A wystarczyło zrobić badania prenat alne....

Data: 2010-04-26 11:37:24
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
> [...]

Mocne! Po tym się nie podniosą, przetrąciłeś kręgosłup wrażej sitwie! Wiesz przerwany krążek pomiędzy L4 a L5...

--
Sławek SWP
"to nie tęsknota za komuną

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/
http://www.archive.org/details/JacekBrzezowskiTchnienieGrozy_20_WilliamWymarkJacobs-Ma_pia_apka
P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego źródła.

Data: 2010-04-26 12:05:41
Autor: abc
Dobrze jest wiedzieć o czym się mówi
Mocne! Po tym się nie podniosą, przetrąciłeś kręgosłup wrażej sitwie!
Wiesz przerwany krążek pomiędzy L4 a L5...

Zaopiekuj się choćby przez 1 (jeden) dzień, przynajmniej 1 (jednym)
upośledzonym dzieckiemi, które ma napady paniki i histeriii i dopiero wtedy
podziel się z nami swoimi doświadczeniami.

Data: 2010-04-26 03:36:34
Autor: zbig
On 26 Kwi, 12:05, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

Zaopiekuj się choćby przez 1 (jeden) dzień, przynajmniej 1 (jednym)
upośledzonym dzieckiemi, które ma napady paniki i histeriii i dopiero wtedy
podziel się z nami swoimi doświadczeniami.

A co twoje doświadczenie mówi? Domyślam się, ze trzeba czasem
przypierdolić?

Data: 2010-04-26 03:49:04
Autor: zbig
Dobrze jest wiedzieć o czym się mówi
On 26 Kwi, 12:42, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:

Mnie m wi, e wiekszo zakonnic nie jest przygotowanych do takiej pracy.
Samo ycie zakonne r wnie temu nie sprzyja.
Powinno si zatem je zacz szkoli , poddawa superwizji, albo odbiera
prawo do tego typu dzia alno ci. tu nie ma si czym branzlowa , zbigu.
My lisz, e w "cywilnych" plac wkach" taki "gn j" by nie dosta w eb? Musz
ci rozczarowa , w naszym systemie po kilku latach nawet dobrze przygotowany
zawodowo anio , zamieni si w zwyk ego nadzorc . Epatowanie si przez media
czynem tej zakonnicy jest dosy nieuczciwe, bo chowa w cienu problem ca ej
bran y.

Nie mam powodów aby się branzlować. Nie zazdroszczę nikomu takiej
pracy. W żadnym stopniu bicie  upośledzonych umyslowo nie jest jednak
właściwą formą terapii. takie dzieci w ogole mogą nie zrozumieć powodu
dla czego zostały zbite, będą tylko pamiętać , ze oberwały i będą
odczuwać tylko strach, tak jak bity pies.

Data: 2010-04-26 12:14:35
Autor: Slawek SWP
Użytkownik abc napisał:
[...]

Niestety nie mam tyle siły żeby pomagać. Spróbowałem dawno temu spędzić jedno lato z "muminkami", nie dałem rady całego miesiąca... Mądry ksiądz dobierał po dwoje do każdego i kilku miał w rezerwie...

Data: 2010-04-26 12:46:25
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 26 Apr 2010 12:05:41 +0200, abc napisał(a):

[...]

Przecież napisałem - wystarczyło zrobić badanie prenatalne.

A wystarczyło zrobić badania prenat alne....