanaberii np.
klientów kosmetyków. Futra jedynie ze zwierząt upolowanych w naturze, nie
z hodowanych na fermach.

Podobnie konsument może bez większych strat duchowych kupować już zabite
na rynku, podczas zamawianie żywego jeszcze w celu uboju jest niemoralne, uczy
mentalności popełniania mordów na zlecenie.

Kogoś kto znęca się nad zwierzętami nawet przypadkiem, oczywiście w odróżnieniu
od znęcania się nad ludźmi - można potępić również przez wyśmianie jego
niekompetencji, dopóki nie da się go ukarać za sytuację stwarzającą
niebezpieczeństwo. A karać się powinno, jeśli się go przyłapie, bo ktoś taki
stanowi swoim prymitywizmem albo zepsuciem potencjalne zagrożenie również dla
ludzi lub będzie się na nie co najmniej godził. Zgniłe jabłka oddziela się
od świeżych i zdrowych. Kiedyś były kary pręgierza i piętnowania, które co
prawda nie musiały zbytnio zaszkodzić w dalszym życiu, ale miały zidentyfikować
potencjalnie niebezpiecznych ludzi w opinii publicznej. Uważam, że takich ludzi
powinno się bezwzględnie rejestrować i monitorować ich zachowanie dla
bezpieczeństwa innych jako niegodnych zaufania publicznego.

Data: 2019-09-15 16:14:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Świnie płoną
W dniu poniedziałek, 16 września 2019 00:59:12 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

powinno się bezwzględnie rejestrować i monitorować ich zachowanie dla
bezpieczeństwa innych jako niegodnych zaufania publicznego.

PS. Z polskiego na nasze: nie chciałbym mieć kogoś odpowiedzialnego za taki pożar za sąsiada czy kolegę w pracy.

Data: 2019-09-16 12:00:20
Autor: Jacek Bialy
Świnie płoną
W mieście Pekin mają taki park z krokodylami w stawie. Są też takie budki, gdzie odwiedzający mogą kupić żywego kurczaka i rzucić go z jakiegoś mostku krokodylowi na pożarcie (to tak, jak u nas karmi się kaczki lub łabędzie).

JB

Data: 2019-09-16 12:35:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Świnie płoną
W dniu poniedziałek, 16 września 2019 21:00:21 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Po skomuszeniu takie cyrki odchodzą. Rozumiem, że gdybym np. dostał w prezencie pytona, to bym musiał go tymi biednymi chomikami karmić, żeby z głodu zwierzak
nie wyzionął ducha - i w sumie lepszy koniec by je czekał niż owinięte taśmą
w sempiternie jakiegoś rozpustnika, jednakże za (nomen omen) Chiny Ludowe nie
robiłbym z tego rozrywkowego widowiska dla zdurniałego plebsu.
W europejskim średniowieczu niektórzy bigoci robili sobie ogniska z czarnych
kotów jako wysłanników Rogatego i jak się to skończyło? Rozmnożeniem gryzoni,
które przyspieszyło rozprzestrzenianie się Czarnej Śmierci. Wracając do Chin,
podobna historia zdarzyła się z wytępieniem wróbli na rozkaz tow. Mao przy
pomocy bębnów. Okazało się, że błędnie zostały oszacowane jako szkodniki i ryż zjadło robactwo. Ludzie powinni mieć się na baczności ingerując
w królestwo zwierząt.

Data: 2019-09-16 15:51:58
Autor: Jacek Bialy
Świnie płoną
   -- -  Wracając do Chin,
podobna historia zdarzyła się z wytępieniem wróbli na rozkaz tow. Mao przy
pomocy bębnów.
-- -- -- -- -- -- -

Nu - widziałem filmy propagandowe.  Padłe ze zmęczenia ptaki nadziewali  na drut i całe sznury takich wróbli zwozili gruzawikami pod czerwonymi sztandarami (może mieli tam wypisane jakieś przekroczone normy, albo zobowiązania).

JB

Data: 2019-09-15 22:56:49
Autor: u2
Świnie płoną
W dniu 15.09.2019 o 22:53, z pisze:
Bo nastały takie czasy kiedy zwierzęta są traktowane jak ludzie a ludzie jak zwierzęta.

eeetam, widać nie czytałeś "The Animal Farm":)

--
I love love

Data: 2019-09-16 12:47:08
Autor: Ukryty kontemplator
Świnie płoną
użytkownik z napisał:
Bo nastały takie czasy kiedy zwierzęta są traktowane jak ludzie a ludzie jak zwierzęta.

Jedni zjadają, drudzy klonują:)

https://nczas.com/2019/01/12/psy-z-korei-za-88-tys-euro-nowa-specjalizacja-azjatow/

Data: 2019-09-17 03:59:58
Autor: Budzik
Świnie płoną
> [...]

tu się nad zwierzakami tak znęcać, ale pretensje kieruj do sprawców
czy też do innych niepełnosprytnych delikwentów bezpośrednio

Nie przesadzaj z tym grobowym nastrojem, po prostu zart wydał mi sie chamski i nie na miejscu.

--
Pozdrawia... Budzik
A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

Data: 2019-09-17 06:44:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
Świnie płoną
W dniu wtorek, 17 września 2019 05:59:59 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> odpowiedzialnych. Nie przesadzaj z tym grobowym nastrojem, po prostu zart wydał mi sie chamski i nie na miejscu.

Z januszy dla januszy? Chamski, ale IMHO na miejscu.

Data: 2019-09-17 09:22:59
Autor: Jacek Bialy
Świnie płoną
   -- - Z januszy dla januszy?

To znaczy jakich 'januszy'?
JB

Data: 2019-09-17 12:09:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
Świnie płoną
W dniu wtorek, 17 września 2019 18:23:00 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - Z januszy dla januszy?

To znaczy jakich 'januszy'?
JB

Z nosaczy wiejskich dla nosaczy miejskich, grupowych.

Data: 2019-09-17 12:31:59
Autor: Jacek Bialy
Świnie płoną
-- - Z januszy dla januszy?

To znaczy jakich 'januszy'?
JB

  -- Z nosaczy wiejskich dla nosaczy miejskich, grupowych.

Dalej nie kumam..  Chodzi o jakieś 'świńskie ryje'?

JB

Data: 2019-09-18 03:10:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
Świnie płoną
W dniu wtorek, 17 września 2019 21:32:00 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> -- - Z januszy dla januszy?

> To znaczy jakich 'januszy'?
> JB

  -- Z nosaczy wiejskich dla nosaczy miejskich, grupowych.

Dalej nie kumam..  Chodzi o jakieś 'świńskie ryje'?

Nosacze doprowadzili do tego szkodliwego wypadku. Nosacze są znani z pieczenia
na grillu na mniejszą skalę, tu też doszło do palenia kabaniny, z jedną
zasadniczą różnicą, że żywcem. Zwierzaki cierpią, ale janusze też mają
za swoje, bo nie mają czym swoich brzuszysk napełnić i stanie się być może
rzecz niesamowicie niebezpieczna dla porządku i stabilności w tym państwie, a to gdyż przez tę chwilę zaczną się zastanawiać kim są ;)

Data: 2019-09-17 12:48:11
Autor: Jacek Bialy
Świnie płoną
   -- - Nie przesadzaj z tym grobowym nastrojem, po prostu zart wydał mi sie
chamski i nie na miejscu.
-- -- -- -- -

Nie na miejscu Budziku?.. To gdzieś ty się chował przez tyle lat?

JB

Data: 2019-09-18 19:59:54
Autor: Budzik
Świnie płoną
Użytkownik Jacek Bialy jacekbialy80@gmail.com ...

   -- - Nie przesadzaj z tym grobowym nastrojem, po prostu zart wydał
   mi sie  chamski i nie na miejscu.
-- -- -- -- -

Nie na miejscu Budziku?.. To gdzieś ty się chował przez tyle lat?

:)
Zagladam tu bardzo bardzo sporadycznie ale rzeczywiście coś z chlewu tu jest...

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2019-09-18 14:34:53
Autor: Jacek Bialy
Świnie płoną

Nie na miejscu Budziku?.. To gdzieś ty się chował przez tyle lat?

:)
Zagladam tu bardzo bardzo sporadycznie ale rzeczywiście coś z chlewu tu
jest...
-- -- -- -- -- --

I ja rzeczywiście będę musiał od psp trochę odpocząć..

JB

Data: 2019-09-18 21:25:59
Autor: andal
Świnie płoną
On Wed, 18 Sep 2019 19:59:54 +0000, Budzik wrote:

[...]

nie zagladaj, bedzie czysciej

Data: 2019-09-18 22:01:49
Autor: A. Filip
Świnie płoną
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Ale czy to jest chlew według UE norm?! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-19 08:59:54
Autor: Budzik
Świnie płoną
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Ja nie jestem w stanie TOBIE tego wytłumaczyc... ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2019-09-15 22:05:42
Autor: u2
Świnie płoną
W dniu 15.09.2019 o 21:59, Budzik pisze:
Użytkownik Jakub A. Krzewicki patrick.o.hooligan@gmail.com ...

Ktoś sobie największego grilla w Polsce w tym roku urządził ;)

No kurwa przesmieszne...

mogło chodzić o odszkodowanie

--
I love love

Data: 2019-09-15 15:51:07
Autor: u2
Świnie płoną
W dniu 15.09.2019 o 14:24, A. Filip pisze:
https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nocny-pozar-chlewni-na-podlasiu-splonelo-ponad-2-5-tys-swin,nId,3204511
Nocny pożar chlewni na Podlasiu. Spłonęło ponad 2,5 tys. świń
15 września (11:06)

wiadomo ASF, nie opłaca się hodować, ale może ubezpieczalnia cuś odpali:)

--
I love love

Data: 2019-09-16 09:23:07
Autor: Ukryty kontemplator
Świnie płoną
użytkownik A. Filip napisał:
https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nocny-pozar-chlewni-na-podlasiu-splonelo-ponad-2-5-tys-swin,nId,3204511
> Nocny pożar chlewni na Podlasiu. Spłonęło ponad 2,5 tys. świń
> 15 września (11:06)

W średniowieczu albo i wcześniej jak chcieli zdobyć zamek, wpuszczali do podkopu parę świń i podpalali, mury pękały i zamek zdobyty.

A tu?

Data: 2019-09-16 12:39:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Świnie płoną
W dniu poniedziałek, 16 września 2019 18:23:08 UTC+2 użytkownik Ukryty kontemplator napisał:
użytkownik A. Filip napisał:
> https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nocny-pozar-chlewni-na-podlasiu-splonelo-ponad-2-5-tys-swin,nId,3204511

Stąd było to słynne przysłowie "podłożyć świnię"?

Data: 2019-09-16 12:45:12
Autor: Ukryty kontemplator
Świnie płoną
użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Stąd było to słynne przysłowie "podłożyć świnię"?

Widział kum, na to nie wpadłem.

Nie mam pojęcia kto pierwszy zaczął podkładać?
Angole albo francuzi.

Data: 2019-09-17 12:11:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Świnie płoną
W dniu poniedziałek, 16 września 2019 21:45:13 UTC+2 użytkownik Ukryty kontemplator napisał:
użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Widział kum, na to nie wpadłem.

Nie mam pojęcia kto pierwszy zaczął podkładać?
Angole albo francuzi.

No ale ta metoda wysadzania fortyfikacji skończyła się prędzej czy później
wraz z wynalezieniem prochu...

Świnie płoną