A wszyscy jeste?my cieniasy :).

Data: 2011-02-15 12:14:27
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
A wszyscy jeste?my cieniasy :).
Witam!
Oto niezła historia długich przelotów na jednej maszynie:
http://www.wheels24.co.za/BikesQuads/Meet-Stu-a-real-long-haul-rider-20110213

Pozdrawiam

Rafik aka DeLeTe + BMW K1100 RS - szybsze, bo czerwone ;) i tylko 90
000 na liczniku :)

Data: 2011-02-15 21:30:22
Autor: Monster
A wszyscy jeste?my cieniasy :).
W dniu 2011-02-15 21:14, Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl pisze:
Witam!
Oto niezła historia długich przelotów na jednej maszynie:
http://www.wheels24.co.za/BikesQuads/Meet-Stu-a-real-long-haul-rider-20110213

Migusiem po piwko,ten Pan już dzisiaj był:-)

wątek "Kręcenie licznika"
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-02-15 22:51:06
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
A wszyscy jeste?my cieniasy :).
On 15 Lut, 21:30, Monster <al...@op.pl> wrote:

Migusiem po piwko,ten Pan ju dzisiaj by :-)

Oj raczej nie, chyba, że znajdziesz ten artykuł w innym wątku z
archiwum...

Data: 2011-02-15 23:34:01
Autor: Bartek Kacprzak
A wszyscy jeste?my cieniasy :).
On 16 Lut, 07:51, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl"
<rafal.lo...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Migusiem po piwko,ten Pan ju dzisiaj by :-)

Oj raczej nie, chyba, że znajdziesz ten artykuł w innym wątku z

Ty nawet nie zadales sobie trudu, zeby sprawdzic post o kreceniu :|
To mnie tez przynies, najlepiej Magnusa...
Chyba lepiej jest czytac jednak niz pisac.

Bartek

Data: 2011-02-16 04:56:59
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
A wszyscy jeste?my cieniasy :).

<rafal.lo...@gmail.com> wrote:

> [...]

> Pozdrawiam,
> Rafik aka DeLeTe +BMW K1100 RS

Ty nawet nie zadales sobie trudu, zeby sprawdzic post o kreceniu :|

A zadałem sobie
http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/search?group=pl.rec.motocykle&q=vincent+prince&qt_g=Przeszukuj+t%C4%99+grup%C4%99

Treść obu notatek prasowych różni się na tyle, że uznałem za stosowną
repetę.

Pozdrawiam
Rafik

P.S. A kręceniem liczników się brzydzę i nie zajmuję ;)

A wszyscy jeste?my cieniasy :).