Życiorys

Data: 2011-09-16 08:14:51
Autor: jadrys
Życiorys

Niemal identyczny jak "komucha" Pol Pota:

http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Okrutny-narkodyktator-USA-pomagaly-mu-przez-lata,wid,13790799,wiadomosc.html

Data: 2011-09-16 10:16:17
Autor: zdumiony
Życiorys
W dniu 2011-09-16 08:14, jadrys pisze:
Niemal identyczny jak "komucha" Pol Pota:

Dlaczego "komucha" a nie komucha?

Data: 2011-09-16 21:11:11
Autor: jadrys
Życiorys
W dniu 2011-09-16 10:16, zdumiony pisze:
W dniu 2011-09-16 08:14, jadrys pisze:
Niemal identyczny jak "komucha" Pol Pota:

Dlaczego "komucha" a nie komucha?

Bo to propaganda kapitalizmu nadała mu to miano. Sam nic wspólnego z komunizmem nie miał.

Data: 2011-09-16 21:19:36
Autor: zdumiony
Życiorys
W dniu 2011-09-16 21:11, jadrys pisze:
Niemal identyczny jak "komucha" Pol Pota:

Dlaczego "komucha" a nie komucha?

Bo to propaganda kapitalizmu nadała mu to miano. Sam nic wspólnego z
komunizmem nie miał.

Nie miał nic wspólnego? To kto miał? Próbował wprowadzić prawdziwy komunizm, nie taki jak u nas za PRL-u.

Data: 2011-09-16 21:34:00
Autor: jadrys
Życiorys
W dniu 2011-09-16 21:19, zdumiony pisze:
[...]

Mordowanie ludzi w tylko dlatego że nosili okulary jest biegunowo odległe od zasad komunizmu.

Data: 2011-09-16 21:36:47
Autor: zdumiony
Życiorys
W dniu 2011-09-16 21:34, jadrys pisze:
Mordowanie ludzi w tylko dlatego że nosili okulary jest biegunowo
odległe od zasad komunizmu.

Właśnie na tym polega prawdziwy komunizm

Data: 2011-09-16 21:51:23
Autor: jadrys
Życiorys
W dniu 2011-09-16 21:36, zdumiony pisze:
W dniu 2011-09-16 21:34, jadrys pisze:
Mordowanie ludzi w tylko dlatego że nosili okulary jest biegunowo
odległe od zasad komunizmu.

Właśnie na tym polega prawdziwy komunizm

Zbyt mało o tym wiesz żeby publicznie zajmować stanowisko.

Data: 2011-09-16 21:44:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Życiorys

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j50890$6hi$1news.onet.pl...
[...]

Masz rację. Komuniści mordowali tylko tych, którzy nie nosili okularów? Takie były ich zasady?

Data: 2011-09-16 21:49:58
Autor: jadrys
Życiorys

Mordowanie ludzi w tylko dlatego że nosili okulary jest biegunowo odległe od zasad komunizmu.

Masz rację. Komuniści mordowali tylko tych, którzy nie nosili okularów? Takie były ich zasady?

Mordowali? Jesteś pewny że nie walczyli i przelewali krwi za lepsze jutro dla takich jak ty?

Data: 2011-09-17 07:48:57
Autor: pluton
¯yciorys
Mordowali? Jeste¶ pewny ¿e nie walczyli i przelewali krwi za lepsze
jutro dla takich jak ty?

Oczywiscie, ze przelali morze krwi. Szkoda, ze nie wlasnej.

Nullification

Data: 2011-09-18 10:16:09
Autor: jadrys
Życiorys
W dniu 2011-09-17 07:48, pluton pisze:
Mordowali? Jesteś pewny że nie walczyli i przelewali krwi za lepsze
jutro dla takich jak ty?

Oczywiscie, ze przelali morze krwi. Szkoda, ze nie wlasnej.

Lata mijają, a u ciebie głupota nadal jest cecha dominującą.

Data: 2011-09-18 12:44:18
Autor: pluton
¯yciorys

> Oczywiscie, ze przelali morze krwi. Szkoda, ze nie wlasnej.

Lata mijaj±, a u ciebie g³upota nadal jest cecha dominuj±c±.

A u ciebie galopujaca :)

Nullification

Data: 2011-09-18 17:00:59
Autor: jadrys
Życiorys
W dniu 2011-09-18 12:44, pluton pisze:
[...]

Pewnie już nic tego nie zmieni. Za stary jesteś na to zeby prawda i fakty do ciebie dotarły. Już "swój" obraz świata masz nagięty wg. scenariusza wpisanego przez propagandę.

Data: 2011-09-17 09:32:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Życiorys

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j5099j$b9o$2news.onet.pl...

[...]

Mordując nie noszących okularów?

Data: 2011-09-18 10:15:09
Autor: jadrys
Życiorys

Mordowali? Jesteś pewny że nie walczyli i przelewali krwi za lepsze jutro dla takich jak ty?

Mordując nie noszących okularów?

Kultura zobowiązuje do nie odpowiadania pytaniem na pytanie. Ale pewnie zbyt wiele oczekuję od półgłówka pozbawionego cechy wolnomyślicielstwa.

Data: 2011-09-18 14:01:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Życiorys

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j549a3$ehg$1news.onet.pl...

[...]

Tak. Masz rację. Szkopuł jest w tym, że to działa w obie strony. Jeśli ty nie przestrzegasz tej reguły, to i ja jestem z automatu z niej zwolniony.
Czyli: przyganiał kocioł garnkowi...

Data: 2011-09-18 17:01:05
Autor: jadrys
Życiorys

[...]

Nigdy nie odpowiadam w ten sposób. I staram się zawsze odpowiadać na zadane mi pytanie.. - Czegokolwiek by ono nie dotyczyło albo było niewygodne. Tym się różnimy.

Data: 2011-09-18 19:58:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Życiorys

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j5510n$jdi$2news.onet.pl...

[...]

Na to można odpowiedzieć na dwa sposoby: "kłamiesz", "mijasz się z prawdą" lub "oszczędnie gospodarujesz prawdą". Mnie pasuje to pierwsze. Dowód:

Nasza dyskusja wyglądała tak:
Ty: "Mordowanie ludzi w tylko dlatego że nosili okulary jest biegunowo odległe od zasad komunizmu."

Odpowiedziałem pytaniem: "Masz rację. Komuniści mordowali tylko tych, którzy nie nosili okularów? Takie były ich zasady?"
W odpowiedzi ty również odpowiedziałeś pytaniem, które znajduje się u góry cytowanych postów, których nie zdążyłeś wykasować: ">>>>> Mordowali? Jesteś pewny że nie walczyli i przelewali krwi za lepsze
jutro dla takich jak ty?"

Czyli, jak wyżej: przyganiał kocioł garnkowi...

Życiorys