A wogóle to cześć Azor! ;)))

Data: 2011-10-28 22:10:58
Autor: Zennon
A wogóle to cześć Azor! ;)))
Ile straciłeś obstawiając PiS u bookmacherów? ;))))

Zennon

Data: 2011-10-28 22:15:25
Autor: oyster
A wogóle to cześć Azor! ;)))
Użytkownik - Zennon napisał:
Ile straciłeś obstawiając PiS u bookmacherów? ;))))

Zennon

Siemka!
Nic, bo na PiS (w przeciwieństwie do pana Kaweckiego) nigdy nie głosowałem, nie głosuję i głosować nie będę. :-)
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-28 22:16:36
Autor: Zennon
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomości news:j8f2gr$e4c$2news.onet.pl...
Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

Mam znaleźć jak obiecywałeś 2000 postawić?

Zennon

Data: 2011-10-28 22:21:10
Autor: oyster
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

Poszukaj - masz czas do jutra.
Póki co idę spać, bo rano muszę wstać do pracuśki.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-28 22:25:52
Autor: Zennon
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

To Ty bidoku w dni wolne musisz pracowac? Nieźle Cię przycisneło. To teraz rozumiem to rozdrażnienie cenami benzyny.

Zennon

Data: 2011-10-28 22:34:30
Autor: Zennon
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

Zwracam honor. To Hansa maltretowałem w tej kwestii. Tak poznikaliście po tej masakrze PiSu, że już Was pozapominałem.

Zennon

Data: 2011-10-28 22:41:13
Autor: raff
A wogóle to cześć Azor! ;)))

"oyster" <morska@glizda.com> wrote in message news:j8f2gr$e4c$2news.onet.pl...
Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

Stary dobry rAzor. I dobrze, bo juz sie tu qrwa nudno robilo.

R.

Data: 2011-10-28 22:54:46
Autor: Grzegorz Z.
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

Dopiero teraz się kapnąłeś?

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-28 22:58:33
Autor: raff
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

Tak na marginesie: twoj kolega Przyglup, grzebiący w tyłku z Baranią burką na grzbiecie, sie jeszcze nie zorientowal.

R.

Data: 2011-10-28 23:07:13
Autor: Grzegorz Z.
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

Tu masz wątek gdzie pan Kawecki i ja zdemaskowaliśmy go, ponad tydzień
temu.

Data: 2011-10-28 23:11:06
Autor: raff
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

A to jest obowiązek czytania wszystkich postow ?

Raczej mialem na mysli Bace, ale Kaweckiego tez mozna podciagnac pod Przyglupa grzebiącego w tyłku.

R.

Data: 2011-10-29 02:33:41
Autor: stevep
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

To niepowtarzalny styl ujadania i ciągłe zmiany nicków.

--
stevep

Data: 2011-10-29 02:32:42
Autor: stevep
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

Zwłaszcza, że nic się nie zmienia i nadal wstydzi się swojego ujadania i  stąd te zmiany burkowe.

--
stevep

Data: 2011-10-29 01:41:52
Autor: Grzegorz Z.
A wogóle to cześć Azor! ;)))
oyster napisał:

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

A ten nick to od czego tak naprawdę?

Bo chyba nie od "The World Is My Oyster" ???

Choć po "cudownej przemianie" Pana Romana i tego rodzaju "przemiana" by
mnie nie zdziwiła.

Data: 2011-10-29 02:30:45
Autor: stevep
A wogóle to cześć Azor! ;)))
Dnia 28-10-2011 o 22:15:25 oyster <morska@glizda.com> napisał(a):

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

Co szczególnie widoczne jest w twoich wypowiedziach, nie wstydź się, po co  ta zasłona dymna, choć masz racje ja też bym się wstydził takich sympatii  politycznych.

--
stevep

Data: 2011-10-29 02:42:57
Autor: Grzegorz Z.
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

Kto wie, może teraz Azor wzorem swojego idola tropi przejawy antysemityzmu? cyt. "Zdajesz sobie sprawę z tego, jak głupio z wielkim rozmachem kopnąłeś
się teraz we własne dupsko?"

Data: 2011-10-29 13:48:07
Autor: oyster
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

Głosowanie na PiS to obciach, na PO to już duży obciach, a na SLD, PeDE czy Palikociarnię to kurestwo, panie Pierdziochowski.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-29 13:56:57
Autor: Leprechaun
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

Zdradź nam na kogo ty głosowałeś? Jeżeli ty jesteś ten razor to na LPR! ;)))

BomBel

Data: 2011-10-29 14:08:20
Autor: oyster
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

;)))

BomBel

Chętnie oddałbym głos na Pana Premiera Giertycha, ale niestety nie brał udziału w wyborach, słusznie oddalając się od tego zatęchłego, polskiego politycznego półświatka, pełnego esbeków, solidaruchów, kapusiów, komuchów, pseudoliberałów, pederastów, feminazistek i wszelakiego innego ścierwa.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-29 14:22:18
Autor: .
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

Nie pierdzieł Buła. ostatnio widuje się ciebie z typkami z wałbrzyskiego
PO. Szukasz koryta?

Dominik

Data: 2011-10-29 14:42:20
Autor: Leprechaun
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

Słyszałem, słyszałem, że byłes fanem Giertycha. Niestety Henio zrujnował ci karierę. Nie wiem ile w tym prawdy ale podobno wydymał ciżonę i masz z nim wspólną córkę. Prawda to azaliż?

BomBel

BomBel

Data: 2011-10-29 14:16:38
Autor: .
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

Rafał Buła, swego czasu handlarz samochodami sprowadzanymi z Niemiec.
Pochodzenie samochodów podejrzane. Na podstawionego menela prowadził firmę
krzak. Wcześniej handlował szmatami przed Realem. Na rok zniknął z miasta.
Prawdopodobnie odsiadka. Przez jakiś czas udzielał się w sztabie PiS jako
pomoc informatyka. Wyrzucono go za niezgodne z linią partii zachowanie.
Obecne źródło dochodów nieznane. Widywany z podejrzanymi typkami z PO.

Dominik

Data: 2011-10-29 16:50:36
Autor: Grzegorz Z.
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

A na Pana Romana?

Dla narodowca znaczy się?

Data: 2011-10-29 17:52:24
Autor: stevep
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

A wstydzić się swoich politycznych sympatii to nie obciach tylko debilizm  panie kundlowski.

--
stevep

Data: 2011-10-29 10:00:04
Autor:
A wogóle to cześć Azor! ;)))
On Fri, 28 Oct 2011 22:15:25 +0200, oyster <morska@glizda.com> wrote:

Użytkownik - Zennon napisał:
> [...]

Nic, bo na PiS (w przeciwieństwie do pana Kaweckiego) nigdy nie głosowałem, nie głosuję i głosować nie będę. :-)

 to ty glisto jestes rAzor? 178-36-235-16.adsl.inetia.pl
 zobacz jak ten czas leci. zawias ci sie juz skonczyl?
 niezle oberwales,co? bedziesz niegrzeczny zrobimy powtorke.
 los awe powinien byc dla ciebie ostrzezeniem ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-29 11:58:50
Autor: oyster
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

Byłem na pl.pregierz, niedojdo - cały czas, bo juĹź na ciebie i kaweckiego nie mogłem patrzeć, taki mnie wstręt i pogarda ogarnęły na wasz widok.  No i zawiasy mam wszystkie - no moĹźe ten w bagaĹźniku trochę skrzypi.

  niezle oberwales,co? bedziesz niegrzeczny zrobimy powtorke.

Bardzo proszę o powtórkę. O plis, plis, plis, pliiiiiiiis. he he he
Tylko czego niby?

  los awe powinien byc dla ciebie ostrzezeniem ;o)))

A co niby awe? Też wymiotował na twój widok?

--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-29 18:09:32
Autor: stevep
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

Czym prędzej zmieniaj nicka bo pod tym kaĹźdy juĹź rozszyfrowuje twoje  ujadanie.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-29 18:14:30
Autor: oyster
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

Byłem na pl.pregierz, niedojdo - cały czas, bo już na ciebie i
[...]

Czym prędzej zmieniaj nicka bo pod tym każdy już rozszyfrowuje twoje
ujadanie.

Pozwolisz, że czytając twój post ze znudzenia ziewnę dupą.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-29 18:30:26
Autor: Grzegorz Z.
A wogóle to cześć Azor! ;)))
oyster napisaů:

Uýytkownik - stevep napisaů:
Dnia 29-10-2011 o 11:58:50 oyster <mykmyk300@poczta.gazeta.pl> napisaů(a):

Uýytkownik - "<HeŽSk>" napisaů:
On Fri, 28 Oct 2011 22:15:25 +0200, oyster<morska@glizda.com> wrote:

Uýytkownik - Zennon napisaů:
Ile straciůeú obstawiajŕc PiS u bookmacherów? ;))))

Zennon

Siemka!
Nic, bo na PiS (w przeciwieństwie do pana Kaweckiego) nigdy nie
gůosowaůem, nie gůosujć i gůosowaă nie bćdć. :-)

to ty glisto jestes rAzor? 178-36-235-16.adsl.inetia.pl
zobacz jak ten czas leci. zawias ci sie juz skonczyl?

Byůem na pl.pregierz, niedojdo - caůy czas, bo juý na ciebie i
kaweckiego nie mogůem patrzeă, taki mnie wstrćt i pogarda ogarnćůy na
wasz widok. No i zawiasy mam wszystkie - no moýe ten w bagaýniku
trochć skrzypi.

niezle oberwales,co? bedziesz niegrzeczny zrobimy powtorke.

Bardzo proszć o powtórkć. O plis, plis, plis, pliiiiiiiis. he he he
Tylko czego niby?

los awe powinien byc dla ciebie ostrzezeniem ;o)))

A co niby awe? Teý wymiotowaů na twój widok?

Czym prćdzej zmieniaj nicka bo pod tym kaýdy juý rozszyfrowuje twoje
ujadanie.

Pozwolisz, ýe czytajŕc twój post ze znudzenia ziewnć *dupŕ*

heheh znowu :))))

--
Socjalizm nigdy nie zapuúciů w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uwaýajŕ sić za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejúciowych

Data: 2011-10-30 09:22:45
Autor: raff
A wogóle to czeúă Azor! ;)))

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:mi2o679ov9wz.1ov818u6w3qw1.dlg40tude.net...
[...]

Co jak co, ale Grzesio dupe zawsze zauwazy.

R.

Data: 2011-10-30 10:44:34
Autor: .
A wogóle to cześć Azor! ;)))
Dnia Sun, 30 Oct 2011 09:22:45 +0100, raff napisaů(a):

[...]

Ty moýe i zauwaýysz ale ýadna dupa do ciebie sić nie usmiechnie. Jeýeli juz
to z politowaniem. Ile ty ýresz ýeú taki tůusty?

Dominik

Data: 2011-10-30 13:44:30
Autor: Grzegorz Z.
A wogóle to cześć Azor! ;)))
raff napisaů:

[...]

Grzesia to sobie na dworcu zbajeruj.

Data: 2011-10-30 02:38:07
Autor: stevep
A wogóle to cześć Azor! ;)))

Użytkownik - Zennon napisał:
[...]

A potrafisz inaczej, chyba zanieczyszczasz nieustannie atmosferę?

Data: 2011-10-29 10:00:04
Autor:
A wogóle to cześć Azor! ;)))
On Fri, 28 Oct 2011 22:10:58 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

Ile straciłeś obstawiając PiS u bookmacherów? ;))))

Zennon

 pod jaka ksywka pisze teraz to biedactwo?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

A wogóle to cześć Azor! ;)))