呕ycie, kt贸rego nie by艂o

Data: 2013-01-10 22:50:53
Autor: Tomek Ka艅ka
呕ycie, kt贸rego nie by艂o
Mr Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisa艂(a)
By艂 sobie (2004?) taki film "呕ycie, kt贸rego nie by艂o"

Mam w planach wieczor filmowy z filmami o ludziach, ktorych probowano "znikac"

Pamietam jeszcze film o fececie, co probowano go "zniknac" jakby nigdy nie istnial... Ale nie pamietam tytulu.

No i pewnie nie wiem jeszcze o wielu innych tytulach...

Pomozecie? :)

System z Sandr膮 B.

--
Tomek

[...]