A wystarczyło zrobić badania prenatalne....

Data: 2010-04-26 02:26:51
Autor: Grzegorz Z.
A wystarczyło zrobić badania prenatalne....
.... jednak nic straconego - wkrótce koleżanki pod cel± zrobi±
siostrzyczce gratisowe badania proktologiczne nog± od taboretu:

=====================
Augustowska prokuratura skierowała dzi¶ do s±du akt oskarżenia
przeciwko zakonnicy Domu Pomocy Społecznej w Studzienicznej za
naruszenie nietykalno¶ci cielesnej pensjonariuszki - poinformowała z-
ca prokuratora rejonowego w Augustowie Jolanta Szczytko.

Jak dodała Szczytko, prokuraturze nie udało się ustalić, czy w
placówce dochodziło do znęcania się nad pensjonariuszami, głównie z
tego powodu, że młodzież tam przebywaj±ca jest upo¶ledzona umysłowo.
Prokuratura  oskarżyła 66-letni± zakonnicę o jednorazowe naruszenie
nietykalno¶ci osobistej jednej z dziewczynek.

W Domu Pomocy Społecznej w Studzienicznej mieszka pięćdziesięcioro
niepełnosprawnych dzieci, m.in. z porażeniem mózgowym, zespołem Downa,
autyzmem, a także niepełnosprawnych fizycznie. Placówkę prowadzi
Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi.

Turysta nagrał latem ubiegłego roku amatorski film, na którym widać,
jak jedna z sióstr bije po głowie i szarpie za włosy niepełnosprawn±
dziewczynkę. Kiedy sprawa została nagło¶niona przez media, prokuratura
wszczęła z urzędu postępowanie wyja¶niaj±ce. Film stał się głównym i
jedynym dowodem w sprawie.

Zakonnica nie przyznaje się do zarzutu

Na filmie widać, jak zakonnica bije dziecko, dlatego nie było
w±tpliwo¶ci, czy postawić jej zarzuty. Prokuratura przesłuchała blisko
100 osób w sprawie.

Zakonnica nie przyznała się do zarzutu. Za naruszenie nietykalno¶ci
cielesnej grozi jej do roku więzienia. Siostra w listopadzie ubiegłego
roku została zwolniona z pracy i przebywa obecnie na emeryturze.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7813761,Jest_akt_oskarzenia_wobec_zakonnicy__ktora_pobila.html

Data: 2010-04-26 02:36:15
Autor: Grzegorz Z.
On 26 Kwi, 11:32, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:74e50c3f-b4b9-4736-9848-ccf95092aba2k41g2000yqf.googlegroups.com...

... jednak nic straconego - wkrótce koleżanki pod cel± zrobi±
siostrzyczce gratisowe badania proktologiczne nog± od taboretu:

Jak±¶ sado-maso homosatysfakcję u was widzę, zgrzegorzu...
A póĽniej będziecie znowu udawać wałkuna, albo greka? :-)

My¶lisz że dziewczyny w pierdlu spędzaj± większo¶ć czasu na czytywaniu
"Naj" i siorbaniu cappuccino?

Data: 2010-04-26 02:50:24
Autor: Grzegorz Z.
A wystarczyło zrobić badania prenatalne....
On 26 Kwi, 11:41, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:

Aaa, to ty masz inne wyobrażenia? Noo, gratuluję kreatywno¶ci.

Jasne. Wymy¶liłem sobie. Za to ty jeste¶ lepiej zorientowany i
wierzysz że siorbi±.

Data: 2010-04-26 11:37:24
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
> [...]

Mocne! Po tym się nie podnios±, przetr±ciłe¶ kręgosłup wrażej sitwie! Wiesz przerwany kr±żek pomiędzy L4 a L5...

--
Sławek SWP
"to nie tęsknota za komun±

['] Prawd± po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/
http://www.archive.org/details/JacekBrzezowskiTchnienieGrozy_20_WilliamWymarkJacobs-Ma_pia_apka
P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego Ľródła.

Data: 2010-04-26 12:05:41
Autor: abc
Dobrze jest wiedzieć o czym się mówi
Mocne! Po tym się nie podnios±, przetr±ciłe¶ kręgosłup wrażej sitwie!
Wiesz przerwany kr±żek pomiędzy L4 a L5...

Zaopiekuj się choćby przez 1 (jeden) dzień, przynajmniej 1 (jednym)
upo¶ledzonym dzieckiemi, które ma napady paniki i histeriii i dopiero wtedy
podziel się z nami swoimi do¶wiadczeniami.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-04-26 03:36:34
Autor: zbig
On 26 Kwi, 12:05, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

Zaopiekuj się choćby przez 1 (jeden) dzień, przynajmniej 1 (jednym)
upo¶ledzonym dzieckiemi, które ma napady paniki i histeriii i dopiero wtedy
podziel się z nami swoimi do¶wiadczeniami.

A co twoje do¶wiadczenie mówi? Domy¶lam się, ze trzeba czasem
przypierdolić?

Data: 2010-04-26 03:49:04
Autor: zbig
Dobrze jest wiedzieć o czym się mówi
On 26 Kwi, 12:42, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:

Mnie m wi, e wiekszo zakonnic nie jest przygotowanych do takiej pracy.
Samo ycie zakonne r wnie temu nie sprzyja.
Powinno si zatem je zacz szkoli , poddawa superwizji, albo odbiera
prawo do tego typu dzia alno ci. tu nie ma si czym branzlowa , zbigu.
My lisz, e w "cywilnych" plac wkach" taki "gn j" by nie dosta w eb? Musz
ci rozczarowa , w naszym systemie po kilku latach nawet dobrze przygotowany
zawodowo anio , zamieni si w zwyk ego nadzorc . Epatowanie si przez media
czynem tej zakonnicy jest dosy nieuczciwe, bo chowa w cienu problem ca ej
bran y.

Nie mam powodów aby się branzlować. Nie zazdroszczę nikomu takiej
pracy. W żadnym stopniu bicie  upo¶ledzonych umyslowo nie jest jednak
wła¶ciw± form± terapii. takie dzieci w ogole mog± nie zrozumieć powodu
dla czego zostały zbite, będ± tylko pamiętać , ze oberwały i będ±
odczuwać tylko strach, tak jak bity pies.

Data: 2010-04-26 12:14:35
Autor: Slawek SWP
Użytkownik abc napisał:
[...]

Niestety nie mam tyle siły żeby pomagać. Spróbowałem dawno temu spędzić jedno lato z "muminkami", nie dałem rady całego miesi±ca... M±dry ksi±dz dobierał po dwoje do każdego i kilku miał w rezerwie...

Data: 2010-04-26 12:46:25
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 26 Apr 2010 12:05:41 +0200, abc napisał(a):

[...]

Przecież napisałem - wystarczyło zrobić badanie prenatalne.

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-04-26 13:15:37
Autor: =he®sk=
A wystarczyło zrobić badania prenatalne....
On Mon, 26 Apr 2010 02:26:51 -0700 (PDT), "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

 zwolnilo sie wiec intratne miejsce.  grzesiuz masz szanse wykazac sie dobrocia i urokiem osobitym.
 zaopiekuj sie dziewczynkami, a pozniej pochwal sie na psp.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-26 13:45:01
Autor: Grzegorz Z.
A wystarczyło zrobić badania prenatalne....
 zwolnilo sie wiec intratne miejsce.  grzesiuz masz szanse wykazac sie dobrocia i urokiem osobitym.
 zaopiekuj sie dziewczynkami, a pozniej pochwal sie na psp.

A nie lepiej było wyskrobać?
Nie trzeba byłoby się teraz opiekować.

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-04-26 13:48:37
Autor: =he®sk=
A wystarczyło zrobić badania prenatalne....

 takis bohater ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-26 14:07:27
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

Znaczy jak mnie ząb rozboli też mam zgrywać bohatera i nie iść do dentysty?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-04-26 14:35:53
Autor: Slawek SWP

<blogfiles@gazeta.pl>  wrote:

[...]

Mocne podejście! Maks 32 wizyty i z głowy! (znaczy z gęby).

--
SĹ‚awek SWP
"to nie tęsknota za komuną

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/
http://www.archive.org/details/JacekBrzezowskiTchnienieGrozy_20_WilliamWymarkJacobs-Ma_pia_apka
P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego źródła.

Data: 2010-04-26 14:40:59
Autor: Slawek SWP

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

To się nazywa wybór 0/1 :D No chyba, że będziesz relatywizował wszystko, nie wybiórczo.

Data: 2010-04-26 14:28:14
Autor: raff
A wystarczyło zrobić badania prenat alne....
Grzesio, w twoim przypadku tez mozna bylo zrobic badania prenatalne...

R.

A wystarczyło zrobić badania prenatalne....