A wszystko ku chwale socjalistycznym Chinom...

Data: 2009-11-23 10:57:19
Autor: Tomasso
A wszystko ku chwale socjalistycznym Chinom...
Potrafi tak jeden z drugim?

http://www.youtube.com/watch?v=oerSsjmUcf4

Data: 2009-11-23 13:16:21
Autor: Grzegorz
A wszystko ku chwale socjalistycznym Chinom...
Hello Tomasso !:
Potrafi tak jeden z drugim?

http://www.youtube.com/watch?v=oerSsjmUcf4

A ja poproszę o te szprychy, felgi i opony - do naszych sklepów. Bo moje to by się połamały i rozwaliły w połowie ostatniego numeru .... :-D

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-11-23 07:10:04
Autor: Flash
A wszystko ku chwale socjalistycznym Chinom...
On 23 Lis, 13:16, Grzegorz <bzd...@brakmaila.com> wrote:
Hello Tomasso !:

> [...]

A ja poproszę o te szprychy, felgi i opony - do naszych sklepów. Bo moje
to by się połamały i rozwaliły w połowie ostatniego numeru .... :-D

W polowie nagrania jest trick ktory uwidacznia jak lekkie sa te
dziewczynki... wiec e kola takie mocne byc nie musza ;)

Swoja droga, nie widac tam zadnego hamulca :p

A wszystko ku chwale socjalistycznym Chinom...