呕yczenia

Data: 2016-03-08 11:20:11
Autor: Wiesiaczek
呕yczenia
Wszystkiego najlepszego dla wszystkich kobiet w dniu ich 艣wi臋ta!

No c贸偶 lubi臋 kobiety i st膮d 偶yczenia:)

Tu na Bia艂orusi mamy z tej okazji dzie艅 wolny od pracy, chcia艂oby si臋 i u nas, prawda?

--
Wiesiaczek (dzi艣 z 袧褟褋胁褨卸a - Bia艂oru艣)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2016-03-08 08:24:13
Autor: masti
呕yczenia
Wiesiaczek wrote:

Wszystkiego najlepszego dla wszystkich kobiet w dniu ich 艣wi臋ta!

No c贸偶 lubi臋 kobiety i st膮d 偶yczenia:)

wygl膮da, 偶e tylko 8 marca

Tu na Bia艂orusi mamy z tej okazji dzie艅 wolny od pracy, chcia艂oby si臋 i u nas, prawda?

skoro u Was jest to komu by sie chcia艂o?

--
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2016-03-08 09:58:12
Autor: wolim
呕yczenia
W dniu 2016-03-08 o 09:20, Wiesiaczek pisze:

Tu na Bia艂orusi mamy z tej okazji dzie艅 wolny od pracy, chcia艂oby si臋 i
u nas, prawda?

Oczywi艣cie, 偶e by si臋 chcia艂o. Zamiast innych niewiele znacz膮cych 艣wi膮t katolickich. Chocia偶 teraz prawie wszystkie 艣wi臋ta u nas katolickie. Nawet 1. i 3. maja sobie ko艣ci贸艂 zaczyna zagrabia膰.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2016-03-08 13:47:32
Autor: Devilson
呕yczenia
wolim <nie@pisz.tu> Wrote in message:
[...]

Zapomnia艂e艣 o dniu Matki Boskiej Pini臋偶nej, kt贸re to 艣wi臋to
 ruchome jest,  bo p艂ac膮 bardzo r贸偶nie --

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-03-08 21:22:47
Autor: Wiesiaczek
呕yczenia
W dniu 08.03.2016 o 15:47, Devilson pisze:
[...]

Gorzej, 偶e dnia wolnego nie daj膮 z takiej okazji :(

Data: 2016-03-12 13:31:21
Autor: wolim
呕yczenia
W dniu 2016-03-08 o 19:22, Wiesiaczek pisze:
[...]

Nie musz膮 dawa膰. Spory odsetek tych, co si臋 za艂api膮 do programu 500+ bierze sobie na 偶膮danie 2 dni po wyp艂acie. Albo urlop bezp艂atny.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2016-03-08 11:12:06
Autor: Stokrotka
呕yczenia
Dzi臋ki.
Ja te偶 mam wolne od pracy, od kilkunastu lat.

--
(tekst bez: 贸, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, cz臋sto nielogiczny, ktury ludzie oci臋偶ali umys艂owo,

Data: 2016-03-08 11:43:22
Autor: Mario
呕yczenia
W dniu 2016-03-08 o 11:12, Stokrotka pisze:
Dzi臋ki.
Ja te偶 mam wolne od pracy, od kilkunastu lat.

No tak. Ty 艣wi臋tujesz za wszystkie kobiety w Polsce.

MD

Data: 2016-03-08 21:23:47
Autor: Wiesiaczek
呕yczenia
W dniu 08.03.2016 o 13:43, Mario pisze:
W dniu 2016-03-08 o 11:12, Stokrotka pisze:
Dzi臋ki.
Ja te偶 mam wolne od pracy, od kilkunastu lat.

No tak. Ty 艣wi臋tujesz za wszystkie kobiety w Polsce.

A co ma zrobi膰? Kto艣 musi!

艢wi臋tuj Stokrota do oporu! :D

Data: 2016-03-10 20:29:39
Autor: G臋d藕bald I Srogi
呕yczenia
W dniu 2016-03-08 o 19:23, Wiesiaczek pisze:
[...]

A, tak se pacz臋 a tu Pj贸tr Jaroszewicz z Nie艣wie偶a pochodzi!

呕yczenia