Ĺťyczmy sobie takich interesĂłw

Data: 2012-12-21 22:26:21
Autor: Jacek
Ĺťyczmy sobie takich interesĂłw
Inwestujesz 6,4 mln zł i zwraca się to po 2 tygodniach.
To jest biznes Panie i Panowie!
Życzę wszystkim w nadchodzącym roku 2013 podobnie zyskownych inwestycji.
Amber GOld to mały pikuś.
Jacek

http://moto.onet.pl/1673388,1,fotoradary-w-miesiac-zarobili-na-nas-11-mln,artykul.html?node=2

Data: 2012-12-21 22:42:36
Autor: szufla
[...]

http://www.tvn24.pl/wideo/magazyny/rybinski-2013-bardzo-trudny-masowe-zwolnienia-masakra-w-budowlance,623174.html

Od 6:40, ale warto obejrzec calosc :)

sz

Data: 2012-12-21 23:14:48
Autor: ToMasz
W dniu 21.12.2012 22:42, szufla pisze:
[...]

jedyne mądre myśl to ta, że jak zapłacimy mandaty to mnie wydamy w sklepach.
JA rozumiem że płacenie mandatów to przykra sprawa. Ale do jasnej cholery, dlaczego WSZYSCY na tej grupie MUSZĄ płacić mandaty i jęczeć? nie da się zatrzymać na czerwonym i zwolnić troszkę? NA prawdę? To może pomyślcie, że jeśli WAS się zmusza abyście jeździli wolniej, to sprawca wypadku w którym ucierpi członek Waszej rodziny, jechał wolniej przez te zasrane fotoradary.....
ToMasz

Data: 2012-12-21 22:33:11
Autor: tÎż
Życzmy sobie takich interesów
ToMasz wrote:

[...]

Znowu zaczyna się trollowanie...

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-21 23:37:57
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-12-21 23:33, tÎż pisze:
Znowu zaczyna się trollowanie...
Po h się odzywasz trollu.
EOT
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2012-12-21 22:57:02
Autor: tÎż
Życzmy sobie takich interesów
Krzysztof 45 wrote:

Po h się odzywasz trollu.

Po co gadasz do lustra?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-21 23:58:08
Autor: AZ
On 2012-12-21, tÎż <tÎż> wrote:
[...]

Nie trolowanie a znowu lekow nie wzial.

--
Artur

Data: 2012-12-22 14:09:24
Autor: tÎż
AZ wrote:

Nie trolowanie a znowu lekow nie wzial.

Nasza służba zdrowia schodzi na psy. :(

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-24 20:56:33
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Życzmy sobie takich interesów
tÎż, 22 Dec 2012 14:09:24 GMT, pl.misc.samochody:
AZ wrote:

Nie trolowanie a znowu lekow nie wzial.

Nasza służba zdrowia schodzi na psy. :(

http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0
Dafuq?

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-12-22 10:43:11
Autor: newsman
Ĺťyczmy sobie takich interesĂłw

Znowu zaczyna się trollowanie...

--
I tak nie pobije tego:

http://www.youtube.com/watch?v=TJL4Y3aGPuA

Data: 2012-12-22 08:16:44
Autor: Jacek
W dniu 2012-12-21 23:14, ToMasz pisze:

[...]
Widać nie słuchałeś, co mówił Rybiński "jadę drogą 3-pasmową, na której ktoś postawił ograniczenia do 50 i wszyscy wokól mnie jadą tak samo......"
Po prostu robi się opresyjne państwo, które chce tylko naszego dobra (w sensie, żeby je nam odebrać - dla niekumatych).
Jacek

Data: 2012-12-22 12:04:46
Autor: szufla
[...]

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,13089260,Kto_tu_jest_piratem__straz_miejska_czy_kierowcy_.html

sz

Data: 2012-12-23 10:59:27
Autor: Big Jack
Życzmy sobie takich interesów
W wiadomości
*szufla* napisał(-a):

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,13089260,Kto_tu_jest_piratem__straz_miejska_czy_kierowcy_.html

To kupuję:

"Tak a propos - wiecie, kto to jest pirat na morzu? Czy to ten, kto pływa szybciej niż inni, czy ten, kto czai się na morzu na inne jednostki pływające w celu złupienia ich? Jeżeli jeszcze dodam, że wielu piratów działało za pozwoleniem, a nawet na polecenie swoich rządów, to odpowiedzcie mi teraz państwo, kogo się powinno nazywać "piratem drogowym"? Podobne jest nawet to, że piraci nie przejmowali się zanadto prawem, podobnie jak ci, którzy zamierzają nas karać, nawet nie przedstawiając jedynego dowodu winy, jakim jest zdjęcie."

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-12-22 12:56:10
Autor: mw
Ĺťyczmy sobie takich interesĂłw
W dniu 2012-12-21 23:14, ToMasz pisze:
[...]
No właśnie, mamy błędne koło, jedni marudzą na fotoradary i nie zwolnią, pomimo że dostają mandaty, co uzasadnia tworzenie nowych fotoradarów. W którymś momencie stracą prawo jazdy i nastąpi czas kiedy nie będzie uzasadnienia dla fotoradarów.

Data: 2012-12-22 16:10:56
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Fri, 21 Dec 2012 23:14:48 +0100, ToMasz napisał(a):

nie da się zatrzymać na czerwonym i zwolnić troszkę?

To powoli przestaje wystarczać do tego żeby nie płacić mandatów.

Data: 2012-12-22 16:48:35
Autor: Bartas_M5
Ĺťyczmy sobie takich interesĂłw
hahaha, jesteś śmieszny, przepisy są dla frajerów.
jazda to codzienna walka, z systemem, z innymi kierowcami
przepisy są po to żeby je łamać i nie dać się złapać

Data: 2012-12-21 23:29:04
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-12-21 22:42, szufla pisze:
http://www.tvn24.pl/wideo/magazyny/rybinski-2013-bardzo-trudny-masowe-zwolnienia-masakra-w-budowlance,623174.html

Od 6:40, ale warto obejrzec calosc :)

Dobre stwierdzenie na koniec.  Przetrwamy.. Polacy potrafią... Polacy dadzą sobie rade.

--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2012-12-21 23:40:19
Autor: scobowski
[...]

Okej. Zwolnieni w budowlance znajda zatrudnienie w kwitnących Strażach Wiejskich i ITD. Ktoś musi fotoradarów pilnować.

Data: 2012-12-24 10:04:03
Autor: Jakub Witkowski
[...]

Warto jednak pamiętać, że Profesor jest osobiście zainteresowany realizacją czarnego scenariusza,
co z pewnością wpływa na jego optykę. A na razi ci, którzy mu uwierzyli bezkrytycznie i zainwestowali
w jego stawiający na katastrofę fundusz wiosną, stracili już prawie połowę kasy. Nie widzę wielkich
szans żeby się odkuli, co stawia ich w sytuacji niewiele tylko lepszej do klientów AG.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2012-12-24 10:50:29
Autor: szufla
[...]

Spokojnie. Kto w co inwestuje to jego sprawa.
Watek dotyczyl mandatow i trudno sie z nim w tej sprawie nie zgodzic.

sz.

Data: 2012-12-24 11:40:05
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2012-12-24 10:50, szufla pisze:

Spokojnie. Kto w co inwestuje to jego sprawa.
Watek dotyczyl mandatow i trudno sie z nim w tej sprawie nie zgodzic.

Tak dokładniej, to wątek dotyczył właśnie inwestycji - przeczytaj tytuł i pierwszy post... ;)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2012-12-24 11:50:58
Autor: szufla
Ĺťyczmy sobie takich interesĂłw
Tak dokładniej, to wątek dotyczył właśnie inwestycji - przeczytaj tytuł i pierwszy post... ;)

Scisle okreslonej inwestycji, sprecyzujmy :)

sz.

Data: 2012-12-22 01:06:29
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-12-21 22:26, Jacek pisze:
[...]

Troche nie rozumiem tego jęczenia. Przez rok zrobilem ponad 50tys.km po PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.
Czy tylko ja jestem takim fuksiarzem?

--
venioo

Data: 2012-12-22 00:33:19
Autor: AZ
On 2012-12-22, venioo@interia.pl <venioo@interia.pl> wrote:

[...]

Daj znac za pare miesiecy OK? ITD na rynku fotoradarowym jest od niedawna.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-22 09:15:13
Autor: J.F.
Dnia Sat, 22 Dec 2012 00:33:19 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
On 2012-12-22, venioo@interia.pl <venioo@interia.pl> wrote:
[...]

W dodadku wczesniej zabrali fotoradary policjantom, wiec na rynku grozily
tylko straze wiejskie.

Z tym ze i oni maja tych zabawek tylko 300 + 30 ruchomych, ale jak beda
ambitnie pracowac ... 33 tys zdjec w miesiac, to 0.4 mln rocznie,
statystyczne zagrozenie znikome, ale jak ktos codziennie jedzie droga ktora
im podpasuje, to moze sie niemile zdziwic po paru tygodniach ..

J.

Data: 2012-12-22 14:08:57
Autor: jerzu
Życzmy sobie takich interesów
On Sat, 22 Dec 2012 09:15:13 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

statystyczne zagrozenie znikome,

Tak, znikome. W-wa - Białystok - W-wa - 2 x ITD w Mondeo. W-wa -
Katowice - Łódź - W-wa - 3 x ITD w Mondeo.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-22 14:11:57
Autor: J.F.
Dnia Sat, 22 Dec 2012 14:08:57 +0100, jerzu napisał(a):
On Sat, 22 Dec 2012 09:15:13 +0100, "J.F."
statystyczne zagrozenie znikome,

Tak, znikome. W-wa - Białystok - W-wa - 2 x ITD w Mondeo. W-wa -
Katowice - Łódź - W-wa - 3 x ITD w Mondeo.

I patroluja 24h/dobe ?

A jak czesto jedzies Wawa-Bialystok-Katowice ? Zobaczysz, ktos zablokuje, ktos blysnie ... i mandacik raz na rok :-)

J.

Data: 2012-12-22 14:14:12
Autor: jerzu
Życzmy sobie takich interesów
On Sat, 22 Dec 2012 14:11:57 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

I patroluja 24h/dobe ?

Nie wiem.

A jak czesto jedzies Wawa-Bialystok-Katowice ?

A co to ma do rzeczy? Jak będziesz miał niefart to 24 punkty w jeden
dzień dostaniesz.

Zobaczysz, ktos zablokuje, ktos blysnie ... i mandacik raz na rok :-)

Możesz rozwinąć, bo nie wiem co miałeś na myśli.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-22 14:53:10
Autor: J.F.
Dnia Sat, 22 Dec 2012 14:14:12 +0100, jerzu napisał(a):
[...]

Ale my tu o statystyce, nie o niefarcie :-)
niefart to mogles miec i w poprzednich latach, malo tych radarowcow, ale
trafic sie przeciez mogli i w jednej trasie.

Zobaczysz, ktos zablokuje, ktos blysnie ... i mandacik raz na rok :-)
Możesz rozwinąć, bo nie wiem co miałeś na myśli.

ktos blysnie ze stoja (nie narzekajcie, blyskajcie i ostrzegajcie, chamy
jedne), auto przed toba zwolni ... i nie bedzie 100 tylko 65/50, kiedys sie nauczysz rozpoznawac podejrzane samochody ... nie kazdy FR
zabija :-)

J.

Data: 2012-12-22 14:50:03
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-12-22 01:33, AZ pisze:
On 2012-12-22, venioo@interia.pl <venioo@interia.pl> wrote:

[...]

A CB radio i Yanosik na smartfonie jest od dawna i kosztuje grosze.

--
venioo

Data: 2012-12-22 15:19:11
Autor: Shrek
On 2012-12-22 14:50, venioo@interia.pl wrote:

> A CB radio i Yanosik na smartfonie jest od dawna i kosztuje grosze.

Jak dobrze ten yanosik działa? Bo kiedys jak patrzyłem, to podejrzanie mało wskazywał?

Shrek.

Data: 2012-12-22 18:23:18
Autor: venioo@interia.pl
On 2012-12-22 14:50, venioo@interia.pl wrote:

 > A CB radio i Yanosik na smartfonie jest od dawna i kosztuje grosze.

Jak dobrze ten yanosik działa? Bo kiedys jak patrzyłem, to podejrzanie
mało wskazywał?

Ja uzywam smartfonowej wersji na androida, w uzupelnieniu z CB daje rade, tym bardziej, ze ma funkcjonalnosc nawigacji.

--
venioo

Data: 2012-12-24 15:23:30
Autor: Artur Maśląg
On 2012-12-22 14:50, venioo@interia.pl wrote:

> [...]

mało wskazywał?

Ja uzywam smartfonowej wersji na androida, w uzupelnieniu z CB daje

Hmmm, coś tam działa, regularnie ma obsuwy z tras itd. Do tego mnóstwo
nieaktualnych danych.

tym bardziej, ze ma funkcjonalnosc nawigacji.

Yanosik? Nazywanie tego co tam jest "funkcjonalnością nawigacji"
uśmiech na mej twarzy powoduje ;)

Data: 2012-12-24 16:07:47
Autor: venioo@interia.pl
On 2012-12-22 14:50, venioo@interia.pl wrote:

> [...]

tym bardziej, ze ma funkcjonalnosc nawigacji.

Yanosik? Nazywanie tego co tam jest "funkcjonalnością nawigacji"

Mi w zupelnosci wystarcza, bo zazwyczaj dobrze wiem gdzie jade a i problemow z orientacja przestrzenna nie miewam ;)

On 2012-12-22 14:50, venioo@interia.pl wrote:

> [...]

Mi w zupelnosci wystarcza, bo zazwyczaj dobrze wiem gdzie jade a i
problemow z orientacja przestrzenna nie miewam ;)

Hmm, ale nie pytam czy Tobie wystarcza, ponieważ posiadasz orientację
przestrzenną itd. :) Chodziło mi sensowność używania tego "wynalazku",
w szczególności w zakresie używania jako nawigacji.

On 2012-12-22 14:50, venioo@interia.pl wrote:

> [...]

przestrzenną itd. :) Chodziło mi sensowność używania tego "wynalazku",
w szczególności w zakresie używania jako nawigacji.

Powiem inaczej: mnie wystarcza i znajomy tez jest zadowolony. Wiecej uzytkownikow nie znam, wiec na tej podstawie uogolniam, ze jest OK.

--
venioo

On 2012-12-22 14:50, venioo@interia.pl wrote:

> [...]

Powiem inaczej: mnie wystarcza i znajomy tez jest zadowolony. Wiecej
uzytkownikow nie znam, wiec na tej podstawie uogolniam, ze jest OK.

Ok, jak wam wystarcza to fajnie, ale to chyba trochę mało na
uogólnianie :)

Data: 2012-12-26 19:03:32
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-12-25 20:02, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2012-12-25 17:31, venioo@interia.pl pisze:
tym bardziej, ze ma funkcjonalnosc nawigacji.
(...)
[...]

Dzisiaj nawet zrobiłem "teścik" (w końcu kolejna wersja ;) ) na
dłuższej trasie (91/551/554/15/554/534/560/10/7/724/721). Normalnie
banan na twarzy :) Orientacja po zmianie trasy (celowe, nie ustawiałem
punktów pośrednich, nawet nie wiem czy się da, decyzja ad hoc - nie
chciało mi się zawracać) masakrycznie długa. Informowanie o zmianie
kierunku mało czytelne itd., nieznajomość tras - np.  wrzask o przejazd
kolejowy, tymczasem od dawna jest wiadukt nad torami. Rozwaliła mnie
do reszty w DC - podniesienie prędkości do 70km/h zdaje się tam nie
istnieje. Dodatkowo dochodzi problem w wiarygodnością lokalizacji
"pomiarów", co niby ma być jej siłą - nieaktualne, błędne itd.
NE podaje to poprawnie i dodatkowo prosi o potwierdzenie, czy nadal
aktualne. Yanosik niby też by chciał, ale efekt mizerny. Pewnie
w samych miastach i w największym ruchu to się jeszcze jakoś
sprawdza, ale poza tym to crap ;)

Data: 2012-12-23 13:01:46
Autor: dddddd
On 2012-12-22 14:50, venioo@interia.pl wrote:

 > A CB radio i Yanosik na smartfonie jest od dawna i kosztuje grosze.

Jak dobrze ten yanosik działa? Bo kiedys jak patrzyłem, to podejrzanie
mało wskazywał?

Shrek.

w mieście chyba ok, na trasie (dolnośląskie, opolskie) zawsze ja pierwszy dodawałem suszary więc dałem sobie spokój - bo po mieście mało jeżdżę

Lukasz

Data: 2012-12-22 08:21:23
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail venioo@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Bo to jest prawo serii, zresztą mające niewiele wspólnego z tym jak jeżdzisz.
Poczekaj ażdostaniesz pierwszy mandat....

Ja przez 10 lat nie dostałem ani jednego, a jeżdziłem sporo. I czasami zdarzało mi się zrobić naprawdę głupie rzeczy.
Ale jak już dostałem pierwszy, to nagle mialem 22 punkty i zacząłem jeżdzić mega mega ostrożnie.
No i oczywiście wtedy miałem jedynąw życiu stłuczkę...

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2012-12-22 12:13:58
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-12-22 09:21, Budzik pisze:
[...]

Ja ponad 10 lat temu pół roku jeździłem bez prawka. Nie jeździłem w tym czasie w rytmie wszystkich innych na drodze. Bez względu na to czy to wylotówka czy nie, 50 to 50 jechałem. Zawsze kultura prawym pasem. Nawet gliny mnie wyprzedzały i patrzyły co to za "kapelusz" pomyka. Jak ja się napociłem tak jeździć, jak ja czułem się zawalidrogą, ile mnie wyprzedzało włącznie z ciężarówkami, a ile hxxxw leciało to tylko oni wiedzą bo ja tylko widziałem przez szybę komentarze. Odpowiadałem im w myślach - sorki, nie mam prawka.

No cóż, ale posrańce lepiej wiedzą niż miliony kierowców że na wylotówce itp. o dwóch pasach w jedną stronę i dwóch w przeciwną powinno się jechać max 50-60km/h a nie 70-80
Ale najlepsze w tym gównie jest to, że sami gliniarze, SM i ci co to o tym decydują i ustawiają ile i gdzie się ma jeździć, nie przestrzegają tego nagminnie.
Na kamerze mam full filmów z takich ich wojaży z co najmniej +20 +30 i więcej km/h, A ostatnio nawet na nakazie skrętu w prawo, radiola bez kogutów kierunek w lewo i myk myk LOL
Ale jak wiadomo, ograniczenia są dla plebsu a nie dla szlachty. Plebs ma się krótko za ryj trzymać, a jak przyjdzie potrzeba to doić ile wlezie w imię ustanowionego złodziejskiego prawa, czego mamy przykład.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2012-12-22 18:58:14
Autor: ToMasz
[...]

czyli wracamy do punktu wyjścia. Jeździć się przepisowo bez mandatów da, ale koledzy mają trudności z opanowaniem własnego organizmu? Jak wam się jakaś kobieta na ulicy podoba... potraficie się jakoś opanować?

Na kamerze mam full filmów z takich ich wojaży z co najmniej +20 +30 i
więcej km/h, A ostatnio nawet na nakazie skrętu w prawo, radiola bez
kogutów kierunek w lewo i myk myk LOL
no to przestań marudzić tylko napisz nam ile mandatów dostali. JAk moja żona zapłaciła za pozostawienie auta na zakazie którego nie było, dostała mandat. 2 miesiące później 2 strażników którzy jej wypisali też dostali mandaty. U mojej żony to była tylko kwestia czasu. wszystko zgodnie z literą prawa.
Ale jak wiadomo, ograniczenia są dla plebsu a nie dla szlachty. Plebs ma
się krótko za ryj trzymać, a jak przyjdzie potrzeba to doić ile wlezie w
imię ustanowionego złodziejskiego prawa, czego mamy przykład.
NIE!!!!! Pomyślcie na litość Boską. czy Wasze stosunki z sąsiadem coś ogranicza? ktoś je reguluje? absolutnie bo co mu do tego? A na drogach? NA drogach - patrzcie ostatnie przypadki potrąceń na pasach, jeden kierowca czyni krzywdę innym, a płaci za to.... społeczeństwo. Przede wszystkim kierowcy będą płacić mandaty, z których będzie utrzymywał się również rząd, ale w pierwszej kolejności, szpitale w których leczy się tych którzy nie chcą pracować, szkoły, gdzie dzieci muszą siedzieć a nie uczyć się i zus, który płaci ok 500USD emerytury naszym rodzicom/dziadkom, pomimo że odkładali na emeryturę mniej niż 1USD.

Dopóki się to nie zmieni, będziemy LEmingami, których się doi z każdej strony. Przerwać to może chęć wzięcia na swoje plecki większej odpowiedzialności, a to przeciętnemu Polakowi nie grozi....

ToMasz

Data: 2012-12-22 20:06:05
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-12-22 18:58, ToMasz pisze:
[...]

Nie dopisałem w tej mojej wypowiedzi, że mało tego że miałem stresa z powodu tego że jeździłem wolniej od wszystkich to jeszcze taką jazdą stwarzałem wiele niebezpiecznych sytuacji.

Ale wiesz, wracaj Ty na swoją planetę i nie zaprzątaj sobie przyziemnymi sprawami głowy, bo i tak tego nie zajarzysz.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2012-12-22 23:56:05
Autor: Budzik
Życzmy sobie takich interesów
Użytkownik ToMasz news.neostrada.pl@news.neostrada.pl ...

NA drogach - patrzcie ostatnie przypadki potrąceń na pasach, jeden kierowca czyni krzywdę innym, a płaci za to.... społeczeństwo.

Dlaczego stosujesz demagogię?
My tu o limitach predkości, a ty o wyprzedzaniu na pasach prowadzącym do potrącenia. No chyba, że masz na myśli tę kierowniczkę, co to po proschach była?

Data: 2012-12-23 10:24:15
Autor: tÎż
ToMasz wrote:

[...]

WeĹş leki...

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-22 23:56:04
Autor: Budzik
Życzmy sobie takich interesów
Użytkownik Krzysztof 45 "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

Ale najlepsze w tym gównie jest to, że sami gliniarze, SM i ci co to o tym decydują i ustawiają ile i gdzie się ma jeździć, nie przestrzegają tego nagminnie.

co najlepiej pokazuje, że nikt nie wierzy w ograniczenia.

[...]

dziwię się, że nie wyślesz tego do jakiegos tvn czy coś podobnego.
Na policję zapewne nie ma co, bo okaze się, że twoje filmy niczego nie dowodzą.

Data: 2012-12-26 20:16:14
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-12-23 00:56, Budzik pisze:
[...]

Ograniczenia prędkości powstawały długo przed wprowadzeniem urządzeń do
pomiaru prędkości przez milicję. A powstawały tak.

Na odcinku od x do y są wypadki, więc robimy ograniczenie do np. z
80km/h na 60km/h. Tylko że nikt nie wnikał że 80-90% tych wypadków
powstawało z dużo mniejszą prędkością niż 60km/h i że to nie prędkość
była przyczyną tych wypadków.
To pokutuje do dzisiaj, pomimo że drogi i auta mamy leprze niż 40
lat temu, żadna partia tego nie zmieni, wręcz odwrotnie, jeszcze zwiększa te ograniczenia,  ponieważ w erze zajebistych fotoradarów czerpie się z tego
zajebiste zyski.

[...]

A co tu wysyłać. Z reszta kamera bez gps. A nawet gdyby była z gps lub
bym się spiął i nagrania były by i na to co na liczniku i to co a
zwłaszcza kto przed oknem, to jeszcze sam sobie bym bubu narobił :)
Świata byś tym ujawnieniem nie naprawił.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2012-12-27 10:55:52
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

To potem nie narzekaj.
BTw boisz się, że cię rozpoznają? W jaki sposób?

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2012-12-27 13:15:52
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-12-27 11:55, Budzik pisze:
[...]

Ja raczej nie narzekam, bo świadom jestem systemu i reguł w nim panujących.
A to czy mnie rozpoznają? Zawsze można  powiedzieć że film nagrany w taksówce. Ale nie o to chodzi. Ja ameryki tym nie odkrywam i wszyscy doskonale wiemy jak politycy i policjanci podchodzą do przepisów i jak jeżdżą.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2012-12-27 17:37:02
Autor: Budzik
[...]

i tak i nie.
W ogólnopolskiej TV raczej czegośtakiego nie widziałem, a zakłądam, że będą chętni to pokazać.
Co ci szkodzi?

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2012-12-27 19:33:52
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-12-27 18:37, Budzik pisze:
i tak i nie.
W ogólnopolskiej TV raczej czegośtakiego nie widziałem, a zakłądam, że będą
chętni to pokazać.
Co ci szkodzi?
To że na głównych drogach o kilku pasach z 50tką peletony aut jeżdżą non
stop 65-80 a w śród nich radiowozy bez sygnałów, to częsty i normalny
widok.
A wątpię by jeden z głównych ścieków informacyjnych, ot tak, pojechał po
aparacie władzy jak po "łysej kobyle" która w przyszłym roku ma ściągnąć
z mandatów ciężką kasę.
Na takie materiały jest odpowiedni czas. Np. gdy maja usprawiedliwić się
na temat wydatków na ogólnie mówiąc "czarne skrzynki" do radiowozów by
n.p. funkcjonariuszy trzymać mocniej za jaja i by nie walili po rogach
chlebodawców.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2012-12-27 23:02:31
Autor: John Kołalsky
[...]

Oni całą dobę są na służbie to i powinni całą dobę ich śledzić, więc nie tylko w radiowozach

Marzenia :-)

Data: 2012-12-29 11:40:42
Autor: Budzik
[...]

To zależy 50/65 pewnie nikt nie będzie chciał pokazywać.
Ale 50/80 i to np. w terenie zabudowanym to dlaczego nie.
Byś chociaż na YT wrzucił :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Data: 2012-12-29 16:37:19
Autor: Krzysztof 45
Życzmy sobie takich interesów
W dniu 2012-12-29 12:40, Budzik pisze:
Byś chociaż na YT wrzucił :)
Już mówiłem. Kamera bez gps więc nie widać prędkości z jaką się jedzie.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2012-12-27 23:01:28
Autor: John Kołalsky
Życzmy sobie takich interesów

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

[...]

Jak był dzień bezpieczeństwa ruchu drogowego to w TVN pokazali jak policjanci wracają do bazy. Myślę, że gdyby naprawdę media były zainteresowane to by zamontowały radiozowozom rejestratory by pokazać wszystkie dokładnie wykroczenia.

Data: 2012-12-23 10:26:59
Autor: tÎż
Krzysztof 45 wrote:

[...]

Wyjątkowo głupia strategia, miałeś dużo szczęścia, że nie zatrzymali Cię
do rutynowej kontroli. Najmniejsze ryzyko zatrzymania jest wtedy, gdy
jedzie się jak wszyscy i po prostu się niczym nie wyróżnia.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-26 19:56:33
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-12-23 11:26, tÎż pisze:
Krzysztof 45 wrote:

[...]

Tę strategię zmieniłem po miesiącu, dwóch bo myślałem że się wykończę i zacząłem jeździć prawie jak wszyscy. Ale pomimo wszystko jeździłem wolniej, max +10km/h i to mnie stresowało, dla tego ująłem to jako pół roku męki.

Oczywiście nadmienię że ten mój tu wywód o tej jeździe "bezpiecznej" to do tego co powiedział Budzik. "Bezpieczna" z przepisami jazda, ale nie w rytmie wszystkich innych, powodowała mnóstwo stresujących sytuacji które mogły doprowadzić do co najmniej stłuczki.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2012-12-22 08:52:00
Autor: Shrek
On 2012-12-22 01:06, venioo@interia.pl wrote:

[...]

Też tak myślałem trzy lata nic, a potem dwa w ciągu tygodnia:)

Shrek.

Data: 2012-12-22 09:57:20
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-12-22 08:52, Shrek pisze:

Też tak myślałem trzy lata nic, a potem dwa w ciągu tygodnia:)

U mnie podobnie. Dwa lata temu z wakacji pod Szczecinem. Jakieś dwa pasy w jedną dwa pay w drugą i przekroczone 18km/h.
W tym roku w listopadzie wylotówka z Wrocławia w stronę autostrady. dwa pasy w jedną, dwa pasy w drugą, ale jest chora 50tka, przekroczone 27km/h.
A ile fotek było jeszcze a nie wysłali, to tylko oni wiedzą.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2012-12-22 14:09:20
Autor: jerzu
On Sat, 22 Dec 2012 08:52:00 +0100, Shrek <1@wp.pl> wrote:

Też tak myślałem trzy lata nic, a potem dwa w ciągu tygodnia:)

O to, to... Dokładnie, 2 razy w ciągu 10 dni.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-22 14:52:35
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-12-22 14:09, jerzu pisze:
On Sat, 22 Dec 2012 08:52:00 +0100, Shrek <1@wp.pl> wrote:

Też tak myślałem trzy lata nic, a potem dwa w ciągu tygodnia:)

O to, to... Dokładnie, 2 razy w ciągu 10 dni.

Tez tak mialem, kupilem CB - bo taniej wychodzilo, i od tamtej pory NIC!

--
venioo

Data: 2012-12-22 20:54:07
Autor: Marcin N
Życzmy sobie takich interesów
W dniu 2012-12-22 08:52, Shrek pisze:

Też tak myślałem trzy lata nic, a potem dwa w ciągu tygodnia:)

To pikuś.

Ja po latach "posuchy" dostałem 3 mandaty w 10 minut. W tym dwa ze straży fotoradarowej, trzeci od policji na suszarkę.

Na szczęście dwa od tyłu (64 i 65 km/h na 50 w jakiejś pustej wsi w piękne słoneczne przedpołudnie) więc oczywiście sprawę umorzyli. Trzeci był suszarką 72 na 50 tuż za tablicą "początek miejscowości", pogadaliśmy jak człowiek z człowiekiem, wyjaśniłem, że skoro na motocyklu miałem 72 to jest to ewidentny dowód że hamowałem i to ostro - skończyło się na pouczeniu.

--
MN

Data: 2012-12-22 09:03:44
Autor: dddddd
W dniu 2012-12-22 01:06, venioo@interia.pl pisze:

[...]

zaczekaj, nieoznakowane dopiero od niedawna cykają foty. Ja przez ostatnie 5 lat robię średnio po 50000km rocznie i mandaty dostałem tylko w tym roku - bo mi się CB zepsuło - ale ja jeżdżę szybciej niż przeciętna. A jeśli ty jeździsz tak jak wszyscy - to lepiej się pilnuj bo mandaty zaczniesz płacić (chyba że jeździsz przepisowo, ale chyba nie w rejonie w którym ja jeżdżę, bo cię nigdy nie spotkałem ;)

Lukasz

Data: 2012-12-22 11:08:35
Autor: Bogus
[...]

ja też nie wiem o co chodzi z tymi fotoradarami, przecież one łapią tylko za prędkość, tak trudno jeździć z właściwą prędkością???

trudno to jest jeździć w dużym mieście (KRK) zgodnie z przepisami, gdyby każdy stosował się do wszystkich przepisów to samochody stały by w miejscu :)

Data: 2012-12-22 12:50:17
Autor: Cavallino

Użytkownik "Bogus" <antyspam@bardzoduzafirma.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50d586a4$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

No właśnie wszyscy jeżdżą z właściwą, to one i przepisy są nastawione na niewłaściwą.

Data: 2012-12-22 14:12:25
Autor: jerzu
Życzmy sobie takich interesów
On Sat, 22 Dec 2012 11:08:35 +0100, Bogus
<antyspam@bardzoduzafirma.pl> wrote:

trudno to jest jeździć w dużym mieście (KRK) zgodnie z przepisami, gdyby każdy stosował się do wszystkich przepisów to samochody stały by w miejscu :)

No wiedzisz, a w takiej Warszawie, na Wisłostradzie (3 pasy w każdą
stronę) SM postawiła fotoradar i ograniczyła prędkość do 30 km/h. Tak,
wiem, oni to robią dla mojego dobra.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-22 14:07:32
Autor: jerzu
Życzmy sobie takich interesów
On Sat, 22 Dec 2012 01:06:29 +0100, "venioo@interia.pl"
<venioo@interia.pl> wrote:

[...]

Chyba tak. Ja przez ostatnie 6 lat zrobiłem blisko 400 tys. km i oile
wcześniej manadatów nie miałem, to przez ostatni rok 3 razy. Raz SM,
dwa razy policja. Ja mam taki niefart, czy może w ostatnim roku
zwiększyła się ilośc wszelkiej maści radarowców na drogach?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-22 14:14:56
Autor: J.F.
Dnia Sat, 22 Dec 2012 14:07:32 +0100, jerzu napisał(a):
[...]

Pomijajac ITD, ktore sie raczej od kilku miesiecy uaktywnilo, to ja nie widze jakos wiecej tych radarow.
Ale wystarczy do tego jedna wioska ze swoim wojtem, wiec mozna sie nadziac.

A bedzie jeszcze gorzej :-)

J.

Data: 2012-12-22 14:51:09
Autor: Krzysztof 45
Życzmy sobie takich interesów
W dniu 2012-12-22 14:14, J.F. pisze:

A bedzie jeszcze gorzej :-)

Rostkowski chce ze statystycznego kierowcy ściągnąć 5 stów w przyszłym
roku :)

Jak ludzie zaczęli by jeździć przepisowo, to i tak znajdą inny sposób na
ściągnięcie tej kasy.

SM ma świetne pomysły na to, wzorem z wrocka. Z nienacka ściągają tablicę
informującą o możliwości parkowania na chodniku i żniwa są przez dwa dni.
Można zaskoczyć w nocy całą ulicę i ustawić zakaz parkowania. A co. Kto podskoczy :)

Proponuje namówić Owsiaka na ściepę dla Rostkowkiego i może ten pojebany absurdalny teatr się skończy. Tylko czy ludzie będą hojni, to już inna sprawa.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2012-12-22 18:44:45
Autor: z
W dniu 2012-12-22 14:51, Krzysztof 45 pisze:
Proponuje namówić Owsiaka na ściepę dla Rostkowkiego i może ten pojebany
absurdalny teatr się skończy. Tylko czy ludzie będą hojni, to już inna
sprawa.

Ja bym proponował Owsiakowi nie pompować kasy w coś co źle działa.
Może ruszyłby głową i swoim "autorytetem" przestawił trochę w mózgach włodarzom żeby dostrzegli złą organizację w leczeniu raka. W kontekście tegorocznego ukłonu w stronę seniorów. Byłoby więcej pożytku a mniej igrzysk.

Data: 2012-12-26 20:34:25
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-12-22 18:44, z pisze:
[...]

Gro szpitali nie stać na eksploatacje zakupionej bardzo drogiej
aparatury. Nie stać ich na środki eksploatacyjne, nie stać ich na etaty
dla lekarzy i ich szkolenie w jej obsłudze.
Więc pompuje kasę w coś co z założenia źle działa.

[...]

Ja znam tylko jeden ukłon w stronę seniorów.
Utrzymywanie seniorów przy życiu jest sprzeczne z interesem wiodącej
partii tego kraju.

--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2012-12-22 15:53:06
Autor: Marek Dyjor
<venioo@interia.pl> wrote:

[...]

dokładnie taka sama obserwacja...  i ten sam efekt...

Data: 2012-12-23 12:58:37
Autor: dddddd
�yczmy sobie takich interes�w
<venioo@interia.pl> wrote:

[...]

dwa razy policja. Ja mam taki niefart, czy moĹźe w ostatnim roku
zwiększyła się ilośc wszelkiej maści radarowców na drogach?

dokładnie taka sama obserwacja...  i ten sam efekt...

heh, nie tylko ja tak mam :) przebieg pewnie podobny, ale ja pierwszy mandat zrzuciłem na niesprawne CB :P
Tymczasem zainwestowałem w antyradar, niemała kwota, ale wolę dać zarobić producentowi tych urządzeń.

Lukasz

Data: 2012-12-22 16:13:54
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Sat, 22 Dec 2012 01:06:29 +0100, venioo@interia.pl napisał(a):

W dniu 2012-12-21 22:26, Jacek pisze:
[Ukryto 8 cytowanych linii]

[...]

Inna sprawa że (wg. różnych szacunków) na przyszly rok w planie budżetu
jest wystawienie kilkadziesiąt razy więcej mandatów niż zapłacono w tym
roku.

Więc teoretycznie ci co płacili mandaty raz na kilka lat wg. nowych planów
będą musieli płacić raz w miesiącu żeby wypełnić plan pana Tuska dotyczący
dochodu z mandatów na 2013 r.

Data: 2012-12-22 18:24:07
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-12-22 16:13, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Plan jest planem, a wykonanie planu to zupelnie inna sprawa.

--
venioo

Data: 2012-12-22 19:08:52
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Sat, 22 Dec 2012 18:24:07 +0100, venioo@interia.pl napisał(a):

[...]

Z tymi planami to jakoś tak jest że jak polityk mówi że będą obniżki, to
mówi. A jak mówi że będą podwyżki, to będą :)

Też nie wierzę żeby te plany miały  szanse powodzenia, bo to jest takie
urzędnicze myślenie, że jak postawi się 30x więcej fotoradarów, to wpłynie
30x więcej pieniędzy do kasy. Pokazuje przy okazji jak mało inteligentni
ludzie nami rządzą.

Data: 2012-12-23 11:28:58
Autor: onarjusz
[...]

To jest bandytyzm. Równie dobrze można podać złodzieja który nie inwestuje nic i zabiera ludziom pieniądze;/ Skąd słowo biznes przy tym procederze, czyżby społeczeństwu pismaki już wyprali głowę? "Nie zabijanie tylko eliminowanie niebezpiecznych elementów."

Data: 2012-12-24 10:32:35
Autor: Jakub Witkowski
[...]

"W ciągu miesiąca 29 samochodów z fotoradarami, które polują na kierowców, były w stanie zrobić ok. 33 tys. zdjęć."

Były w stanie. A czy zrobiły?

"mogli wystawić nam mandaty już na ponad 11 mln zł"

Mogli. A czy wystawili?

"wylicza „Dziennik Gazeta Prawna”."

Aha, wylicza. No to ja proponuję poczekać na dane, a nie wyliczenia DGP.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2012-12-24 10:37:05
Autor: J.F.
Ĺťyczmy sobie takich interesĂłw
Dnia Mon, 24 Dec 2012 10:32:35 +0100, Jakub Witkowski napisaů(a):
W dniu 2012-12-21 22:26, Jacek pisze:
http://moto.onet.pl/1673388,1,fotoradary-w-miesiac-zarobili-na-nas-11-mln,artykul.html?node=2

"W ciŕgu miesiŕca 29 samochodów z fotoradarami, które polujŕ na kierowców, byůy w stanie zrobiă ok. 33 tys. zdjćă."
Byůy w stanie. A czy zrobiůy?

"mogli wystawiă nam mandaty juý na ponad 11 mln zů"
Mogli. A czy wystawili?

"wylicza ĽDziennik Gazeta PrawnaĄ."
Aha, wylicza. No to ja proponujć poczekaă na dane, a nie wyliczenia DGP.

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/711921,strzez-sie-tych-aut-robia-z-nich-zdjecia-i-sla-mandaty,id,t.html?cookie=1

To pisza o 200 w 4h. jak beda pracowac 12h/dobe, to jeden zrobi 18 tys.

Co prawda ostatnio ich tam nie widzialem ... mam nadzieje :-)

J.

Data: 2012-12-24 11:10:53
Autor: Jakub Witkowski
Ýyczmy sobie takich interesów
W dniu 2012-12-24 10:37, J.F. pisze:

To pisza o 200 w 4h. jak beda pracowac 12h/dobe, to jeden zrobi 18 tys.

Teoretycznie. Wiesz, byă moýe zrobili tyle zdjćă i wystawili tyle mandatów. Sić okaýe.

Jednak na sformuůowanie typu "mogli", "byli w stanie" wůŕcza mi sić sić mój detektor
pseudodziennikarsiego bullszitu, czego i Wam, drodzy sůuchacze, ýyczć.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogŕ byă niepowaýne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadaă w czćúci

Data: 2012-12-24 11:24:23
Autor: szufla
Ýyczmy sobie takich interesów

Jednak na sformuůowanie typu "mogli", "byli w stanie" wůŕcza mi sić sić mój detektor
pseudodziennikarsiego bullszitu, czego i Wam, drodzy sůuchacze, ýyczć.

Stary, nie wazne ile beda robic, ma byc 1.5 mld zl :)

sz.

Data: 2012-12-24 11:41:43
Autor: J.F.
Życzmy sobie takich interesów
Dnia Mon, 24 Dec 2012 11:24:23 +0100, szufla napisał(a):
Jednak na sformułowanie typu "mogli", "byli w stanie" włącza mi się się mój detektor
pseudodziennikarsiego bullszitu, czego i Wam, drodzy słuchacze, życzę.

Stary, nie wazne ile beda robic, ma byc 1.5 mld zl :)

Co jest niecale 100 zl na kierowce  ..

Czas jednak zalozyc wlasna partie.

J.

Data: 2012-12-24 13:11:10
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-12-24 11:24, szufla pisze:

[...]

Popatrz koncoworoczne sprawozdania z wykonania budzetu.

"Ma byc" jest zazwyczaj bardzo dalekie od "jest"

--
venioo

Data: 2012-12-24 13:45:00
Autor: J.F.
Dnia Mon, 24 Dec 2012 13:11:10 +0100, venioo@interia.pl napisał(a):
W dniu 2012-12-24 11:24, szufla pisze:
Stary, nie wazne ile beda robic, ma byc 1.5 mld zl :)

Popatrz koncoworoczne sprawozdania z wykonania budzetu.
"Ma byc" jest zazwyczaj bardzo dalekie od "jest"

No nie, zazwyczaj jest jednak dosc bliskie.
Statystyka robi swoje i prawo wielkich liczb sie objawia - wyniki
tegoroczne nie sa mocno rozne od ubieglorocznych, na podstawie ktorych
planowano budzet.

Tu akurat bedzie w tym roku wyjatek, ale w przyszlym ... 1.5 mld :-)
Albo juz 2mld, jak do tych ruchomych dojda stacjonarne.

Ciekawe jak dlugo beda zniwa ... J.

Data: 2012-12-24 11:44:23
Autor: J.F.
Dnia Mon, 24 Dec 2012 11:10:53 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):
W dniu 2012-12-24 10:37, J.F. pisze:
To pisza o 200 w 4h. jak beda pracowac 12h/dobe, to jeden zrobi 18 tys.

Teoretycznie. Wiesz, być może zrobili tyle zdjęć i wystawili tyle mandatów. Się okaże.
Jednak na sformułowanie typu "mogli", "byli w stanie" włącza mi się się mój detektor
pseudodziennikarsiego bullszitu, czego i Wam, drodzy słuchacze, życzę.

pismacki bullszit jest zawsze, niezaleznie od tego co i jak pisza.

Tu akurat podejrzewalbym ze wzieli dane z ITD, ale napisali "mogly", bo tak
im pasowalo do koncepcji literackiej.

J.

Data: 2012-12-24 12:03:57
Autor: Cavallino

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pto06jecbrrv.1pmamgvjarl6q$.dlg@40tude.net...
[...]

Mówisz, że debilni humaniści nie widzą różnicy, którzy użyją słowa "mogły"?

Data: 2012-12-24 13:00:01
Autor: J.F.
Dnia Mon, 24 Dec 2012 12:03:57 +0100, Cavallino napisał(a):
[...]

Tak mowie. To nie prawo, ani nawet naciaganie na SMS, tylko praca o zerowej
odpowiedzialnosci. Zrobily czy mogly zrobic - jaka to dla nich roznica.

J.

Data: 2012-12-24 12:40:10
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2012-12-24 11:44, J.F. pisze:

Tu akurat podejrzewalbym ze wzieli dane z ITD, ale napisali "mogly", bo tak
im pasowalo do koncepcji literackiej.

Przeważnie pisze się "mogły", "prawdopodobnie" itd. po to, żeby mieć krytą dupę
w przypadku zarzutów o kłamstwo lub "tylko" dziennikarską niesumienność.

Data: 2012-12-24 13:13:07
Autor: J.F.
Dnia Mon, 24 Dec 2012 12:40:10 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):
[...]

A kto im klamstwo zarzuci w tym przypadku ? ITD ? Oni powazniejsze rzeczy myla kompletnie, i wcale nie chodzi o krycie d*.

J.

Ĺťyczmy sobie takich interesĂłw