Życie w burd..u

Data: 2014-03-08 04:52:58
Autor: sundayman
Życie w burd..u
Jakim cudem jest moĹĽliwe coĹ› takiego ;

http://ksiegowosc.infor.pl/podatki/vat/akcyza/321039,Akcyza-i-clo-od-karetek-pogotowia-i-innych-pojazdow-sanitarnych.html#

nazywanie państwa, które się tak zachowuje praworządnym , to jakiś dramatyczny skecz. Z powyższego wynika, że KAŻDY może się spodziewać, że któregoś dnia przyjdzie urzędnik i naliczy mu za dowolny okres dowolną "karę" za cokolwiek.

Albo to;

http://prawo.rp.pl/artykul/1091946.html

Czy już naprawdę rządzących pojebało do reszty ??
Bo nie da się tego nazwać inaczej.

Czy nie pora na "majdan" w tym kraju ??

Data: 2014-03-08 09:18:22
Autor: Gotfryd Smolik news
Życie w burd..u
On Sat, 8 Mar 2014, sundayman wrote:

Jakim cudem jest możliwe co¶ takiego ;

http://ksiegowosc.infor.pl/podatki/vat/akcyza/321039,Akcyza-i-clo-od-karetek-pogotowia-i-innych-pojazdow-sanitarnych.html#

nazywanie państwa, które się tak zachowuje praworz±dnym , to jaki¶ dramatyczny skecz. Z powyższego wynika, że KAŻDY może się spodziewać, że którego¶ dnia przyjdzie urzędnik i naliczy mu za dowolny okres dowoln± "karę" za cokolwiek.
[...]
Czy nie pora na "majdan" w tym kraju ??

  Jak akcja "zgodna z prawem" grozi rewolucj±, a przynajmniej wymiernym
oburzeniem, liczonym dziesi±tkami lub setkami tysięcy zbankrutowanych,
to Sejm dostaje do przegłosowania "ustawę poprawiaj±c±".
  Ostatni taki pamiętany przykład, to ZUS od "zawieszonych działalno¶ci
gospodarczych", do czego onże ZUS miał stosowone formularze, choć
podstawa prawna w międzyczasie "zniknęła" (mowa o czasie przeszłym,
bo została przywrócona).
  Inny, to jeszcze "przedunijny" oczywi¶cie zgodny z przepisami wyrok
NSA, przyznaj±cy rację urzędnikowi, który zauważył iż wbrew powszechnej
praktyce akceptowania "kwitka od diagnosty" zaliczenie samochodu
do ciężarówek wymagało *homologacji* i groziło doliczeniem podatków
na 5 lat wstecz dla co najmniej ćwierć miliona DG.

Albo to;

http://prawo.rp.pl/artykul/1091946.html

  Nie widać reszty artykułu, więc nie wiem sk±d te 16 milionów :)
  Teoretycznie (choć w to w±tpię) logika może w tym być, bo z kolei
gdzie¶ tam wcze¶niej była "standardowa" kara, bodaj z kategorii
"¶mieci", co¶ 10 000 zł.
  Po równo na wypadek złamania przepisu przez jednoosobow± firemkę
o skali 5 kG odpadów rocznie jak i KGHM czy Orlen na przykład.

Czy już naprawdę rz±dz±cych pojebało do reszty ??
Bo nie da się tego nazwać inaczej.

  "Oderwanie od życia", "brak wyobraĽni", "brak pojęcia skali",
co¶ by się znalazło ;)
  Zupełnie *inna* sprawa to pytanie, co by się działo, jakby tak
zdarzaj±ce się w innych przypadkach skrajne reakcje skarbówek
zastosować wobec *istniej±cych* przepisów do używania samochodów :>
(wydatki poniesione na cele "nie służ±ce", czyli np. na dojazd
pracownika do pracy, kosztem nie s± i kropka).
  Podejrzewać można dlaczego nie s± tak stosowane: na pocz±tek
urzędnicy, z rz±dem na czele, mogliby się dowiedzieć, że
dojazd do pracy to zmartwienie pracownika :> (wedle przepisów)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-03-12 13:49:40
Autor: Przemek
Życie w burd..u

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:Pine.WNT.4.64.1403080903550.3840quad...
[...]

Gotfrydzie a dlaczego nie przypieprzono kary jakiemus ministrowi (nie pamietam juz komu) gdy dziennikarze wyweszyli ze sluzbowa limuzyna wozi dzieci do szkoly- gdzie podatek od takiej korzysci?

Data: 2014-03-12 14:19:47
Autor: Wojciech Bancer
Życie w burd..u
On 2014-03-12, Przemek <olowek5-to> wrote:

[...]

Gotfrydzie a dlaczego nie przypieprzono kary jakiemus ministrowi (nie pamietam juz komu) gdy dziennikarze wyweszyli ze sluzbowa limuzyna wozi dzieci do szkoly- gdzie podatek od takiej korzysci?

Jakiej korzy¶ci konkretnie?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-03-12 15:45:07
Autor: hikikomorisan
Życie w burd..u
On 2014-03-12, Przemek <olowek5-to> wrote:

[...]

Gotfrydzie a dlaczego nie przypieprzono kary jakiemus ministrowi (nie
pamietam juz komu) gdy dziennikarze wyweszyli ze sluzbowa limuzyna wozi
dzieci do szkoly- gdzie podatek od takiej korzysci?

Jakiej korzyści konkretnie?

Sprawdzic w cenniku firmy z limuzynami ile kosztowaloby podwozenie dzieci do szkoly.

Wyjdzie kwota konkretna i to bedzie ta korzysc.

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

Data: 2014-03-12 16:45:00
Autor: Wojciech Bancer
Życie w burd..u
On 2014-03-12, hikikomorisan <hikikomorisan@amorki.pl> wrote:

[...]

Jakiej korzy¶ci konkretnie?

Sprawdzic w cenniku firmy z limuzynami ile kosztowaloby podwozenie dzieci do szkoly.

Wyjdzie kwota konkretna i to bedzie ta korzysc.

Ale przecież ta limuzyna jest zapłacona, czyż nie?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-03-12 16:51:26
Autor: hikikomorisan
Życie w burd..u
On 2014-03-12, hikikomorisan <hikikomorisan@amorki.pl> wrote:

[...]

[...]

Ale ale...

skoro nie mozna korzystac z auta sluzbowego dla celow prywatnych /a celem prrrrywatnym jest podwozka dzieci/ i jak Kowalski co ma firme uzywa do celow prywatnych to US nie ma litosci.

A tutaj taki polityk - juz inna liga, no nie.

Co wolno wojewodzie, to nie Tobie smrodzie.

Data: 2014-03-12 17:25:52
Autor: Wojciech Bancer
Życie w burd..u
On 2014-03-12, hikikomorisan <hikikomorisan@amorki.pl> wrote:

[...]

skoro nie mozna korzystac z auta sluzbowego dla celow prywatnych /a celem prrrrywatnym jest podwozka dzieci/ i jak Kowalski co ma firme

Jak nie można, jak można?
Przecież ustawodawca założył z góry że będzie prywatne wykorzystywanie,
st±d nałożył różne limity na odliczanie. A co taki polityk konkretnie odlicza?

uzywa do celow prywatnych to US nie ma litosci.

To konkretnie miałe¶ jakie¶ realne do¶wiadczenia z US,
czy tak sobie wnioskujesz na podstawie różnej ma¶ci artykułów
na brukowych portalach?

A tutaj taki polityk - juz inna liga, no nie.
Co wolno wojewodzie, to nie Tobie smrodzie.

No fakt, polityk sobie VATu nie odliczy.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-03-12 18:00:15
Autor: hikikomorisan
Życie w burd..u
On 12.03.2014 17:25, Wojciech Bancer wrote:
A co taki polityk konkretnie odlicza?

....dni do konca kadencji ;D

mam dzis dosc przepychanek, stad wycialem wszystko i byc moze masz racje :D

Data: 2014-03-13 15:45:09
Autor: Gotfryd Smolik news
Życie w burd..u
On Wed, 12 Mar 2014, Wojciech Bancer wrote:

Przecież ustawodawca założył z góry że będzie prywatne wykorzystywanie,

  Nie.
  Inaczej: wskaż przepis, który uchyla zasadę doliczania
do przychodu "nieodpłatnych korzy¶ci".

  Limity zaliczania kosztów dotycz± wył±cznie samochodu nie będ±cego
¶rodkiem trwałym i nie wył±czaj± z zasad ogólnych odliczania,
daj±c w zamian możliwo¶ć zaliczenia (do limitu) w koszty wydatków
nie stanowi±cych *bezpo¶redniego* wydatku zwi±zanego z konkretnym
wyjazdem (np. przy kosztach naprawy).

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-03-08 13:38:26
Autor: Marek Wisniewski
Życie w burd..u
W dniu sobota, 8 marca 2014 04:52:58 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:
Jakim cudem jest możliwe co¶ takiego ;

Mozecie sobie dawac linki z netu...wazniejsze jest to, co sie samemu przezylo.
Sprzedalem dzialke.
Po 4rech latach zglasza sie US.
Pan sprzedal po cenie nizszej, niz rynkowa. Nalezy sie doplata i kara. My mamy dokumenty innych sprzedazy, gdzie ceny sa znacznie wyzsze.
Ja mowie - to prosze mi pokazac te dokumenty.
Oni:To jest tajemnica.
Ja: Wysylam zapytanie do Gminy, po jakiej cenie byly sprzedawane grunty gminne w tamtym czasie ?
Gmina podaje mi ceny sprzedazy, ktore byly nizsze, niz moja sprzedaz.
US - wstrzymujemy postepowanie.

Czy nie pora na "majdan" w tym kraju ??

PS: to bylo 10 lat temu.

Data: 2014-03-08 23:24:54
Autor: Baczek
Życie w burd..u

[...]

Pytam bo nie wiem, to już nie można sprzedać poniżej ceny rynkowej?

Data: 2014-03-08 15:18:53
Autor: Marek Wisniewski
Życie w burd..u
W dniu sobota, 8 marca 2014 23:24:54 UTC+1 użytkownik Baczek napisał:
> [...]

> US - wstrzymujemy postepowanie.

> PS: to bylo 10 lat temu.

Pytam bo nie wiem, to już nie można sprzedać poniżej ceny rynkowej?

Mozna .
Tylko trzeba zaplacic haracz, nie nizszy, niz taki, jak od ceny rynkowej.

Data: 2014-03-10 11:00:51
Autor: Budzik
Życie w burd..u
Użytkownik Marek Wisniewski mwisniewski2008@gmail.com ...

PS: to bylo 10 lat temu.

20 lat temu.
Przychodzi kontrola do kupionego domu.
US: Zanizył pan cene domu, taki dom w takim miejscu kosztuje minimum tyle i tyle.

Ja: Poważnie? Za taka cene sprzedaje pani ten dom od reki.

US. Dziekujemy. Napiszemy w formularzu cos o rzeczach do remontu i niech tak zostanie.

Data: 2014-03-10 12:06:21
Autor: Tomasz Kaczanowski
Życie w burd..u
W dniu 2014-03-10 12:00, Budzik pisze:
[...]

Dużo pro¶ciej - je¶li wg umowy my płacimy podatek, to zwracamy się o wycenę zaraz po zakupie, otrzymuje się dokument odpowiedni z US, że wycena była prawidłowa i koniec problemu.

--
Kaczus
http://kaczus.cba.pl

Data: 2014-03-10 14:43:11
Autor: WOJO
Życie w burd..u
Dużo pro¶ciej - je¶li wg umowy my płacimy podatek, to zwracamy się o wycenę zaraz po zakupie, otrzymuje się dokument odpowiedni z US, że wycena była prawidłowa i koniec problemu.
A nie można zwyczajnie zapłacić podatku od tego co się deklaruje?
Dlaczego w tym chorym państwie, człowiek zawsze jest postrzegany jako złodziej i kombinator?
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-03-11 14:25:51
Autor: witek
Życie w burd..u
WOJO wrote:
[...]

Moznaby jakby to co sie deklaruje było takie samo jak to za ile sie sprzedaje/kupuje
Ale ludzie sami nauczycli urzedy, ze ludzkim deklaracjom wierzyc nie wolno,

Dlaczego w tym chorym państwie, człowiek zawsze jest postrzegany jako
złodziej i kombinator?

bo tak wlasnie jest. kazdy kombinuje jak moze jak petla się zamyka.

Data: 2014-03-09 10:31:02
Autor: LeonKame
Życie w burd..u
W dniu 2014-03-08 04:52, sundayman pisze:
[...]

"karÄ™" za cokolwiek.

Albo to;

http://prawo.rp.pl/artykul/1091946.html

Czy już naprawdę rządzących pojebało do reszty ??
Bo nie da się tego nazwać inaczej.

Czy nie pora na "majdan" w tym kraju ??

Zrob tak jak miliony istatnio poprostu wyprowadz sie z tego tworu panstwopodobnego i zapomnij ze kiedykolwiek polska byla twoja matka. Niby qrwa tez matka i trzeba szanowac.

Data: 2014-03-09 10:45:21
Autor: Ajgul
Życie w burd..u

Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości news:lfhccj$lp6$2speranza.aioe.org...

[...]

może jednak łatwiej zrobić małą rewolucję?
swoją drogą, skoro można było wykończyć Optimusa, tak, za nic i dla jaj, to mogą każdego wykończyć, na widzimisię.

A.

Data: 2014-03-09 11:10:22
Autor: LeonKame
Życie w burd..u
W dniu 2014-03-09 10:45, Ajgul pisze:

[...]

Jak chcesz nadstawiac swojego karku to prosze bardzo, ja nauczony historia tego sqrwialego kraju zrobilem tak jak miliony i poprostu wyjechalem i z perspektywy zycia w cywilizacji polska wyglada groteskowo sm,aza sie tutaj wszelkiej masci odpadki ludzkie jak robaki w kotle.

Życie w burd..u