A wy wciąż karmicie...

Data: 2012-04-29 14:46:32
Autor: Waldek Godel
A wy wciąż karmicie...

Odnośnie ostatnich "bohaterów" grupy - wątek z archiwum. http://groups.google.com/group/pl.misc.elektronika/browse_thread/thread/91c998ddac4d991e/3ad74b80204b9e88?q=insubject:Hehe+insubject:Pszemol+insubject:znowu+insubject:rozrabia
za niedługo będzie dziesięciolecie, a już wtedy był "znany"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

Data: 2012-04-29 16:58:01
Autor: DoQ
A wy wciąż karmicie...
W dniu 29-04-2012 15:46, Waldek Godel pisze:
za niedługo będzie dziesięciolecie, a już wtedy był "znany"

Na PMS chyba jeszcze wcześniej :)

--
Pozdr.

Data: 2012-04-29 10:54:04
Autor: Pszemol
A wy wciąż karmicie...
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:jnjl0s$gai$1mx1.internetia.pl...
W dniu 29-04-2012 15:46, Waldek Godel pisze:
za niedługo będzie dziesięciolecie, a już wtedy był "znany"

Na PMS chyba jeszcze wcześniej :)

Czemu ma służyć używanie argumentów personalnych przez Godela?

Data: 2012-04-29 18:50:31
Autor: Titus Atomicus
A wy wciąż karmicie...
In article <jnj6kc.2as.0@poczta.onet.pl>,
 "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

> Na PMS chyba jeszcze wcześniej :)

Czemu ma służyć używanie argumentów personalnych przez Godela?

No wlasnie nie wiadomo.
Ma jakies dziwne hobby. W tym jego applehejterstwie przypomina mi Borata (i jego stosunek do zydow).

--
TA

Data: 2012-04-29 18:54:32
Autor: to
A wy wciąż karmicie...
begin Pszemol
Czemu ma służyć używanie argumentów personalnych przez Godela?

Troll Waldek, jak na trolla przystało, widzi trollowanie wszędzie, tylko nie u siebie. Nie ma sensu się nim przejmować.

Data: 2012-04-30 00:14:12
Autor: Tomek
A wy wciąż karmicie...

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał:

za niedługo będzie dziesięciolecie, a już wtedy był "znany"

Na PMS chyba jeszcze wcześniej :)

Czemu ma służyć używanie argumentów personalnych przez Godela?

Pewnie niczemu. To tylko informacja, że jesteś inny od przynajmniej 10 lat.

Data: 2012-04-30 22:52:31
Autor: Pszemol
A wy wciąż karmicie...
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote in message news:jnkegs$fg8$1inews.gazeta.pl...
[...]

I ta "informacja" jest formą argumentu personalnego.
Argumenty personalne zwykle używa ten, kto przegrywa dysputę merytoryczną.

Data: 2012-05-01 19:31:54
Autor: Tomek
A wy wciąż karmicie...

[...]

Jak zwykle bredzisz, wmawiając wszystkim swoje naciągane teorie spiskowe.
Skończ robić z siebie pajaca, a nikt nie będzie musiał niczego używać.

Data: 2012-05-09 01:14:01
Autor: Pszemol
A wy wciąż karmicie...
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote in message news:jnp6ni$4mg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dlaczego Ty nie chcesz skończyć robienia z siebie pajaca?

Data: 2012-05-11 19:03:04
Autor: radekp@konto.pl
A wy wciąż karmicie...
Sun, 29 Apr 2012 16:58:01 +0200, w <jnjl0s$gai$1@mx1.internetia.pl>, DoQ
<pawel.doq@gmail.com> napisał(-a):

W dniu 29-04-2012 15:46, Waldek Godel pisze:
> za niedługo będzie dziesięciolecie, a już wtedy był "znany"

Na PMS chyba jeszcze wcześniej :)

I tak samo na pl.news.czytniki, gdzie wielbił pod niebiosa kulawego Outlooka.
Zupełnie tak samo jak teraz iPhone.
Ma facet jakiś mocny pociąg do badziewia :).

A wy wciąż karmicie...